@jody: Spannend! dat je maar snel je kleintje in je armen mag houden! Succes, mocht de bevalling op gang komen. Ja hoor, het ritme went snel. Ze komt ook maar 1x per nacht (rond half 4 ofzo, en dan 8 uur weer). Ze is gewoon erg makkelijk (ff afkloppen ). We genieten enorm! @moon: Oh wat zou dat geweldig zijn als ze zondag mee mag! Ik duim voor jullie! @French: Voor jou schiet het ook al op he? De laatste loodjes! @mj: Is er al iets gezegd over wanneer jij je meiden mee zou mogen nemen? Hoop voor jullie dat dat ook snel is........
jody, ja 40 weken bereikt goedzo. dieseltje. ergens tussen 37 en 40 weken. ze zijn vrijdag 34 weken. dus nog even
@ jody Spannend hoop echt zo voor je dat het niet lang meer duurd. @ mj Ja 36 weken. Kinderarts was heel tevreden en het er mee eens dat de sonde er morgen uit mag. Als het door gaat dan ga ik vrijdag een dag naar het ziekenhuis om voor haar te zorgen. En dan als het goed gaat met drinken zondag naar huis. Hij heeft een afspraak met me gemaakt voor over 2 weken maar hij zegt dat we dan allang thuis zijn.
Zo mama's Na wat vertraging zijn we uiteindelijk goedgekeurd door de gyn. Ze werd bij het koppel voor ons weggeroepen voor een bevalling. Met ons frummel gaat alles goed zover. Ze gaan wel iedere keer de groei goed nakijken want ons frummel heeft in de navelstreng maar 2 ipv 3 bloedvaten. De gyn heeft extra goed naar de nieren en het hartje gekeken omdat hier wel eens een afwijking kan zijn door de 2 bloedvaten in de navelstreng. Maar alles was gelukkig goed, er zijn geen afwijkingen gevonden. Na ons bezoek aan de gyn zijn we nog wat gaan shoppen want we hadden nog geen gepast kleedje voor ons frummelke. Knuf van een heel blij en opgelucht zuurtje
Ik was nog helemaal niet gestopt met genieten hoor. Ik ga alleen proberen nog iets meer te weten te komen ivm de navelstreng. De gyn zei wel dat ik me geen zorgen moet maken maar toch wil ik er nog iets meer over weten. Knuf van zuurtje
@zuurtje: gelukkig goed nieuws meid! ik heb er al best veel over gehoort hier op het forum over die 2 ipv 3 aders en al die kindjes zijn 100% gezond
Ik vind er niet veel over terug? enkel dat ik me geen zorgen moet maken en dat het wel vaker voorkomt. Ik ga dit volgende week ook maar eens bespreken met mijn vroedvrouw. Alvast bedankt om te kijken. Knuf van zuurtje
Ik moet nog 10 werkdagen werken (= 2,5 week). Ben niet aan het aftellen, hoor! @ Moon: gefeliciteerd met het goede nieuws! @ Zuurtje: ik heb ook meerdere keren gelezen op het forum dat 2 aders ipv 3 aders meestal niet ernstig is. Het zit vast allemaal goed. Ik heb vandaag boeken gehaald voor de geboortekaartjes. Leuk, maar daarmee komt het wel allemaal dichtbij... Ik vind de tijd zooo snel gaan de laatste tijd!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... avelstreng er staat best veel in de zoekfunctie als je alleen navelstreng in toetst...ff zoeken
Zoooo! Hier ben ik ook weer eens.... Alles ok, heb alleen een klein dipje, ben er even helemaal klaar mee deze week, vorige week ook al eigenlijk. Heb vreselijk last van mijn stuitje en kan echt niet goed zitten. 't kamertje is bezorgd en het is fantastisch! Vanavond ga ik het wat verder inrichten en dan zal ik een foto maken. Hoop spannende dingen hier heb ik gelezen, @ vruchtje, wat vreselijk dat dit je 2x moet overkomen. Moon, wat fijn dat ze bijna naar huis mag! MJ, super dat ze samen zijn, kreeg ook tranen in mijn ogen toen ik las dat ze samen bij je hebben gelegen....jank ook bij het nos journaal tegenwoordig...mmm. Dieseltje, jij ook lekker thuis met je kleine meid! Jody, nog ff volhouden he! Hopen dat het snel gaat komen. Nou aan de rest, fijn dat alles goed is met iedereen, dan echo's in orde waren enzo. Wanneer komt het eerste jongetje eigenlijk? x Shaar
Hmm vaag...kreeg geen emailtjes meer over dat er hier wat bij is geschreven. @moon.. ooowww wat spannend! Dat ze misschien zondag naar huis toe mag! Ik ga echt super voor je duimen! @simba..ook lekker joh nog 2.5 week werken! @alies...gefeliciteerd meid met je goeie echo! @jody... vandaag d-day... Ik hoop voor je dat je snel mag! @all.. net naar de verloskundige geweest weer. Ben weer helemaal goed gekeurd. Geen enge ziektes heb ik, heb anti stoffen tegen rubella, baarmoeder komt al halverwege mn navel en hebben het hartje gehoord... echt leuk! Bloeddruk was ook top! Nu morgen mag ik bellen voor een afspraak voor een echo bij het zh. 2 januari moet ik weer voor apk bij de verlos.
Meiden, ik word net door mijn vader gebeld. Mijn moeder is vannacht in haar slaap overleden. Ze lag dood naast mijn vader. Kan het niet bevatten...... Ze is 59 jaar geworden.
Jezus Dieseltje! Ik weet niet wat te zeggen, ze was niet ziek toch? Heel veel sterkte! Ik denk aan je.
o wat erg mijn god! ben helemaal van slag heel veel sterkte meid weet niet zo goed wat ik moet zeggen. wat onwerkelijk zeg bah krijg helemaal de rillingen... dikke knuff
Oooow meid toch wat vreselijk nieuws! Zit gewoon met kippenvel en tranen hier HEEL VEEL STERKTE voor jullie en de verder familie toegewenst. Weet verder niet goed wat ik moet zeggen. Dikke knuf meid.
dieseltje, wat verschrikkellijk zeg. zit met kippevel en tranen in mijn ogen. heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je familie!