Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Dieseltje, heel veel sterkte toegewenst!
    Ik weet niet wat ik verder nog kan zeggen... :cry: :cry: :cry:

Liefs, Simba

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Gecondoleerd met jullie verlies,Dieseltje.

Moet gelijk aan mijn schoonmoeder denken,die is 8 jr geleden ook in haar slaap overleden.
    Ik was toen 6 mnd zwanger.

sterkte,

Ally

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Wat fijn en goed van de meiden zeg.
    Heerlijk gevoel he aan de borst?

@all

Zal ik ook maar.
    Britt komt morgen niet thuis.
    Wanneer de sonde er nu uit gaat is ook een raadsel.
    Net toen Mar belde zei ze: als ze hem er vandaag uit trekt dan blijft ie er uit en anders morgen.
    Maar ik geloof echt niks meer.
    Heb niet super veel vertrouwen meer in wat er gezegd word.
    Ik denk dat ik ook niet meer om de dag 1x ga maar weer 2x per dag.
    Wil nu beetje alles in de gaten houden.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... vind het nog steeds verschrikkelijk voor je! Nogmaals heel veel sterkte!

@mj... wat een vorderingen met je meiden zeg! Wauw!

@moon... hoe is het met kleine britt? Weet je al of ze morgen naar huis toe mag?

@maritt... hoe is het met jou? Al lekker aan het genieten van je verlof?

@jody.... hmm loop je nu nog steeds? (ja anders zat je hier natuurlijk niet) Ik hoop dat de kleine zich snel aandient!

@kreeftje... succes morgen! Hopen dat ze al gaan inleiden!

@all... 31 december heb ik de 20 weken echo. Voor de rest gaat het hier wel goed. Ik mag niet klagen. Weet alleen niet waar ik de tijd vandaan moet halen om dingen te doen, kamertje, leren voor examen enz. pffff

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon... ow geloof dat we elkaar hebben misgelopen... Balen joh! Wel raar, dat ze de sonde er niet zelf uithalen, maar als ze hem eruit trekt, hem er wel uit laten. Dus ze gaan nu net zo lang wachten tot ze hem er zelf uittrekt?

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Hihi wat leuk op 30dec dan luiden jullie het nieuwe jaar in met een super gevoel!

Nee als ze hem er niet uit trekt zelf dan waarschijnlijk morgen.

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    leg gewoon die so
    nde in haar handje. doet ze het vanzelf ;)

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi net lag ze er ook al aan te trekken zei mar ook al laat lekker doen ;)

9. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi meisjes,

Even een vraagje:

Hebben jullie ook wel eens last van een soort spierpijn-gevoel in je handen? Vooral als ik wakker word voelen ze dik en pijnlijk aan... Ze zien er gelukkig niet erg dik uit en na verloop van tijd gaat de pijn ook wel een beetje weg... tot de volgende ochtend, dan is het er weer!

Nog 8 dagen werken... ben aan het aftellen ;). Ik heb besloten om in mijn verlof een nieuwe baan te gaan zoeken! Extra spannend dus...

Gisteren Sinterklaas gevierd met mijn schoonfamilie. De baby kreeg de meeste cadeautjes van allemaal! Haha... had dus veel uit te pakken!

Groetjes, Simba

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Simba,
    dat pijnlijke gevoel in je vingers herken ik wel.
    Mijn vk vertelde dat je in je slaap vaak je vingers en je pols kromt, daardoor komt er minder bloeddoorstroming en krijg je dus pijn. Als je dan wakker wordt, en alles weer gaat bewegen, stroomt het bloed weer beter en verminderen (verdwijnen) de klachten.
    Bij mij is het de laatste weken alleen maar erger geworden. Helaas :cry:
    Hoop voor jou dat het niet al te erg wordt. ;)
    Wat leuk dat de kleine nu al cadeau's kreeg! :p
    Veel succes de laatste werkdagen, en met het zoeken naar wat anders.

@Moon: Ik hoop dat Britt de sonde snel beu is, en dat ze snel naar huis mag hoor. Want zo duurt het toch wel lang, als je er iedere keer naar uit kijkt en ze mag dan nog niet mee!

@Wendy: Wat geweldig op 31 december de echo! Helemaal blij het nieuwe jaar in! Super zeg. Kamertje heb je nog tijd genoeg voor hoor. Bij ons was het ook pas net op week 38 helemaal klaar. 8) En wat voor examen moet je eigenlijk doen? (en wanneer ;) )

@All: idd ik ben nog steeds aan het wachten.... Hoop wel dat het nu niet met de sinterklaas dagen gaat gebeuren hoor. Laat het dan nog maar ff wat langer zitten. Mijn man denkt 10 december. Wie weet krijgt hij nog gelijk ook.....

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Jody, spannend.
    Als het 10 december wordt, dat wordt het geboren op onze trouwdag!
    Want dan gaan we trouwen, allemaal spannend dus.

Spannende Wendy de 20 weken echo op 31 december.
    Moon, ik hoop dat Britt snel naar huis mag.

Hier gaat alles goed.
    We kunnen gaan aftellen naar de pretecho!

Groetjes Cindy

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@simba...dusse jullie zijn weer lekker verwend! En vooral de baby ;)

@jody... I know, dat ik genoeg tijd heb...Maar ben bang dat ik straks niets kan vanwege mn rug.
    In mijn werk moet ik 1 keer in de 5 jaar opnieuw examen doen, anders mag ik geen les meer geven. Applicatie. Dus daarvoor ben ik nu aan het leren, maar heb er echt totaal geen zin in! (ben ik nu aan het doen op mn vrije zondagje) Examen 2 januari.

@cindy... nog 8 daagjes en dan gaan jullie trouwen, wat spannend joh! Alles al geregeld? Houden jullie het klein of gaan jullie het groot geven? (wel met jurk enz?)

13. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wendy, we hebben alles geregeld voor het trouwen.
    Nog even de kleren wassen en strijken, en dan kunnen we!

We houden het maar klein, met familie wat uiteten zaterdag en maandag na het trouwen gaan we met mijn broer foto's maken, en daarna bij ons thuis is dan koffie en gebak!

Ik trouw dus ook niet in een jurk, pas ik volgensmij niet meer in hihihi.
    Nee we trouwen alleen voor de wet, ik ben niet zo'n type voor een trouwjurk.

Ik heb wel mooie positiekleren van mijn ouders gekregen!

Blijf het spannend vinden.

Misschie weet jij dat.
    Als je moet tekenen bij de gemeente, moet je dat dan met de naam van je man doen, of met je meisjesnaam?
    Ik neem de naam van mijn vriend en daarachter mijjn mijn meisjesnaam.

En komt de ring om de linkerhand of rechterhand?

Groetjes Cindy

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey meiden,
    Aleereerst dikke kus voor Dieseltje, ik denk aanje.

MJ, wat een goed nieuws! Fijn dat het einde in zicht komt, hoop zo dat ze snel mee naar huis mogen, is alles al klaar thuis? kamertje enzo?

Moon, hoop voor jullie ook dat Britt snel mee mag.

Wen, das tenminste een leuk oudjaar, heb toch zo'n hekel aan dat feest...En succes met leren, zou er ook geen zin in hebben.

Jody, nog effe volhouden he, hoop dat het snel gaat gebeuren!

Hier alles prima, weinig gedaan dit weekend, veel geslapen en had het ook nodig. Vanavond bij vrienden eten en gister gaan eten met vriendinnen in Amsterdam, was erg gezellig, voel me alleen zo'n eend! hihh, nou ja, gewoon zo zwanger.

Heb verder weinig te melden, zie jullie morgen weer.

Oh en Kreeftje, jij ook rustig aan he?

Shaartje

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Nog nooit gehad..

@ cindy

Komt nu steeds dichter bij he!
    Ringen gaan aan de rechter hand.

@ all

Britt haar sonde is er uit en als ze het morgen nog goed blijft doen komt ze dinsdag thuis.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@moon... ow wat zou dat fijn zijn meis! Ik duim voor je!

@shaar... lekker joh niet te hoeven koken... Moet je jou eens zien... gewoon al 28 weken! Eend? Omdat je waggelt? ;)

@cindy... ring is rechts, tenzij je voor de kerk trouwt (volgens mij) dan is het links. En je tekent gewoon met je handtekening. Weet niet hoe dat bij jou is, maar ik heb zo'n krabbeltje ;)

17. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hihih, hier zeggen de meeste links, ach ja we zien het wel.
    Dus ik hoef niet percee de naam van vriendlief in de handtekening?

De kleine meid is flink aan het trappen, hihihi.
    Zo'n mooi gevoel is dat.

Groetjes Cindy

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cin.. mooi gevoel lijkt me dat!

Ik had met de ringen niets te kiezen. Ik moest de rechterhand geven aan de kris en toen ja zeggen en toen de ringen om de vinger van die hand heen. Maar dat zal de ambtenaar vanzelf wel zeggen, denk ik. Daar ook al geweest?

19. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    volgens mij is het als je katholiek bent links, anders rechts?
    Ik heb gewoon mijn eigen handtekening gezet, met mijn meisjesnaam erin dus.

20. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Dag meiden

:idea: Cindy: alvast een hele fijne bruiloft gewenst. Fijn dat je die kleine meid zo goed voelt.
    :idea: Wendy: Succes met leren. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je te motiveren nu ;) Je bent liever met andere zaken bezig; zoals het kamertje ;)
    Maar ff doorzetten, dan ben je er voor 5 jaar weer vanaf.
    :idea: Moon: wat heerlijk dat Britt naar huis mag!
    :idea: Shaar: heerlijk al die kwaaltjes he ;) We hebben er met ons allen lang op gewacht.
    :idea: Jody: Wat een gewacht he…. Ja je hebt het helaas niet voor het zeggen. Zal wat zijn als het woensdag komt.
    :idea: Simba: succes nog even de komende dagen. Wat voor werk wil je gaan zoeken?
    :idea: Mj: fijn dat het einde van het ziekenhuis in zicht komt. Nog even en dan zijn ze lekker thuis.
    :idea: Kreeftje: Hoe gaat het nu met je? Is alles beetje onder controle?
    :idea: Diesel: Nog een dikke knuffel van hier! Kan je het allemaal een beetje vol houden. Heel veel sterkte de komende tijd.
    :idea: Maritt &Esther: hoe gaat het bij jullie?
    :idea: Alle anderen; Heel veel succes met jullie zwangerschappen.

Hier niet heel veel nieuws, behalve dan dat ik vrijdag bij Internist ben geweest ivm mijn trage schildklier en deze blijkt nu al flink ontregeld te zijn. Ze vertelde dat tijdens de zwangerschap
    sowieso vooral de eerste drie maanden de embryo/foetus enorm veel vraagt van het lichaam en dus ook van de schildklier. Die van mij kan dat niet opvangen, omdat het niet goed werkt vandaar dat je nu meteen de achteruitgang ziet. Ik krijg nu een flinke verhoging van de thyrax waardoor het weer beter moet gaan. Moet nu elke maand terug komen.

Met mijn werk het ook kunnen regelen en dat lucht flink op. 11 dec weer echo.

Fijn weekend

Deel Deze Pagina