Jody, gefeliciteerd met Cathelijne, leuke naam! Bijzonder zo'n onder water bevalling lijkt me. Ik wacht met smart op je verhaal. Liefs, Esther
Hallo meiden! Hier even een berichtje van mezelf. Ben inmiddles weer thuis en druk aan het hertsellen van de pittige bevalling. Het was allemaal erg heftig en uiteidelijk eindigde de laatste ook nog in een keizersnede. Maar goed we hebben 2 prachtige dochters en ze doen het super goed! Vandaag mogen ze naar huis JIPPIEEEEEEEE we halen ze strax lekker op en dan begin thet echte werk hier thuis. Meiden ik lees later wel eens alles een beetje bij maar dta gaat me nu niet luken allemaal. Oja @jody GEFELICITEERD met jullie meid!!!!
@Jody, gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat de bevalling zo voorspoedig is verlopen! @Kreeftje, veel plezier!
@ kreeftje Geniet ervan! @all Was heel niet goed van8. Dacht vorige week al dat ik zwanger was was niet. En heb dinsdag spiraaltje laten zetten. En nu in een keer mega duizelig.. net naar de dokter gegaan was m'n bloed druk heel erg laag Moet nou zout gaan eten .. iehwww lust helemaal geen zout op m'n eten.
Jody + man super gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Geniet er lekker van. Hoop trouwens dat Sam goed nieuws heeft ze moest toch voor een echo vandaag? Ik heb geduimd voor haar. liefs vruchtje
Volgensmij moet Sam volgende week vrijdag voor haar eerste echo. Staat in ieder geval onder haar banner! Groetjes Cindy
Goed avond mama's. Sorry dat ik al ee paar dagen niet meer gereageerd heb, maar ik zit in een seriueuze dip waar ik uit probeer te komen. Ik zie het even allemaal niet meer zo goed zitten. Eerst en vooral de al gekende bekkenklachten, maar ben nu ook beu dat ik van mijn mannetje afhankelijk ben. Ik kan niet meer buiten gaan wanneer ik wil omdat ik sinds kort nu ook al voor korte afstanden de rolstoel nodig heb. Aankleden lukt ook al niet meer alleen(onderkant). En dan niet meer met het zoontje spelen zoals ik vroeger deed gaat ook al niet. Ik probeer er nu samen met mijn mannetjes terug uit te komen. Ook sorry dat ik nu even niet reageer op iedereen maar heb er de kracht niet voor. Knuf van zuurtje
bakje naturel chips eten lust je toch wel moon, gezouten pinda's of andere nootjes, zak patat? Sam hoe is het met je. All, mijn meiden komen waarschijnlijk maandag thuis. ben helemaal nerveus en beetje bang ook. gaat zo snel nu en gaat echt gebeuren. na bijna 11 weken komen ze thuis. pffffffffffffffffff
geweldig mj dat ze thuis komen helemaal met de feestdagen voor de boeg. Kan me voorstellen dat het ook spannend vindt hoor! Ben heel blij voor jullie ook dat het toch allemaal goed is gegaan. liefs vruchtje
Jeetje MJ, wat spannend! Helemaal super! Ben je er klaar voor? Even een vraagje... hebben jullie ook zo'n last van jeuk? Ik wordt er echt helemaal gek van. In mijn liezen, mijn buik en zij. Weet iemand hoe dat kan komen?
@ mj Ja dat wel maar dat is niet goed hahahah. Wat fijn dat ze bijna thuis komen... @ shaar Had ik ook heel erg hoor. Ook m'n borsten... komt van de groei denk ik.
@mj: Wat een goed nieuws! Veel plezier! @shaartje: Ik heb dat ook heel veel gehad de laatste weken. Denk dat het er ook gewoon bijhoort, maar het is heeel vervelend... @alies: Met Katja gaat het super! ze weegt inmiddels 4400 g! Hoe het met mezelf gaat weet ik niet zo...... het gemis begint nu... veel herinneringen komen boven.... mis haar enorm
Hmm ben toch ook wel erg benieuwd naar Sam..... volgens mij moest ze inderdaad gisteren. MJ wat lekker dat je wondertjes thuiskomen... genieten! Dieseltje, kan het me goed voorstellen dat je het moeilijk hebt, het is ook niet de makkelijkste tijd van het jaar om zo iemand dierbaars te verliezen, daarbij ben je zelf net moeder geworden.... het kan bijna niet rotter uitkomen. Al komt het nooit uit om een moeder te verliezen. Hou je taai... probeer te genieten van Katja... Liefs, Esther
Ik voel zo met je mee, Dieseltje! Sterkte... Gisteren was mijn laatste werkdag! Officieel heb ik volgende week vakantie en daarna VERLOF! Maar het voelt nu al als verlof... JIPPIE!
@jody: gefeliciteerd met jullie meid! Super naam! Ennuh ik zei toch dat ze zaterdag zou komen ALTIJD naar mij luisteren whahwhahwhahaha @sam: meid denk aan je hoop dat alles goed is... @cindy: nog gefeliciteerd met je huwelijk!