Hallo allemaal, ''Gelukkig'' is alles achter de rug. Het is nog steeds allemaal heel onwerkelijk en het zal de komende weken alleen maar meer doordringen wat mijn moeder allemaal voor ons betekende..... Het leven gaat door, dus het enige wat we kunnen doen is de goede herinneringen ophalen en veel met elkaar praten..... Ik denk dat ik de komende periode wat minder hier zal zijn, maar ik hou wel in de gaten hoe het met iedereen gaat hoor!
@dieseltje.. succes meissie.. Ik snap het helemaal. Was het een mooie uitvaart? Weten ze eigenlijk al hoe het komt dat je moeder is overleden? @sam.... hihi... heb woensdag de hele dag met een big smile op me gezicht gezeten... Joh wat ben ik blij voor je! Echt onwijs gefeliciteerd! @jody... zoals moon al zegt... volgens mij wilt ze er niet uit... vind het veelste lekker bij mama! @all.. hier gaat eigenlijk alles goed... Heb 2 dagen geen last gehad van mn rug... Echt heerlijk... En voor de rest... jah alles top.. Heb een smile op mn gezicht die er gewoon niet af te slaan valt..
@Sam, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En welkom hier natuurlijk @Moon, fijn dat jullie meissie thuis is! @Dieseltje, heel veel sterkte!
Dieseltje: Heel veel sterkte meid! Moon: fijn zeg dat Britt nu lekker thuis is waar ze hoort. Geniet er lekker van meid. liefs vruchtje
Dank jullie wel meiden! @wendy: Het was een uitvaart zoals mijn moeder het had gewild. Heel sober en eenvoudig....... Dus het was goed zo. Nee, we hebben geen sectie laten verrichten maar we vermoeden een hartstilstand. 1 1/2 jaar geleden heeft ze een hartinfarct gehad. Het ging eigenlijk heel erg goed. 2 weken geleden is ze nog op controle geweest. Maar goed, iedereen kan zomaar een hartstilstand krijgen.... Sectie was voor ons niet echt een optie, het verandert het niet en dan zou ze 1 of 2 dagen in het ziekenhuis zijn voor onderzoek en nu hadden we haar nog bij ons in huis....
@dieseltje.. ik kan me dan voorstellen dat jullie dat dan niet hebben gedaan. Je maakt me alleen wel een beetje bang.. Vorig jaar zomer heeft mijn vader ook een hartinfarct gehad. Gedotterd enzo. Maar helaas blijft hij op dezelfde voet verder leven als ervoor... Succes meis
sorry wendy, dat was natuurlijk niet de bedoeling. Maar het wil niet zeggen dat het daardoor is gekomen hoor.... Dat zullen we nooit weten.... Jij en ik kunnen morgen ook een hartstilstand krijgen, zonder aanleiding.... Misschien heeft ze wel een hersenbloeding gehad, zou ook kunnen..... Probeer er maar niet aan te denken, bij je vader loopt het vast anders..... nogmaals sorry! Ik ben trouwens gister weer ongesteld geworden ... Nou ja, moet er toch een keer van komen . Ik slik geen pil dus we passen komende maanden even goed op, ook al zou het superwelkom zijn hoor! maar logischerwijs staat ons hoofd er nu toch even niet naar (sex sowieso niet, maar ook een volgende zwangerschap nog niet ). Ik wil niet opnieuw aan de pil (misschien komt die onregelmatige cyclus terug als ik weer zou willen stoppen, misschien dat alles nu weer op z'n plaats valt), en op een natuurlijke manier zwanger worden. De kans zit er natuurlijk in dat we alsnog clomid oid nodig hebben maar dat kan dan altijd nog.... Merk dat ik wel weer erg naar toekomst begin te leven, maar dat is goed denk ik....
Hello lady's De echo van vandaag was helemaal super! Het is gewoon echt al een minimensje. De gyn noemde het een beweeglijk guppie... Was iets verder ( 9w4d). 24 dec hebben we de 12 weken echo. We hebben ook het hartje gehoord... echt bijzonder. Maar dat bewegen facineerde me nog het meest... het beweegt in mij... zucht... ik ben verliefd, ik zet de foto's in mijn album! Liefs,Esther
@ es Fijn dat het goed was. Mooi is dat he! Toch is het allemaal maar heel bijzonder Als ik haar vast heb vraag ik me wel is af hoe het er allemaal ingepast heeft
Ja... heel bijzonder. Het is nu nog niet eens 3 cm... en het is al met de beentjes aan het trappelen.... het is met recht een wonder!
Dit bericht is denk ik ook voor jullie bestemd: Update kreeftje1984, 07-12-2007 is mijn vrouw bevallen van 2 mooie dochters. Het was een zware bevalling maar om 18.05 uur kwam de eerste ter wereld. De andere kwam precies een uur later maar dan dmv een keizersnede. Ze konden haar er niet uit krijgen, ze lag erg hoog en op laatste moment hebben ze besloten om een keizersnede te doen./ Alles is geprobeerd maar het lukte gewoon niet om haar er "gewoon"uit te krijgen. Moeders ligt nu in het ziekenhuis. De 2 kids zijn mooi bij haar. We hebben ze Kyara en Thirza genaamd. Kyara weegt 2600graam en Thirza 2635gram Domi, Foto,s komen nog wel.
Thankss, ja dat bericht hoort hier ook. Ik weet ook niet precies waar ze wat heeft staan , maar zo komt het ook wel goed. Ik zal alles aan haar doorgeven. Gr Dominique Partner
@kreeftje: GEFELICITEERD \/ Goed gedaan meid. En nu lekker genieten samen! IK WIL OOK!!!Sorry moest ik ff kwijt...... Maandag naar vk om te strippen, weer ctg en echo, en dan inplannen voor inleiding op woensdag! Fijn weekend allemaal.