@ mj Nee ben niet verder als dit zondag 16 weken begint echt op te schieten. Bijna op de helft.. Spannend hoor.. ik hoop het maandag te weten ben zo benieuwd. @ tijgertje Ik had ook niks gekocht tot ik zwanger was. Was na 1x al zwanger dus kon al snel shoppen. Maar als ik het over zou doen zou ik het nooit meer zo snel kopen. Kreeg toen een miskraam en dan zit je met de spulletjes. Heb ze toen op zolder gelegd maar als jij je er goed bij voelt dan moet je het doen.. Net weer heerlijk geslapen.. wil dan echt niet meer me bed uit komen haha. Ga nu even naar de buren hier achter want riool is nog niet opgelost
Hoi allemaal Ik heb ook op een gegeven moment de spulletjes ook op zolder gedaan leek me ook beter En ik ga een nieuwe hobby nemen ik wil graag zingen misschien dat dan mijn gedachten anders worden liefs tijgertje23
MJ, moet in het ziekenhuis omdat ik bij de verloskundige in het ziekenhuis zit en dan is dat een regel....vind het best! Lekker veilig idee, en ze kennen me daar.
Ja dat is helemaal niet verkeerd shaar. Als ik niet in het ziekenhuis hoefde zou ik ook gaan. Vind het maar niks thuis.
ik zou wel thuis willen hoor.. lekker in je eigen omgeving.. en het bevallen opzich is wel fijn in het ziekenhuis maar de tijd ervoor en erna is zo naar.. ik hou ook niet echt van ziekenhuizen..
Tsja ik moet ook in het ziekenhuis maar vindt het niet erg..... Had er toch al voor gekozen om in het ziekenhusi te gaan bevallen. Vandaag een gesprek met mijn baas gehad we zijn er goed uitgekomen Ik blijf gewoon 18 uur in het rooster en voor 6 uur ziektewet, de 18 uren zijn dan zo verdeeld dat ik nog maar 12 uur met clienten werk en de andere 6 uren kantoorwerk ga doen of wat ondersteunend werk. Het is toch allemaal afwachten hoe het allemaal gaat lopen daar heb je toch geen zeggen van. Ben in ieder geval blij dat het een fijn gesprek was en de baas was echt heel begripvol! Ik hoop trouwens wel gauw het geslacht te weten heb er helemaal zin in dan ook wat meer kleertjes te aan kopen wat ''gerichter''
30 juli hebben we weer een echo, de gyn vertelde dat we dan heel misschien kunnen zien wat het gaat worden ben benieuwd. We hebben dan 14 Augustus een pretecho die heb ik aangevraagd lijkt me zo leuk Bij de laatste echo die was vorige week dinsdag (3 juli) konden we de hartjes ook horen HEERLIJK wat een mooie sound Hoe ist met jullie beebs? @moon Ben ook blij dat we er zijn uitgekomen. Nu afwachten hoe het allemaal verder zal gaan ben erg benieuwd hoe lang ik nou echt op de wekvloer zal blijven
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje - 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan) Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ? Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Moon85: 21j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 25j - 1ste 2 kindjes - 12 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 28j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Echo's & Onderzoeken Juli: Jody: 13 juli 10.30 20 weken echo Marjo83: 13 juli 3e echo en eindgesprek FA Moon85: 16 juli 9ste echo Shaartje: 16 juli echo bij fer. en onderzoek Simba: 19 juli: intake verloskundige Cindy31: 24 juli: 1ste echo bij de gyn Shaartje: 30 juli echo en intake VK Kreeftje1984: 30 juli Echo bij de gyn Moon85: 30 juli controle DB Jody: 30 juli controle vk Marit: 31 juli controle VK Aug: Mj: 2 aug verloskunde Marit: 6 augustus 20weken echo Dieseltje: 6 aug 20 (eigenlijk 22) wkn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo Jody: 26 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j&m, , Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m
Hallo dames, Ben ik weer. We zijn twee dagen naar Spa Francorchamps (belgië) geweest voor de testdagen van de F1. Was erg leuk.... De kleine heeft denk ik ook wel genoten, die was volop actief 's avonds. Echt leuk om de kleine te voelen. Alleen voel ik aan de buitenkant nog niks. Morgen de 20 wkn echo. Toch eens vragen waar de placenta nu ligt. Want volgens de gyn bij 10wkn lag deze aan de voorkant, maar ik voel de kleine zo veel dat ik me daar niks bij voor kan stellen. (Misschien dat ik hem/haar daarom nog niet aan de buitenkant voel) @Moon: Hoe is het met het riool? @Maritt: Ik voelde de kleine met precies 18 wkn.... @Simba: Bedankt! Ben je al wezen kijken naar de wagen? Het is idd het enige model op dit moment dat zo klein op te vouwen is (dacht ik) en hij is een echte 'licht'gewicht. Dat vonden wij ook wel prettig.... En wat namen betreft: die hadden we al.... @Kreeftje: Hoe is het met jou? Voel je je al weer wat beter? Wat was de 2de uitslag van je urine onderzoek? @Marjo: Hoe is het ermee? Voel je je al weer wat beter? Wel fijn om te weten dat met de beeb alles goed is! 8) @Cindy: De eerste echo was bij mij met 6w5d en toen konden we het hartje al zien kloppen! Dus dat gaat helemaal goed komen. (ook al blijft het toch spannend ) Als ik iemand vergeten ben sorry: Maar er was ook al weer zoveel bij gekletst in die twee dagen die ik ff weg ben geweest. Bijna weekend.... (en alweer een vakantie week voorbij)
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje - 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan) Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ? Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Moon85: 21j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 25j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 28j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Echo's & Onderzoeken Juli: Jody: 13 juli 10.30 20 weken echo Marjo83: 13 juli 3e echo en eindgesprek FA Moon85: 16 juli 9ste echo Shaartje: 16 juli echo bij fer. en onderzoek Simba: 19 juli: intake verloskundige MJ: 21 juli: pretecho geslachtsbepaling 2D Cindy31: 24 juli: 1ste echo bij de gyn Shaartje: 30 juli echo en intake VK Kreeftje1984: 30 juli Echo bij de gyn Moon85: 30 juli controle DB Jody: 30 juli controle vk Marit: 31 juli controle VK Aug: Mj: 2 aug verloskunde Marit: 6 augustus 20weken echo Dieseltje: 6 aug 20 (eigenlijk 22) wkn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo Jody: 26 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j&m, , Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m [/quote]
@ jody Gister avond toen deed ie echt niks meer. En ging ik naar bed riep manlief dat ie het weer prima deed Hopelijk is het nu weer voor een jaartje of langer opgelost. Want zitten nu echt niet er op te wachten om het te laten maken. Fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben! Ga je nog op vakantie of dat niet?
Ja, dat heb ik de ene dag meer dan de ander maar ik leef echt naar de 20 weken echo toe. Dan gaan ze alles (voor zo ver ze kunnen) nakijken en dan ben ik weer (even) gerustgesteld (hoop ik)....
@Moon: Nee, we gaan helaas niet meer op vakantie. Mannetje wil alle vrije dagen sparen voor de maand december, als de kleine er is. En dat is toch ook wel weer leuk, Maar ik heb wel lekker vakantie, en dat gaat ook prima als hij aan het werken is. Dan heb ik iig rust...... @MJ: Ik maaak me iedere dag nog zorgen. En dan geniet ik extra van de momenten dat ik hem/haar voel... Een collega van me vertelde dat die zorgen nooit meer weg gaan nu. (nu over de hartslag, straks over bijv. het slapen, eten etc.) als moeder zijnde gaan de zorgen nu nooit meer over!
@ mj Ja elke dag... leef net als dieseltje erg naar de 20 weken echo. En als ik de kleine niet voel dan haal ik alweer van alles in m'n hoofd. @ jody Hier hetzelfde.. hij heeft 4weken vakantie maar werkt 1 week door voor extra vrije uren in december. Wel leuk als paps lekker vrij heeft als de kleine er is. Dat maakt het dan weer goed niet op vakantie toch