Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Gefeliciteerd Kreeftje! Geniet ervan!

Jody, nog even volhouden! Je maakt het wel heeel spannend voor ons...

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het bij mij over een paar weken ook gaat gebeuren... Ik ga maar eens uitzoeken wat ik eigenlijk allemaal moet voorbereiden (ziekenhuistas, nummer van de verloskundige inprogrammeren)... Wanneer moet het bed eigenlijk op klossen?
    Pfff.... ben tot nu toe eigenlijk alleen maar bezig geweest met het volhouden op het werk en vergeet al dat soort dingen. Nou ja...nog 1 week werken en dat heb ik alle tijd (tenminste als de baby niet besluit er opeens te vroeg uit te komen)...

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Kreeftje, gefeliciteerd met jullie meiden! Ben erg benieuwd naar je verhaal!

@MJ, leuke banner heb je nu ;)

@Simba, vanaf 37 week de klossen eronder....

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Je kan ze er onder doen als jij denkt dat je moeilijker uit bed komt.
    Ik had ze al met 20 weken ofzo.
    Ze zijn toch gratis en stapt en kom je er makkelijker uit.
    Ik mis ze soms wel is 8)

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Kreeftje: Van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Wat een leuke namen. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Geniet ervan.

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kreeftje.. gefeliciteerd met jullie 2 meiden! Wat stoere namen zeg! Dat zijn inderdaad geen frieze namen... :) (waar we het een tijdje geleden over hadden)

@jody..ow ik hoop dat je meissie snel komt! Als ik je niet meer spreek...veel succes maandag!

@simba.. jaaaahhh voor jou komt het ook steeds dichterbij! Volgens mij inderdaad vanaf 37 weken, maar je kunt ze er ook eerder onder doen... Lijkt me wel lekker een hoge uitstap.

@all.. heb volgens mij van de week een beetje een groeispurt gehad met mn buik, zal straks even een nieuwe foto in mn album doen.. echt een verschil met vorige keer!

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Kreeftje gefeliciteerd!
    Jody, nog even volhouden.

Hier gaat het wat minder.
    Ben 2x flauwgevallen, en heb overgegeven.

Ben naar het ziekenhuis geweest.
    Na 3 uur eindelijk thuis.

Heb een uur aan de ctg gelegen.
    Met de kleine meid gaat echt gewoon super.
    Ze vermoeden een blaasontsteking of een nierbekkenontsteking, moet morgen weer terug.

Heb antibiotica gekregen.
    Voel me nu een stukje beter.
    En het flauwvallen komt waarschijnlijk van de pijn.
    Ze vonden een infectie in het bloed en urine.

Ik hoop dat het snel over is.

We zijn heel blij dat de kleine het super doet.

Bedankt voor jullie berichtjes.

Groetjes Cindy

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cindy... ow jakkes meid! Dat klinkt niet goed! En nu? Nog een keer terugkomen? Medicijnen oid? Veel succes in ieder geval!

@all.. heb de buikfoto erin staan.... zoek de verschillen!

8. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wendy mooi buikje meid.
    Ik moet morgen weer terug naar het ziekenhuis.
    Dan wordt de urine weer nagekeken.
    Ik heb antibiotica meegekregen.

En dat allemaal voor het trouwen!

Groetjes Cindy

9. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Owww... dan heb ik nog even! ;)

Heb vandaag het kraampakket van de zorgverzekering binnengekregen. Was hem vergeten aan te vragen :oops:, 2 dagen geleden alsnog gedaan via internet. Gisteren kreeg ik een bevestigingsbrief en vandaag stond het pakket al voor de deur! Ik vond er niet zo heel veel spannends in zitten, maar het is wel leuk om te krijgen!

@ Cindy: sterkte meis, wat een gedoe net voor je trouwen!
    @ Wendy: mooie buik!

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    KREEFTJE GEFELICTEERD! GOED GEDAAN MEIS

moon, hoe is het met jou en brit.

jody nog even volhouden

wendy, mijn pa heeft ook een hartinfarct gehad. 2 x al, en idd leeft gewoon op zijn oude wijze. dom dom.

dieseltje. sterkte meis. hoe is het nu met jou en katja.

esther. goed zo meid. heerlijk dat je beeb zo goed gaat.

sam geniet je al?

all. akeesh is van de monitor af. heerlijk eindelijk die snoeren en plakkers van haar lijfje af, maar wel eng hoor. moet nu echt mijn vertrouwen in haar krijgen. emani mag morgen of maandag van de monitor denk ik.. nu nog leren drinken. de borst wil niet lukken. hoop zo dat ze over 2 weken naar huis mogen. zit er echt door heen. vanmiddag in het ziekenhuis wou ik emani een half uur voor haar voeding eruit halen. mocht niet van de zuster, mocht maar 15 min van te voren. en akeesh moest ik 45 min later in bad doen, dus kon haar amper vast houden. was zo boos op die zuster, barste in tranen uit. wat maakt dat kwartiertje nou uit op een hele dag, mag ik als jeblieft even met mijn meisje knuffelen. ik wil ze echt mee naar huis nemen. wil ze knuffelen wanneer ik wil en niet steeds van die controlerende ogen in mijn rug hebben. moet nog even volhouden. hoop dat ze snel de kracht vinden om gulzig te gaan drinken. ben kapot.., maar de baby kamer is zo goed als af. alleen nog een lampje en een paar dingen op hangen.

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi meiden,

Even snel een updateje van mij in dit topic. Allereerst gefeliciteerd voor Kreeftje met jullie 2 meiden! Dieseltje jij ook gefeliciteerd met jullie dochter. En gecondoleerd met je moeder, wat vreselijk zeg. Moon, fijn dat Britt inmiddels thuis is! Mj, hopelijk heb jij je meiden ook gauw thuis/ Fijn dat ze het zo goed doen!

Ik ben met 28 weken opgenomen ivm vroegtijdige weeën. Loop al vanaf 22 weken met harde buiken, maar ze kwamen zo'n 7 x per uur met regelmaat en gingen steeds meer pijn doen/ In t ziekenhuis werd het nog heftiger, heb toen weeenremming gehad via zetpillen. Ben nu weer thuis met strikte rust, maar tis helaas nog niet rustig. Eerst 2 x in de week controle en ctg. Baarmoederhals ik inmiddels behoorlijk verkort maar zit gelukkig nog dicht. Woensdag moet ik weer terug op controle en als er weer verandering zit in de cervixlengte of er is inmiddels ontsluiting word ik weer opgenomen en krijg ik weeenremming via infuus. Dit probeer de gyn alleen zo lang mogelijk uit te stellen omdat het in principe maar 1x effectief is en ze weten niet voor hoe lang.
    Dus tis een erg onzekere tijd voor ons. Gelukkig doen onze kleine man het erg goed en ligt zelfs bijna een weekje voor op schema.Ik hop heel hard dat ik hem bij me mag dragen tot iig de 34e week!

Groetjes
    Marjo

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje Marjo wat naar allemaal!

Ik duim voor je dat je mannetje nog minstens 4 weekjes blijft zitten!

Liefs, Esther

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Lieverd wat erg meis!
    Ik hoop toch echt dat hij nog even blijft zitten want het is toch een heel gedoe zo'n prematuurtje en al het gereis.
    Dat infuus kan trouwens wel een 2de keer gegeven worden.
    De werking kan iets minder worden maar kan het nog wel tegen houden.

@ mj

Gaat goed thuis.
    Ze is een vrolijk meisje en zet een luide keel op als ze honger heeft hihi.
    Ze is een beetje verpest in het ziekenhuis... ze moest de voeding om half 1 s'nachts en hebben ze telkens mee lopen rommelen en soms pas om 3 uur gegeven.
    Nu komt mevrouw om half 1 en om 3 uur :rolleyes:
    Dus moeten we haar tot half 7 rustig houden met speentje enz enz.

Wat goed zeg!
    Zijn ze al 36 weken dan?
    Want dan mag de monitor er toch pas af?
    Ik hoop ook dat ze snel leren drinken.. probeer er wel rustig onder te blijven en als het niet wil niet denken van (*()&*(&) want in week 35 worden ze in 1x sloom om zich voor te bereiden op de bevalling en dat kan een paar dagen duren en dan in eens gaat de knop om.

Wat duf van die zuster... waar bemoeid ze zich mee.. zijn jou kids.
    Kop op de laatste loodjes zijn echt het zwaarst.
    Dikke knuffel

@ cindy

Jakkie meis!

14. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Cindy, wat vervelend. Sterkte!
    @Marjo, wat erg! Hoop dat jullie kleintje nog even veilig blijft zitten.
    @MJ, jij ook veel sterkte. Kan me voorstellen dat het ontzettend zwaar is voor je!
    @Wendy, inderdaad hard gegroeid meid.
    @French, hoe is het met jou? Al zenuwachtig?
    @Simba, ik was ook te laat met aanvragen van kraampakket. Ik vond het ook heel raar dat dat weer apart moest worden aangevraagd aangezien ik de kraamzorg ook via de zorgverzekering heb geregeld.
    @Jody, jij maakt het echt spannend!

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @marjo: jeetje dat is niet niks...ik hoop dat de kleine man nog 'n tijdje blijft zitten.

@marit: ik wilde hetzelfde aan jou vragen :D
    ik ben er echt helemaal klaar voor...ik ben gelukkig niet bang voor de bevalling...ik kijk er zelfs 'n beetje na uit.

16. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hoi dames

Hier Domi weer even, (partener kreeftje1984)

Met kreeftje1984 gaat het allemaal goed. Ze mag al uit bed en kan ook al weer een beetje lopen. Naar de kids moet ze in de rolstoel doen.
    De 2 kids doen het prima, Kyara was een beetje ziekjes van de reis naar de bewoonde wereld. Wat misselijk en beetje spugen. Maar dat is nu over. Thirza vermaakt zich uitermate goed :)

Ik weet niet hoe jullie hier foto,s plaatsen dus ik het even op de manier zoals ik het altijd doe op forums waar ik vaak zit.
    Maar misschien dat er even een uitzondering gemaakt kan worden zodat het even op deze manier kan.

Dus bij deze even 2 foto,s van de 2 dames,

Kyara ( dag2)
    http://www.onh.zolties.nl/albums/album68/P1010971.jpg
    Thirza (dag2)
    http://www.onh.zolties.nl/albums/album6 ... .sized.jpg

De kids veranderen per dag. gaat echt heel snel. Zoals op de foto,s zijn ze al haast niet meer :D

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    marjo hoop dat ze lekker lang blijven zitten meid. succes met je bedrust

moon, ze zijn vrijdag pas 36. ze zetten 48 uur zonder snor, zonder dips de monitor uit. zeiden niks over 36 weken.

kreeftje wat een moppies

komen straks echt weer wat bevallingen aan. jody, french en maritt zet hem op..

18. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goedemorgen allemaal!

mj, wta goed dat je meiden zo lekker gaan zeg!

kreeftje, GEFELICITEERD met jullie meiden. wat zijn ze moooooooooiii en wat een gave namen zeg!

marjo, wat een ellende zeg. ik hoop echt dat frummeltje nog even blijft zitten hoor. doe het rustig aan en laat je lekker verwennen. heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!

hier komt langzaam het besef. hoewel het erg vreemd blijft en toch een hele omschakeling. was al zo ingesteld op rotterdam en de iui. was al helemaal daarop voorbereid en dan toch nog ineens....:D:D
    de kwaaltjes zijn goed te doen, hoewel ik vanochtend erg misselijk ben. maar mij hoor je niet, bij kylian wa sik nu al doodziek en was ik al dikke vriendjes met de wc pot hihi.
    wel gaa mijn buik ook al groeien, mijn broeken zitten echt afschuwelijk, maar ja om nu al met 5 weken positiekleding te gaan dragen, is dat niet raar?

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Beter.. Britt was ook al lang dip vrij maar ze wilde haar er mooi niet afhalen.
    Moest toen echt tot 36 weken blijven zitten.
    Ik hoop echt zo dat je 2 kerstkadootjes krijgt lieverd!

@ domi

Wat een mooie dochtertjes!

@ sam

Zo leuk joh!
    Nee joh dat is niet raar.
    Bij de 3de en bij britt had ik het ook al met 5 weken aan :)
    Je moet je toch wel lekker voelen!?!

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @kreeftje: wat een schatjes!

@sam: gewoon lekker positiekleding aan doen meid...zit toch 'n stuk lekkerder ;)

Deel Deze Pagina