dieseltje...hier zijn geen woorden voor. ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen. ik heb er kippevel van...
Dieseltje: Lees het net wat is het leven toch soms oneerlijk heb gelijk een brok in mijn keel en weet niets te zeggen behalve heel veel sterkte in deze zware tijd. veel liefs vruchtje
Lieve diesel Wat oneerlijk. Gecondoleerd. Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal! Wat liggen toch sommigen emoties ver van elkaar vandaan.... knuf Alies
*slik* Mijn god wat vreselijk is dit zeg! Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen om dit verlies te doorstaan ( voor zover dat mogelijk is) Liefs, Esther
Meiden allemaal heel hartelijk bedankt... Mijn moeder was helemaal niet ziek.... zomaar opeens dood naast mijn vader. Toen hij wakker werd heeft hij tot 2x toe de wekker uitgedrukt omdat hij dacht dat mijn moeder nog zo lekker lag te slapen (de laatste tijd werd ze vaak vroeg wakker en kon ze niet meer slapen....) dus hij dacht, laat haar maar lekker nog even dutten.... Toen hij om kwart over 8 het licht aandeed zag hij het...... Het is allemaal zo onwerkelijk. Ik heb niet eens een foto van haar met katja in haar armen... De 1e 10 dagen in het ziekenhuis heeft ze haar niet vast mogen houden. Toen ze eenmaal thuis was (nu 9 dagen) heeft ze haar wel vastgehouden maar stond ze steeds de fles af omdat er ook iemand anders was.... Ik doe het later wel zei ze... Een foto is er dus niet gemaakt helaas. Helaas kan ik nog steeds niet bijkomen van de bevalling en genieten van mijn meisje... Ik kan het even niet opbrengen. @shaar: Bedankt voor je lieve smsje.
Lieve Dieseltje, Wat een naar bericht! Ook van mijn kant heel veel sterkte toegewenst.... Je moeder heeft niet lang van Katja mogen genieten, maar ze heeft haar gelukkig nog wel kunnen zien. Al neemt dat natuurlijk niet het verdriet weg, want ze had er natuurlijk veel langer van moeten kunnen genieten! Liefs, Daan
Dieseltje echt VRESELIJK!!! Nogmaals heeeeeel veel sterkte even snel een kort verslagje. We zijn net terug van het bezoek aan de gyn, de babies maken het beide wel goed Alleen met mezelf is het allemaal wat minder mijn bloeddruk is weer gestegen 160/105 en dat is te hoog het vocht in de voeten vondt de gyn ook erg toegenomen mijn voeten staan ook strak van de spanning. Moest ook bloedprikken maar de uitslag was er nog niet. De gyn twijfelde heel erg of ik moest blijven of niet.........nou is het dus zo dat ik zondag om 10 uur me moet melden op de afdeling en dan krijg ik weer controles ook is dan de uitslag van het bloed er en wordt ook weer naar mijn bloeddruk gekeken is die nog steeds hoog dan wordt ik zondag opgenomen. Wat betreft de bevalling als de bloeddruk en het vocht zo blijft dan kan het zijn dat ze gaan inleiden of er wordt toch gekozen voor een keizersnede. Wie weet zijn we binnen 2 weekjes al met zijn 4en SPANNEND *ik breek ook weer uit ben echt superrrrrrrrrrr moe*
Lieve Diesel, Ik breek zomaar even in....zonder reden...lees ik dit afschuwelijke bericht. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies meid...zeker op dit moment je moeder verliezen. Ik leef ontzettend met je mee! Liefs Elmo
Dieseltje heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ook voor de rest van je familie en vrienden. Ik kreeg geen berichten meer dat er gepost werd. Kom ik even kijken en dan lees ik zo een naar bericht . Ik krijg het er gewoon koud van. Knuf van zuurtje en nogmaals heel veel sterkte
lieve dieseltje, ik weet niet goed wat te zeggen, wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies! het is zo ongelovelijk allemaal.
Allemaal heel erg bedankt voor het medeleven...... Plaatsen jullie ook andere berichten..........., dat is afgelopen 2 dagen (bijna) niet gebeurd.... Voor jullie gaat het leven door....
@ kreeftje Wat spannend zeg! Balen van je bloed druk.. dat had degene die bij mij lag op de kamer ook. @ dieseltje Ja leven gaat wel door... maar vind het zo erg voor je.
ok dieseltje, zal ik doen. wat ben jij sterk zeg. nou ok dan, meiden emani is gister voor het eerst aan de borst geweest en ze krijgen nu af en toe de fles en die drinken ze helemaal leeg.. en emani is haar glazen huisje uit en ligt in een warmte bedje (of had ik dat al verteld). einde komt nu in zicht.
@Dieseltje, Ik lees het nu pas meid. Wat verschrikkelijk, zijn geen woorden voor! Je moeder verliezen en dat ook nog eens net na de geboorte van Katja. Vind het ook heel erg voor je dat je geen foto meer hebt kunnen maken! Veel sterkte! Liefs, Marit
@Kreeftje: Wat spannend joh! dan heb jij misschien jouw 2 meiden nog eerder.... Natuurlijk wel vervelend dat je bloeddruk zo hoog is nu, en dat je voeten zo'n zeer doen. Nog ff volhouden meid! 8) @MJ: Wat gaaf dat het zo goed gaat met Emani! En hoe is het met Akeesh, ligt die ook al in een lekker bedje? Nog maar een paar weekjes, en dan mogen ze vast naar huis! @Dieseltje: Dikke hugg! @All: Nou hier nog steeds niks Vind het nu wel errug lang gaan duren hoor (ben net 3 dagen overtijd hahahaa ) Ik voel mezelf beter dan een week of 3 geleden. Dus ik denk dat ik gewoon nog een weekje of ander half zwanger zal zijn. Maandag weer naar de vk. Ben wel benieuwd of ze dan al iets gaan doen. (Strippen of zo) of zouden ze daar nog mee wachten..... Ach we zien het wel. Alles gaat verder goed, en dat is belangrijker. Nou meiden allemaal een fijn weekend toegewenst.