heyyy meiden, zorry dat ik nu pas reageer, maar ben sinds donderdag zoo ziek :S maar vrijdag echo gehad ivm bloeding. maar gelukkig alles is goed! we hebben zelfs al een kloppend hartje gezien! helemaal geweldig, we zijn superblij! vrijdag as weer een echo en kan ie gelijk de precieze termijn bepalen, maar hij kwam vrijdag op 5,5 net als ikzelf uitgerekend had! mj, wat super dat je meiden thuiskomen, en wat spannend ook! diesel, meid, dikke knuff en neem je tijd die je nodig hebt! HOE IS HET MET DE REST VAN DE MEIDEN? x sam
Pfff Sam.. ik heb echt in de zenuwen gezeten Was zo bang voor je dat het weer mis was. Maar gelukkig niet! Echt geweldig!
@ Sam, super joh die goede echo! Ook ik heb me behoorlijk zorgen gemaakt, dus volgende keer wel even verantwoording afleggen he, voordat je 2 dagen offline blijft... Kom je nog regelmatig buurten bij ons... het begint aardig stil te vallen...
MJ, veel succes en plezier morgen, moet een emotionele dag voor jullie zijn. Morgen zijn jullie een echt gezinnetje! x
Marjo ligt trouwens weer in het ziekenhuis. Ze proberen de 34 weken vol te maken. Na die tijd houden ze het niet meer tegen. Dus haar mannetje zal ook eerder geboren worden. Allemaal de groeten. Gr. Shaartje
Sam wat een geweldig nieuws! Ben zo blij voor je! Marjo dit zal je nu niet lezen, maar heel veel sterkte en hou nog eventjes vol!
@ mj Genietse vandaag meis! @ shaar Jakkie nee toch... hoop echt dat hij nog even blijft zitten. Wil je haar heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel
heyy meiden, mj, wat goed van je meiden zeg ! wat een kanjers! moon, hoe gaat het bij jullie thuis, al een beetje ritme erin? diesel, wil even laten weten dat ik aan je denk. hier sinds vanochtend weer bloed, wel oud en niet veel. maar word er aardig onzeker van zo zachtjes aan. moon jij had dit toch ook gehad, wat zij jou gyn ervan hoe dit kwam of weet je dat niet? x sam
hoi meiden;...ivf meiden...ik moet er ook aan geloven, maandag krijg ik def. te horen of ik IVF moet, eitjes willen maar niet groeien, sta al 2 weken op 11 mm....schiet niet op.. Vraagje alvast: weten jullie welke verzekering het meeste vergoed? Ik zit bij cz en deze vergoed er max 3 En hoe hebben jullie deze stap ervaren (ik weet tot nu toe alleen essie IVF heeft gedaan, maar ben effe van de wap) groet bengeltje..
Bengel Wat goed dat je doorgaat voor IVF Ik ben niet de enige Smurfin ook, maar die is niet zo actief meer hier. Tja hoe heb ik het ervaren..... Het prikken viel me erg mee maar dat ken je ook al. De punctie, zeg ik heel eerlijk viel me zwaar tegen, maar dat is per persoon verschillend. En ja... ik zeg nu.. het is beste wat me ooit is overkomen, want bij mij was het in 1 keer raak! Het ergste is... wachten...... onzekerheid.... maar ook daar ben je inmiddels kampioen in. Dus het gaat helemaal goedkomen. Ik hoop... dat het bij jou net zo snel en goed gaat als bij mij en bij Smurfin. Weet je al welk ziekenhuis je dan zou moeten voor IVF? Liefs, Esther
hoi essie ik vind het wel eng hoor, 'laatste' 3 kans denk ik telkens... Waarom had jij precies IVF? Ik omdat die eiblaasjes maar niet te stimuleren zijn...BIj tim is -gelukkig- alles goed... net arbo arts aan de lijn gehad....ze gaat met mijn teamleider contact opnemen hierover..misschien voor 25 % ziektewet...
Ik wil je heel veel succes wensen, Bengel! Gelukkig zijn er veel mensen hier bij wie IVF wel heeft geholpen. Geef de moed niet op... @ Sam: gefeliciteerd met het goede nieuws. Hopelijk houdt het bloeden snel op en kan je snel gaan genieten. @ Marjo: succes met de laatste loodjes! Je hebt geen makkelijke zwangerschap, zeg. Maar het is het waard, moet je maar denken. Het is hier verder rustig! Nu ik verlof heb zal ik wel wat meer online zijn, denk ik. Groetjes, Simba