mj, mag jij vragen hoor . maar nee geen sex gehad. het is alleen maar bloed gewest, geen stolsels, 2 ieniemienie sliertjes en de rest bloed, zowel oud als helder bloed. maar dacht dat innesteling maar 1 dag duurde en minder was, maar verlies nu nog oude troep zeg maar, tis niet veel maar toch.... ben wel heerlijk missleijk trouwens. pff wou dat het vrijdag was. sorry ben ff ego , zla vanmiddag proberen even op iedereen te reageren meiden bedankt voor jullie steun!
Oww...Sam! Ik duim voor een goede afloop! Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker wordt van bloedverlies... Is er al een Jody-baby?
Ze is nu 2 weken overtijd, dan wordt je toch ingeleid? Dat zou betekenen dat ze nu 'bezig' is... Spannend!
Volgensmij werd Jody vandaag ingeleid! Ik heb trouwens een nieuw fotootje in mijn album! Is het normaal om de kleine de ene dag meer te voelen dan de andere dag? Maandag was ze heel erg actief, en gisteren een heel stuk minder. Vandaag heb ik haar alweer een paar x gevoeld! Groetjes Cindy
Cindy, nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwen! Sjips, helemaal vergeten ... Wat leuk, zo tussen al die kerstbomen. Echt, hele leuke foto's! Jullie zien er stralend uit!
OEPS Cindy gefeliciteerd Ben gisteren zo druk geweest met de kerstboom, dat ik helemaal vergeten ben te melden dat Wendy even zonder computer zit.... Dus het is niet zo dat ze niet aan jullie denkt hoor... ze kan gewoon niet anders. Belangrijke updates sms ik haar door.... Liefs, Esther
Das inderdaad dom van ons allemaal om dat te vergeten! Je hebt het wel verteld..... sorry cindy, maar alsnog van harte gefeliciteerd!
Kreeftje en Domi: Alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Jody: Hoe gaat het met je? Simba: Alles op schema? Wendy: wat een mooi buikje. Hoe is het met je rug? Cindy: Hoe is het nu met je? Niet meer flauwgevallen? Helpt de antibiotica een beetje? Hoe was je bruiloft? Alsnog van harte gefeliciteerd! Moon: Hoe gaat het bij jullie? Inmiddels beetje gewend en in het ritme? MJ: Heerlijk dat Akeesh van de monitor af is! Hoe is het met Emani? Wat naar zon vervelende ervaring met de verpleegkundige! Marjo: Heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat die kleine nog even blijft zitten. Sam: wat spannend allemaal; ik zal heel hard voor je duimen dat het goed gaat! Esther: leuk weer zon echootje he! Hoe gaat het met je? Alles iets minder moe? Blijf jij ook onder behandeling van de gyn je gehele zwangerschap? Wat jammer van je rijbewijs zeg! Shaar: fijn dat je zon leuke tijd in London hebt gehad Diesel: hoe is het nu met je meid? Wat een tegenstrijdige gevoelens zullen er door je lijf gaan! Hou je taai. Hoe gaat het met Katja? Maritt: einde komt in zicht he! Alle anderen: heel veel succes met de zwangerschap! Hier gister de tweede echo gehad; alles ligt mooi op schema gelukkig. Met mij gaat het redelijk. Het lijkt allemaal wat prettiger te worden; iets minder moe en iets minder rot gevoel. Maar als ik maar niets doe Doe op mijn werk nog rustig aan; even pech als ik geld kost. Kies even voor mezelf nu. Deze week weer bloedprikken en volgende week telefonisch consult met internist over schildklier. Heb gisteren trouwens afgesproken dat ik gehele zwangerschap onder behandeling blijf van gyneacoloog. Vind ik wel prettig idee. Komende weken hebben we een logee. Broertje van mijn vriend is hier. Altijd gezellig. Hele rustige jongen, die zijn eigen gang gaat als wij werken. Trekt eruit op de fiets en gaat lekker de stad in of naar de trainingen van AZ kijken. Voor mijn vriend altijd fijn als iemand van de familie hier is met kerst en oud en nieuw. FF kijken of we nog een leuke vriendin voor hem kunnen vinden hahahahhahahaahaha Fijne avond knuffel
@ alies Ja helemaal aan gewend.. wel weer lekker een ritme in het leven. Gelijk heb je hoor, goed om je zelf denken. Gezellig dat je vriend zijn broertje er is. Is toch wel fijn omdat ze allemaal zo ver weg wonen.
Allemaal nog bedankt voor de felicitaties! Maakt toch niets uit dat jullie er niet meer aan gedacht hebben! Hier gaat het nu gelukkig weer goed, kom ook weer in gewicht aan. Heb vandaag de laatste antibiotica gehad! Gelukkig voel ik me weer de oude. Nog 1 week en dan op controle en volgende week vrijdag de 3d-4d echo, zo spannend! Ik voel de kleine nu echt iedere dag, alleen de ene dag wat meer dan de andere dag! Ik hoop dat we snel iets van Jody horen. Groetjes Cindy
Hoi allemaal ff snel een berichtje: onze dochter Cathelijne is geboren, zaterdag op 8 december om 2.35 uur. Alles is goed gegaan. een super bevalling van 4 en een half uur, thuis en onder water! heb stuitje gekneusd, da's wat minder. vandaar ff snel berichtje. ze weegt 7 pond en was49 cm lang. zodra het zitten beter gaat kom ik snel weer bijkletsen!
Gefeliciteerd Jody, mooie naam en fijn dat alles zo goed is gegaan. Sterkte met je stuitje, moet vast veel pijn doen. Dikke kus. Shaartje
Gefeliciteerd Jody, mooie naam. Prachtige dochter hebben jullie! Is ze toch nog uit zichzelf gekomen! En niet op 10 december hihihi. Groetjes Cindy
Gefeliciteerd jody! Wat een snelle bevalling! Een hele leuke naam. Minder fijn dat je je stuitje hebt gekneusd, sterkte ermee. Geniet van je meisje.....