Ahhhh wat een koppie zeg! Echt lief! Je ziet er zelf ook een stuk beter uit moon! (heb natuurlijk alleen de foto's net na de bevalling gezien) lieefffff
Ja toen was ik ook helemaal uitgeput hihi. Heb nu alleen weer heel veel last van m'n bekken. Met bewegen staat huilen nader dan het lachen. Maarja van de week maar is de fysio bellen. Want zit aan 1 kant weet nu niet of het van bekken of rug is.
meiden, ik kopieer even dit brichtje wat de hubbie van kreeftje heeft neergzet in het clomid topic Update Kreeftje1984, Hallo meiden. Even een bericht over kreeftje1984. Vandaag moetsen we dus "weer"voor controle. Ze is nu opgenomen in het ziekenhuis ivm een erg hoge bloedruk 170/110 En er was weer wat eiwit gevonden. Dus hebben ze haar daar gehouden. Opzich niet erg vind ik. Als er wat gebeurt kunnen ze gelijk ingrijpen. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte houde. Gr Domi (nique) Partner Kreeftje1984 kreeftje veel sterkte meis!
kreeftje zet hem op meid. sterkte en misschien al succes. jody waar blijft het nou? marjo.. veel sterkte meid. toch niet nog een prematuurtje he. moon heerlijk, hou haar maar lekker in de gaten. ik heb ook al besloten ze de eerste weken bij mij in de slaapkamer te laten slapen, desnoods in de kinderwagen
Ik ben dus Corina! Heb eerst bij Clomid meegekletst en nu dus hier. Maar doordat ik de eerste 4 maanden behoorlijk beroerd ben geweest en erg druk ben met eigen zaak, praat ik niet zoveel mee. Maar lees wel volop mee met jullie. Als dat mag ? Ben gewoon niet zo heel erg veel meer online
Sam welkom hier! Had je aan de andere kan ook al gefeliciteerd, hier ook nog een keertje! Van Harte meid... Die kylian... krijgt gewoon een broertje of zusje Kreeftje...veel succes! Moon, hoe was je eerste nacht?
@ Sam, van harte gefeliciteerd. @ Kreeftje, zet hem op! @ Dieseltje, heel veel sterkte toegewenst vandaag en de komende tijd. @ Moon: eindelijk, ze is thuis! @ MJ: nog even en dan zijn jouw meiden ook thuis. Hopelijk met kerst! @ Jody, de laatste loodjes zijn vast erg zwaar. Doet dat strippen pijn? @ Corina, gezellig dat je er weer bent! @ Marjo, ik hoop dat het goed met jou en baby gaat. Hier beginnen er wat kleine kwaaltjes binnen te sluipen, terwijl ik eigenlijk een perfecte zwangerschap heb. Ik mag dus niet klagen, maar soms word je er wel een beetje moe van (maagzuur, rugpijn, pijnlijke handen, moe!). Maar in vergelijking met wat sommigen van jullie hebben te verduren (gehad) gaat het bij mij echt van een leien dakje... Dat zet me dan weer met beide benen op de grond! Van mijn vriend mag ik zoveel tegen hem klagen als ik maar wil, de arme schat. Ga vandaag maar nog even snel een leuk sinterklaas-cadeautje voor hem kopen... Groetjes, Simba
@ sam Super meis! Eindelijk! Gefeliciteerd dikke knuffel. Eerste nacht.. pfff niet al te best. Ik heb de hele nacht niet geslapen. Ze wilde na de fles van half 10 niet meer slapen.. was om 12 uur nog wakker. Toen dronk ze maar 15 ml van de 60 om half 1.. toen heb ik haar de rest om half 4 gegeven en verder heeft ze wel goed gedronken. Ze maakt mega veel geluidjes (omdat ze prematuur is) en was erg wennen want je denkt telkens dat er iets is. Verder ben ik mega misselijk en zit 37.7
thanx meiden, geweldig he, ben zoooooooooo blij en beduusd ervan hihi. moet nog ff wennen, had er totaal niet meer op gerekend was al helemaal ingesteld op hsg en daarna iui in rotterdam. maar geweldig dat dat nu allemaal niet hoeft onze sinterklaas kan niet meer stuk moon, wat vervelend dat je eerste nacht niet zo goe dis gegaan, is voor allemaal natuurlijk erg wennen en als je dan zelf ook nog es niet lekker bent valkt het niet mee. dikke knuff
@ sam Hihi dat geloof ik zkr.. is toch het mooiste kado dat er bestaat. Dat beroerde begon van8 pas.. heb net ook al even getest of ik niet zwanger was maar die was negatief gelukkig.. en de assi van de huisarts belde net om te vragen of Britt thuis was en daar heb ik even aan gevraagd maar als ik koorts krijg moet ik de ha-post bellen zei ze en als ik morgen nog niet lekker ben langs komen.. en ze vroeg ook of ik niet zwanger was haha. Zou er niet aan moeten denken 2 in 1 jaar.
@SAM: GEFELICITEERD Wouw wat een super nieuws op 5 december zeg! @Moon: Wat vervelend dat je een rotnacht hebt gehad. Hoop dat afgelopen nacht beter is gegaan en dat je geen koorts krijgt. @Simba: Nee hoor het strippen op zich deed bij mij geen pijn 8) Alleen daarna die harde buiken zijn niet altijd even lekker. @Corina: Natuurlijk mag dat! Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Maar het is ook wel leuk om af en toe iets van je te laten horen. Dan weten wij ook hoe het met je is. @Wendy: Nee, ze gaan maandag pas weer strippen. Krijg vrijdag en waarschijnlijk zondag nog een ctg en echo, om te kijken of alles nog goed gaat met de kleine. @All: pfff sint is weer het land uit. Was wel ff 'bang' dat de kleine met sinterklaas geboren zou worden. Maar dit is niet het geval. Heb ook niet het gevoel dat ze nu snel gaat komen. Ze zal de twee weken wel gewoon uitzitten denk ik En dan wordt het toch een ziekenhuis bevalling. NOu ja niks aan te doen. Ben me er al wel op voor aan het bereiden. Iedereen weer een prettige dag!
goedemorgen meiden, allemaal bedankt voor de lieve berichtjes kan het nog haats niet geloven, tis dat ik genoeg voel hihi. diesel, meis, hoe is het met jou?? trek je het een beetje? heb je je meissie weer bij je? jody, hoop dat je frummeltje zich snel aankondigd, maar gelood dat ze het wel errug goed bij je heeft moon, hoe is het vannacht gegaan?? mj, hoe is het met jou en je meissies? zie dat je eindleijk een banner hebt gevonden waar ze allebei op kunnen, gaaf hoor! wendy, hoe is het met jou meis?? esther en alies, zijn julllie meds al aangepast en gaat het nu beter?? voor alle andere meiden, hoe is het met jullie?
Sam, meds zijn al meteen vanaf zondag aangepast, voel me wel iets beter ga vandaag weer half dagje werken. Gisteren bloed geprikt, morgen bij de echo de uitslag. Meiden...vandaag 9 weken... voelt beetje als mijlpaal, weet niet waarom!
@ jody Feye is helemaal wild van Britt. Steeds snuffelen en willen kijken.. echt heel schattig! Ik hoop voor je dat ze toch nog uit zichzelf komt, maar ze heeft het blijkbaar erg naar haar zin daar binnen hihi. Ik voel me gelukkig al weer beter. @ sam Beter gelukkig alleen in het ziekenhuis liepen ze te rommelen met de fles van half 1 s'nachts dus wat gebeurde er nu.. om half 1 dronk ze hem en om 3 uur was ze al weer wakker want ze wilde een flesje.. die heb ik niet gegeven heb haar in bed genomen en viel ze gelukkig weer in slaap. Verder heeft ze beetje diaree had ze al in het ziekenhuis dat het beetje dunner werd maar nu is het echt. Straks maar is even bellen. Ze drinkt verder wel goed.