Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Vruchtje: Veel sterkte, lees net pas wat er gebeurd is. De volgende plek is voor jou oke? :thumup:

@MJ: Wat verschrikkelijk stom van die zuster zeg! Gewoon van iets uitgaan is het ergste wat je kunt doen (bijna).... Maarru, wanneer mag jij ze nu lekker in bad doen?

@Moon: Ook al van die stomme zusters. Kan het nou nergens eens gewoon goed gaan bij jullie? Gelukkig was er met de melk niets aan de hand. Hopelijk mag ze snel naar huis, dan ben je van dat gedoe tenminste af.

@Ally: Gefeliciteerd met jullie meid :whistle: Fijn dat alles goed gaat.

@Wendy: Leuk he? Lekker in het kamertje bezig zijn. En groot gelijk dat je niet op Kris wacht. Het lijkt wel alsof al die mannen het express rekken om maar niks te hoeven doen.Nog maar een week of wat, en je gaat de kleine ook al voelen! Het gaat echt allemaal heel snel vind ik.....

@Cindy: Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk (mocht ik het tegen die tijd vergeten ;) ) En veel plezier vandaag met het ophalen van de ringen.

@Dieseltje: Wat lijkt me dat idd heerlijk, zo met je kleine rondwandelen.
    Kan haast niet wachten! En wat een verhaal zeg! Gelukkig gaat alles heel goed nu....
    Ennu hoeveel weegt ze al?

@Maritt: Hoe is het met jou? Hoe bevalt je verlof?

All: Ik heb niet op iedereen gereageerd :oops: sorry: Toch wens ik iedereen weer veel sterkte toe, en hoop voor jullie allemaal op een bevalling die zich eerder voordoet. (da's maar niks hoor dat lange wachten, terwijl er niet veel gebeurd) :-s
    Dikke knuf van mij!

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    moon, nog niet. akeesh heeft wel een slok gehad,maar verder niet. denk wel dat het ergens binnekort gaat gebeuren

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Jody: We zijn vanmiddag naar het weeguurtje in het wijkgebouw geweest. Ze weegt nu 3470 g! Dus 370 g meer dan toen ze werd geboren en 270 g meer dan 7 dagen geleden toen we uit het ziekenhuis kwamen. Super dus!

@maritt: haha, ik ken het, alleen bij mij liep dat dus helemaal in de soep....

@cindy: Spannende tijden dus! veel plezier!

@wendy: Ja die zuster was echt niet lief hoor... Maar mijn man zei dat ik dat bij het laatste stukje van de bevalling wel nodig had... Ik durfde niet meer te persen...... Maar ik vind het gewoon een trut... (ach ze leest het toch niet :D ;) )

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Marit ik zal je wat van mijn tijd sturen, ik verveel me namelijk te pletter.
    Ik weet niet wat ik kan doen. Zo hele dagen rusten begint ook te vervelen.

Iemand een anti verveel tip?

Knuf van zuurtje ;)

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden ik zal later even reageren hoor.

ZAl even een kort verslagje doen van het bezoek aan de gyn.

De beebs liggen nog steeds startklaar en doen het goed :D :D
    Alles is op schema en dat is voor een 2ling erg gunstig.
    Toen natuurlijk de controles van mij allemaal...tja de bloeddruk was te hoog 160/100 in verhouding met afgelopen woensdag is die wel snel omhoog gegaan dus dat is wel iets wat even goed in de gaten gehouden moet worden.
    Nu moet ik vrijdag weer heen en dan eerst bloedprikken om te kijken of de waardes in het bloed overeenkomen met de hoge bloeddruk (zwangerschapsvergiftiging) ook weer urine mee want er zit toch eiwit in de urine.
    Zoals het nu lijkt komt een opname in het ziekenhuis dicht bij en zullen de kindjes niet lang meer op hun laten wachten....Wij denken dat het nog 2 weekjes zal gaan duren en mocht ik wel opgenomen worden zal het allemaal toch ingeleid gaan worden.

Nou ik ben erg benieuwd wat het vrijdag zal gaan worden mag ik nog thuis blijven of wordt het slapen in een ziekenhuis bedje :rolleyes: :rolleyes:

Zo dit was even mijn update kom morgen wel even weer alles bijlezen.

Liefssss

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Spannend kreeftje! Met de beebs gaat alles prima dus dat is een hele opluchting.
    Gewoon goed dat ze je goed in de gaten houden. Ik hoop dat je nog lekker een paar weken thuis kan blijven.... Succes!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kreeftje.. mooi dat het met de beebs goed gaat! En dat ze goed liggen. Alleen minder van jou. Hopen dat het gewoon 1 malig eiwit was, en je moet vrijdag dus terugkomen?

@all.. heb net een email gekregen van degene die foto's heeft gemaakt van ons trouwen. Zij is hobbyfotografe, en doet hier nu een gevorderde cursus voor. Zij heeft ons gevraagd voor een fotosessie van moeder en ongeboren kind en vader en ongeboren kind. Waarschijnlijk gaan we die foto's de 7e laten maken en anders na oud en nieuw (ze gaan op vakantie tussendoor) Lijkt me echt lachen!

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @dieseltje

Thanxx

@wendy

Ik heb nu al voor de 3e keer dat ze een spoortje eiwit hebben gezien, het blijft steeds bij een spoortje mar mijn bloeddruk is ineens wel erg gestegen in 4 dagen tijd.
    Nu moet ik vrijdag terug komen en dan ook bloedprikken om te zien of het overeenkomt met de bloeddruk en een evt zwangerschapsvergiftiging.
    Mijn gyn heeft me toch al een beetje voorbereidt op het feit dat ik vrijdag moet blijven...dus ja als ik daar van uit ga kan het nooit erger worden al zie ik er wel tegenop hoor :( :(

De kindjes zullen toch binnen 2 weken geboren worden nu dus dat is ook allemaal spannend..mocht de bloeddruk meer oplopen wordt het allemaal een ander verhaal want dan zullen ze wel opwekken of toch keizersnede maar goed daar hebben we verder nog niet over gesproken.
    EErst dus vrijdag maar afwachten.

Wat leuk joh zo'n foto reportage....tuurlijk moet je dat doen!
    Ben erg benieuwd naar de resultaten :D

10. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    dieseltje: wat fijn dat het goed met je meisje gaat
    Kreeftje: heel veel succes met de laatste loodjes
    moon: wat een nare ervaring door die fout van die zuster. Gelukkig blijkt de moeder gezond te zijn.

all: gisteren echo; alles leek goed. Het is 1 embryo, 4 mm en het hartje klopte al. Vreemde gewaarwoording hoor! Ik zal de echo later nog plaatsen; scanner is even niet aangesloten.
    Verder 's ochtends enorme opstart problemen en 's avonds doodmoe. Mijn manager gaat vervanging voor me regelen zodat ik niet om 0730 moet beginnen. En voordat ik fouten daardoor ga maken. Moet er toch niet aan denken, dat er patienten onder lijden onder mijn kwaaltjes.
    Werd vandaag gebeld door poli gyn; ze hebben voor vrijdag al een afspraak voor me geregeld bij de internist ivm schildklier; echt supersnel. Ben ik wel blij mee

dag allemaal. Slaap lekker

kus

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ alies

Mooi is dat he om te zien!

@ all

Ze komt misschien zondag thuis als ze goed haar best gaat doen donderdag als de sonde er uit gaat.
    Ben er helemaal zenuwachtig onder.

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wauw moon, zondag al, dat is supersnel!

Ik duim voor je!

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat snel moon, wat leuk. dan is ze 36 weken toch.. wat heerlijk. ik wil ook ;)

alies gefeliciteerd.

wendy doen, leuk die foto's

kreeftje.. pfff nog even spannend

14. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

WOW wat super meid!
    Zou echt fantastisch zijn dat ze strax lekker thuis is :D

@mj

Hoop dat jij je meiden ook gau thuis hebt hoor!
    Voor ons is het hier ook spannend ben zoo benieuwd ze denken een kleine 2 weken ligt ook aan mijn bloeddruk en of ik vrijdag wordt opgenomen....nou we zullen het zien :rolleyes:

@alies

GEFELICITEERD met je echo!
    Fijn dat het allemaal goed was.

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @alies: goed nieuws meid!

@moon: wauw geweldig!
    ik zou ook zenuwachtig zijn...lekker gaan genieten meid!

16. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Alies: Super :whistle: Toch fijn als alles goed gaat. En aan die vermoeidheid moet je gewoon toegeven nu hoor! En super dat je manager zo met je meedenkt!

@Moon: Ik ga voor je duimen dat Britt zondag mee naar huis mag. ZOu wel super wezen zeg!

@Kreeftje: Het einde is nu iig echt in zicht ;) Hopelijk mag je vrijdag nog wel even naar huis. En kunnen de kleintjes nog even blijven zitten!

@Wendy: Super joh zo'n foto reportage..... Lijkt me een geweldige herinnering ook voor later. En je kunt de foto's gelijk gebruiken voor een origineel geboorte kaartje.... 8)

@Zuurtje: Ik ken het probleem van vervelen. De hond is al uit logeren, en zit hier hele dagen nu alleen. Hubbie is gelukkig vrijdag klaar met werken, kunnen we elkaar weer vervelen. (heeft dan een maand vakantie!) Helaas geen tip om de dag dor te komen. Spelletjes op pc zijn wel leuk..... :) en veeeeeel slapen.

@Diesltje: Super dat het met Katja ook allemaal zo goed gaat zeg. Ben je al aan het nieuwe ritme gewent?

@All: Hier verder nog steeds niets :evil: Van de joga groep zijn er al 2 bevallen die na mij waren uitgerekend. pffff schiet niet echt op....
    Ach ja, nog hooguit twee weken, dat is iets wat zeker is. Ben vandaag wel wat misselijk, kan dat er mee te maken hebben?
    Iedereen weer veel sterkte en succes! ;)

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Wat spannend, Jody! Het kan echt elk moment gebeuren... Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer gaat duren!

18. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik hoop het ook! Ennu voor jou begint het ook al op te schieten toch? Wat vliegt de tijd toch!
    Hoe lang moet je nog werken?

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @jody: spannend joh!
    vandaag uitgeteld...ik moet nog 1 maand wachten :D

20. jody