Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    moon ik duim voor je

shaar, we zijn druk bezig.

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cindy

Bij ons zeiden ze ook geef elkaar de rechter hand.
    Links hebben wij hem gedragen toen we verloofd waren.
    En had gewoon m'n handtekening van m'n meisjes naam gedaan.

@ alies

Wat vervelend dat ie zo reageerd.
    Hopelijk helpen de medicijnen.

3. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik ben benieuwd.
    We zijn beide katholiek, maar we trouwen niet voor de kerk, ik vermoed dat het aan de rechterhand zal zijn.
    Dan zal ik voor de zekerheid de vriendschapsring af doen.
    Wendy bedoel je of we al in ondertrouw zijn geweest?
    Ja, we zijn in oktober al in ondertrouw geweest.

Willen jullie duimen voor een beetje goed weer?

Groetjes Cindy

4. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Cindy: Bij ons was het links (voor wet en kerk getrouwd). Misschien idd verschil tussen wel of niet katholiek? Geen idee eigenlijk..... :(
    10 december zou wel heel erg leuk zijn!

@Wendy: Het kamertje kun je dan ook door anderen laten doen hoor :p Da's het voordeel van zwanger zijn, er wordt steeds minder van je verwacht en mensen willen steeds meer voor je doen ;) Probeer tussendoor ook de tijd te vinden om te genieten! (en wat leuk dat je zei bij een ander topic dat je de kleine eruit aan het kijken bent :p het helpt alleen nog niet zo goed 8) ) :confused:

@Moon: Ik hoop voor jullie dat Britt vandaag goed haar best doet, zodat ze morgen lekker mee naar huis mag!

@Shaartje: Fijn dat alles goed gaat. En dat waggelen wordt er niet minder op hoor :D

@Alies: Wat vervelend dat je met die schildklier zit. Aan de andere kant wel een fijn idee dat ze je zo goed in de gaten houden, en dat je medicijnen kunt blijven gebruiken! Ennu alles voor het goede doel nu ff he! Zolang de kleine maar gezond blijft.

@MJ: Wat moet je allemaal nog doen dan?

@Kreeftje: Hoe is het ermee? Ben je thuis of in het ziekenhuis?
    Ik duim voor je dat alles goed mag gaan!

@Maritt en French hoe is het met jullie?

@All: Vandaag weer naar de vk. Ben benieuwd of ze al iets gaan doen of dat er afspraken gemaakt moeten worden? (strippen of zo?) geen idee....
    Zodra ik meer weet en tijd heb, laat ik het wel horen.

5. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Jody, nog steeds hier meid! Spannend voor je hoor! Ben benieuwd wat de gyn zegt vandaag tegen je.

@All, alles goed hier hoor. Vandaag weer even langs de VK voor controle. Ik laat jullie wel weten, verwacht geen bijzonderheden.

Succes allemaal!

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Roomse ringen

Katholieken dragen de trouwring aan de linkerhand; protestanten aan de rechterhand. Waar komt dit verschil vandaan? En waarom heeft onze hervormde kroonprins Willem-Alexander de ring aan de linkerhand?

http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=1045

7. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    MEiden even kort berichtje..

ik ben nog thuis maar heb het even niet makkelijk..heb heel veel pijn aan mijn voeten en ik kan echt (bijna) niets meer.
    Mijn bloeddruk schommeld heel erg en dat wordt extra gecontroleerd door dat we nu om de dag naar het ziekenhuis moeten.

Ik heb het wel even gehad eigenlijk het is nu zo zwaar allemaal dat ik er echt doorheen zit en gewoon ook veel pijn heb....ik hoop dat mijn gyn mij het verlossende woord snel gaat geven en gaat zeggen dat ze gaan inleiden (hebben we het al een beetje over gehad).
    Gelukkig ziet de gyn ook goed dat ik het zo niet langer meer red allemaal dus van hun kant is er ook veel bergip.

Morgen hebben we weer een afspraak staan.

Sorry voor mijn ego bericht hoor meiden :oops:

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Veel sterkte Kreeftje!

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @jody: hier gaat alles z'n gangetje.
    veel last van nestdrang :)
    met de kleine meid gaat alles goed...ze is al 'n stuk ingedaald en ik moet morgen weer naar de vk en ik denk dat ik dan te horen krijg dat ze helemaal ligt ingedaald...het doet namelijk afentoe best veel pijn van onderen.
    voor jou is het echt spannend!
    ik ben benieuwd wat de gyn zegt

@kreeftje: sterkte meid...nog ff volhouden en dan word je gewoon 2x mama!

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

*breekt even in*

kreeftje, heel veel sterkte meid, hoop dat het niet te lang meer duurt voor je. Dit is ook geen pretje!

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Kreeftje sterkte.

Er zijn toch een aantal dames die nog maar een paar weekjes moeten, spannend!

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden

@ Dieseltje...ik denk ook aan je!

@ Moon, ik hoop voor je dat je meissie morgen thuiskomt!

@ Kreeftje, ik hoop dat jij ook snel je kindjes in je armen hebt, want het moet wel leuk blijven natuurlijk ;)

@ Alies, hoe toevallig, ik ben zaterdag gebeld door de gyn, dat mijn schildklier na bloedprikken veeel te langzaam is.
    Ik moest direct ( was een weekend weg) medicijnen verdubbelen, slik nu 2 x 0.1 mg thyrax.
    Voel me ook zooooooooooo verrekte moe, maar dacht dat het alleen door de zwangerschap kwam... maar nee dus. Ben jij ook zo lusteloos?

@ Jody, pfff het schiet niet op bij je he... ik hoop dat je snel je wondertje bij je hebt hoor.

@ de rest, ook veel sterkte met alles, en een dikke knuffel!

Liefs, Esther

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@maritt.. hoe was het bij de vk?

@kreeftje... ik duim voor je dat ze snel gaan inleiden! Dit is echt geen pretje, lijkt me..

@jody...werk uit handen geven.... het kan... maar mijn 2e naam is controlfreak hihi.. Vind het ook niet erg...

@french..succes morgen bij de vk!

@all.. had van de week nog een nieuwe buikfoto in mn album gezet... heb eigenlijk meer het gevoel, dat het minder darm wordt en meer baarmoeder/frodo. Lijkt ook wel alsof mn buik iets kleiner is dan vorige keer...

14. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Wendyp: Nou het buikje is zeker niet kleiner geworden hoor ;) Wel idd meer frodo... :)
    En wat controlefreak betreft snap ik ook heel goed, wil ook het liefst alles zelf doen 8) Maar als het niet lukt houdt het toch een heel eind op!

@Kreeftje: Ik hoop voor je dat je snel ingeleid zal worden, ik vind de laatste loodjes met 1 beebje al niet leuk, laat staan met twee! :( Veel sterkte meid. Hopelijk weet je morgen weer wat meer over hoe of wat.

@Maritt: Hoe was het bij de vk? Fijn dat alles goed gaat! Voor jou is het einde nu ook in zicht!

@Esthertje: Hoe is het met jou? Het duurt nu idd wel erg lang, maar hoop toch stiekum dat ze nu tot na de sinterklaas blijft zitten.

@French: Ik ken het pijnlijke gevoel :rolleyes: Spannend hoor. De laatste weekjes.... :p Hoop dat je niet zo lang als mij hoeft te wachten.

@All: Nou vandaag door vk gestript. Kon wel wat bloed meekomen zei ze, maar tot nu toe nog niks hoor :) Als het niet doorzet, dan moet ik vrijdag naar het ziekenhuis voor (weer) een ctg en een echo om te kijken hoe het met de kleine is. Dan 's maandags weer bij de vk op controle, evt. weer strippen. En als er volgende week woensdag nog niks is, dan word ik dan ingeleid...... Het einde is in zicht! Hooguit nog 9 dagen.
    Het zou fijn zijn als ze van het weekend wil komen. Dan kan ik het nog zelf doen, en na sinterklaas.... :) (ben niet veel eisend...).
    Nou meiden iedereen weer veel sterkte toegewenst en goede nachtrusten!

15. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Es heel herkenbaar hoor!; Ik ben al moe na drie stappen. Heb echt nergens zin in, voel me lusteloos etc. Naast al die andere kwaaltjes die bij zwanger zijn horen. Maar ja het is voor een goed doel; maar voor mij mag het wel even wat verbeteren. Het is zo moeilijk om uit te leggen, maar ik herken het wel van als mijn schildklier ontregeld was. HOu je taai!

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    even snel ego berichtje

Ons prinsesje komt morgen thuis!

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

WAT GEWELDIG NIEUWS MOON!

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

whaaaaaaaa moon,
    wat superdepuper berichtje zeg!

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @moon: dat is echt supernieuws!
    @wen: mooi buikje hoor! ;)
    @dieseltje: nog steeds heel veel sterkte denk aan je, dikke knuff
    @jody: wat is strippen? hoop dat ze zaterdag komt is dat goed, niet vlak na sinterklaas en wel "vanzelf"! duimduim!
    @es en alies: hoop dat alles snel beter gaat met de schildklier etc.
    @kreeftje: hoop dat ze snel komen!

ga weer terug naar de andere kant! lees nog steeds met jullie mee! doedoei!

Deel Deze Pagina