Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Daan

Wij hadden IVF omdat mijn vriend zijn zaad niet goed was. IUI heeft 2 keer niet aangeslagen. En toen had de gyn eigenlijk zoiets van... we gaan maar meteen door met IVF. Achteraf denk ik dat mijn zuurtegraad gewoon niet goed is. En dat mijn slijm gelijk zijn zaad dood. Maar ze doen bij ons geen samenlevingstest.

Zo ik heb ook weer een avontuur beleefd.
    Ik had zo'n kiespijn steeds s'nachts Maarja... zwanger, geen pijnstillers.... dus ik naar de tandarts gebeld. Ja zegt ze, die kies moet er uit, maar dat doen we niet zonder verdoving, en die mag je niet.
    Uhm..... oke en nu....
    Ik gisteren naar de tandarts, heeft ie het opgelost met een noodvulling en een beetje schoonmaken.
    En wat blijkt... vandaag 10 keer zoveel pijn, bonken steken, alles!
    Dus m'n vriend had naar de Gyn gebeld, die hadden even overleg gehad. Trekken en Verdoven mocht, foto maken niet.
    Dus ik gelijk naar de tandarts.... is ie een half uur bezig geweest om mijn kies te trekken. ( ik ben zooooo bang voor de tandarts... maar met de gedachten op het wondertje in mijn buik ging het goed) blijkt dat er iets in mijn neus ook beschadigd is nu...
    Het is nu gehecht ( mijn wang is ook vastgehecht, ben benieuwd hoe dat straks voelt) en vrijdag moet ik weer terug.
    Spannend, als zo de verdoving uitgewerkt is en ik mag geen zakje Brufen nemen.

Pff lang verhaal, sorry hoor, maar wilde het even kwijt!

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

wat een avontuur esthertje jeetje zeg.

maar wat raar dat hij zegt dat je geen verdoving mag, die mag je wel hoor als je zwanger bent

neem alvast 2 paracetamols in meis, voor de pijn, die mag je wel

sterkte

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik hoorde weer dat dat voor de 12 weken ook niet mocht die paracetamols.....

Ach gewoon op tijd naar bed, dan kom ik er ook wel denk ik....
    Morgen zal alles weer anders zijn.

4. sam mv kylian

google maar eens, mag je gewoon hebben en bel anders voor de zekerheid de hap, die kunnen het je ook vertellen.

en goed koelen meis, helpt ook

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Dankjewel Sam.....

Ik ga maar eens even afwachten hoe het zo gaat voelen... volgens mij begint te verdoving al uit te werken, en snijd de hechting als een gek in mijn gehemelte, erg blij mee dus :(

6. sam mv kylian

pff, zul je altijd zien he :(

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Sterkte meis!

Moesten vandaag naar de kinderarts.
    Ze is nu 3330gr en 52cm lang.
    De kinderarts zei dat ze nu in de groei zit die ze normaal in de buik zou hebben.
    En daar gaf hij mij een complimentje voor ;D vond ik wel lief hihi.
    Verder zit haar hart ruisje er nog.. maar 2 weken terug was hij bijna niet meer te horen.. dus of hij is aan het dicht gaan en als hij over 3 maanden nog niet dicht is dan moeten we naar wkz.
    Ze gaat nu naar 75ml :D vreet zakje ;)
    Verder doet ze het prima... dat overgeven hoort zegt ie en als het te erg word dan kijkt ie verder... dan zou ze er iets voor krijgen.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej ladiiees.... Ik ben er weer! Hehe.. acculader van mn laptop was kapot, stad en land afgezocht naar een nieuwe en mn vader heeft er eindelijk 1 via internet kunnen bestellen... Soooo I'm back! ;) moet alleen wel even een aantal blz doorworstelen!

@kreeftje... jezus wat een lekkere meiden heb je zeg! Heb even de foto's bekeken. Maar ze zijn volgens mij wel 2-eiig? En las ook dat ze vrijdag naar huis mochten? Hoe is het er nu mee?

@cindy...gefeliciteerd met je trouwen meid! Heb je een lekkere dag gehad?

@alies... fijn dat je 2e echo goed was! Hoe is het nu met je schildklier? Je hebt alleen gezegd dat je een telefonisch consult had, maar niet hoe het ervoor stond.

@jody.....gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Cathelijne. Wat mooi dat je de bevalling hebt gehad, die je wilde! (onder water!)

@zuurtje... mooi klote joh! Van je bekken. Het is niet niets, om van andere afhankelijk te zijn. Doe je rustig aan meid! En laat je maar lekker verwennen door je 2 mannen! ;)

@shaar.. nee heb geen last van jeuk. Heb het op het forum wel meer gelezen... misschien met talgpoeder aan de slag ;) (en gewoon al 31 weken zwanger.. schrok er bijna van... wat gaat de tijd snel zeg! Wanneer krijgen we een update van een buikfoto? )

@simba... al lekker verlof joh! Ikke ook! Ik heb pas 1 april verlof...wat een grap he.. hihi

@sam...gefeliciteerd joh met je goeie echo! Echt onwijs goed... blijf nog steeds voor je duimen! succes alvast a.s. vrijdag!

@marjo...veel succes meis!

@bengel... Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, het ivf gebeuren. Maar wel beter dat ze eindelijk een stapje verder gaan! Want zo met die fm's kan het ook niet doorgaan. Met welke verzekering hoeveel ivf behandelingen vergoeden heb ik geen idee. Succes in ieder geval!

@esther... jeetje... dat was gewoon vandaag... wat eng zeg! brrrr en je vindt de tandarts al zo leuk, NOT! brrrr hoe krijgen ze het voor elkaar om je neus en wang te beschadigen?

@mj... en zijn je meiden gister thuis gekomen? Ik hoop het wel! Lekker joh dat ze voor de feestdagen lekker thuis zijn!

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

zooo... en nu nog even over mezelf...

Hier gaat alles lekker zn gangetje... Mn buik wordt steeds groter en ik voel gewoon al dat er een kindje in zit.. Kris noemt me al de hele tijd heej bolle.. haha.

2 weken geleden heb ik frodo ook voor het eerst gevoeld en nu voel ik het bijna de hele dag door. Echt zo komisch. Het is niet echt trappen, meer alsof ie aan het koppeltje duiken is. Alleen als ik rustig ben voel ik het, als ik druk aan het werk ben, dan niet. Kris is helemaal jaloers. Hij wilt het ook zo graag voelen.

Voor de rest gaat het met mn rug wel ok, het blijft gelukkig een beetje hetzelfde, dus gaat niet achteruit. Iedere vrijdag nog steeds naar de fysio. Nog 1 dag werken, donderdag en dan heb ik lekker vakantie! Hehe.. Ben ik wel aan toe. Ben de laatste tijd echt onwijs moe. Maar lekker slapen en dan komt het allemaal goed.. Het mag geen naam hebben ;)

Ben echt zo blij dat ik die lader eindelijk weer heb... Heb jullie allemaal gemist!

10. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey dames,
    Effe een update van mij.
    Een korte want mijn bad is aan het vollopen.

Mijn lever werkt minder op het moment, daardoor de jeuk. Ik heb netelroos. Heb ik 4 jaar geleden ook gehad, maar nu dus heftig op mijn buik. Daar komt de jeuk vandaan en er valt niet zo veel aan te doen. Heb mentholgel tegen de jeuk en probeer zo min mogelijk histamine binnen te krijgen.

4 jaar geleden is het na 8 maanden over gegaan door een dieet, dus hopen dat het nu ook aanslaat.

Later meer, maar dikke kus.
    Shaartje

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    meiden even een kort berichtje hier...

Heb het erg druk dus ben niet meer zo vaak online te vinden, het gaat allemaal goed!
    De dagen zijn goed gevuld.....de Borstvoeding lukt niet met de 2 meiden ik ben gewoon weg 2 uur bezig met voeden en dan zit er maar een hele korte tijd tussen tot de volgende voeding nou dat vondt ik niet leuk meer.
    Dus ik heb besloten fles te gaan geven in combi met de afgekolfde moedermelk voor zolang het kolven wat gaat lukken en anders lekker volledig op de fles

Heb nog even een foto in mijn album geplaatst van onze 2 kanjers
    Ben echt een super trotse mama! :D :D :D :D
    En ze zijn zooo tevreden echt 2 kanjers!

Liefsss

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @shaartje: Wat ongelooflijk balen van die netelroos...... sterkte ermee
    @kreeftje: Wat een prachtige meiden heb je toch!
    @wendy: Leuk he als je wat in je buik voelt.... ook lekker vroeg dat je al wat voelt!
    @jody: Ben wel benieuwd naar je ''onderwaterverhaal''!
    @simba: geniet van je verlof... en succes met de laatste loodjes.
    @sam: Vrijdag is vast alles goed!
    @marjo: wat naar joh! hoop dat de kleine nog even blijft zitten
    @bengel: Heel veel succes met de IVF. Snap heel goed dat je erbij stiltaat dat het ''de laatste 3 pogingen'' zijn maar voor hetzelfde geld ben je snel zwanger! Ik hoop het voor jullie.....
    @esther: Bah.... hoop dat je je al wat beter voelt....
    @mj: En zijn de meiden al lekker thuis?

Even een berichtje over mezelf....
    Als ik heel eerlijk ben wil ik eigenlijk zo snel mogelijk een 2e kindje.... al is het alleen maar (is natuurlijk ook niet zo...... dit wilden we al heel graag) om de kraamtijd eens te beleven (hebben we nu ECHT niet gehad door eerst ziekenhuis, toen het gebeuren met mijn moeder.... Heb het niet als een leuke tijd kunnen ervaren). Het verandert de situatie toch niet... Mijn moeder krijg ik nooit meer terug......
    Maar we hebben besloten hier toch nog maar even mee te wachten. De hormonen zijn nog in mijn lijf aanwezig en zeker nog de emoties en het gemis rondom mijn moeder...... Heel dubbele gevoelens.... Het plan was inderdaad om een 2e kindje vlak na Katja te ''proberen''.... Daar ''moet'' ik nu van afwijken.... Baal ik van.... Maar hebben wel besloten niet meer aan anticonceptie te doen (al staat mijn hoofd er voorlopig echt nog niet naar om te klussen)... Hopen dat ik zonder clomid een keer zwanger kan worden...... Zonder MMM.....

Heb verder totaal geen zin om weer te gaan werken straks.... 3 januari komt mijn baas op bezoek om te praten over hoe en of ik nog aan de slag ga (mijn moeder zou oppassen, dus dat is nu even bekijken hoe het anders kan.... en of ik dat wil).....
    Verder ben ik denk ik wel aardig sterk zolang mijn vader sterk is. Als hij ''instort'' weet ik zo net nog niet hoe ik daaronder ben... Ik kan mijn vader zo niet zien..... wil (dan) altijd bij hem zijn, en dat kan natuurlijk niet....

13. bengel

bengel Niet meer actief

hoi meiden
    dank jullie voor medeleven en opbeurende woorden!
    Ik 'hoor' hier meer thuis als 'daar'. ik ken daar 'alleen' patje katrien en denise vanaf het begin, de anderen zijn ook 'aardig' maar met jullie bne ik begonnen
    Gisteren veel gepraat over de IVF. we gaan ervoor! En ook al krijg je maar 3x vergoed,mijn gefortuneerde opa wil betalen wat moet om zijn 1e achterkleinkind(eren!) te krijgen...
    dus we gaan er voor, hoop maandag te horen dat ik zsm kan beginnen!

verders:
    dieseltje: ik begrijp goed dat je de kraamtijd nog een x wil beleven, t is niet niks wat je hebt meegemaakt afgelopen tijd.

ESSIE: heb JIJ weer...hoop dat het goed verholpen is en snel over gaat

Moontje: YOU go girl! Fijn dat de kleine goed doet
    en de anderen: kuzzzzzzzzzz

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Kreeftje... wat een beauty's die dochters van jou zeg.... het is dat ik op mannen val hoor... maar anders was ik zo verliefd geworden ;)

Dieseltje... dikke knuffel! Geniet lekker van Katja... en de tijd zal leren hoe alles verder gaat. Je werk is denk ik even niet belangrijk nu.

Bengel... goeie keuze... en die 4e keer IVF heb je vast niet nodig. Hebben jullie ook al bedacht hoeveel eitjes je de eerste keer terug zouden willen laten plaatsen?
    Als je vragen hebt over het hele ivf traject... je weet me te vinden he.

Wen... goed je weer online te zien.... moeten we niet nog eens wat af spreken voor het nieuwe jaar.... is wel zo gezellig he?

@ All, de nacht was niet heel erg rustig.... best last van het hele gebeuren in mijn mond. Het is beurs, en die hechtingen trekken als een gek.
    Vanavond gaan mijn mannetje en ik naar Ciske de Rat ( sinterklaascadeautje van mannetje) hoop dat ik het trek zonder al te veel pijn.

Mocht een uurtje langer blijven liggen van mijn baas als ik veel last had... dus dat heb ik gedaan, ga zo dus maar eens naar mijn werk.... pff echt zin in ook :(

Liefs

15. bengel

bengel Niet meer actief

hoi Essie kzal tzt bij je komen vragen ja...

wij willen altijd eigenlijk al een 2ling...dus laten we er 2 terug plaatsen...
    ik hoor maandag hoe en wanneer!

gr daniella

16. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden thanxx voor de complimentjes!
    Hier dan ook 2 hele trotse ouders :D :D :D :D

@bengel

SPannend dat je er 2 laat terug plaatsen....Alvast succes maandag!

@wendy

wij vinden de meiden ook niet echt op elkaar lijken, wel qua trekjes enzo maar ze hebben zulke verschillende koppies.
    DE doktoren in het ziekenhuis zeiden ook al dat het 2 eiige tweeling is.

@esthertje

Je mag toch best een beetje verliefd zijn?..... ;) ;)
    Maar thanxx voor het compliment!

@dieseltje

Meid een dikke knuf voor jou!
    Geniet lekker van jullie gezinnetje nu......

@marjo

nog heel veel sterkte..hoop dat de kleine nog even blijft zitten [-o<

@mj

en lekker aan het genieten van je 2 meiden?

Zo ik hoop dat ik het af en toe wat kan bijhouden hier maar kan niets beloven ;)
    Ik probeer wel steeds even mee te lezen.

17. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    1x is wel genoeg ;)

18. bengel

bengel Niet meer actief

eh ..kreeftje..ik krijg maandag precies te horen wanneer ivf traject gaat starten enz. maar essie vroeg alvast hoeveel ik er tegen die tijd terug laat plaatsen....
    was het maar zover....zucht...

19. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Oow dan loop ik iets te hard van stapel :oops:

Nou meid hopelijk zal het voor jou allemaal erg gauw gebeuren.
    Succes alvast!

20. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Kreeftje: je hebt idd echt 2 hele mooie dochters!

Ik kreeg net mijn kerspakket thuisgezonden. Vier mokken en 3 borden, want de vierde heeft de reis niet overleeft. Ik snap ook niet dat ze breekbare kerstpakketten via de post verzenden, maar goed...

Heb vanochtend lekker uitgeslapen tot 10.00 uur. Is toch een heel ander ritme dan elke dag om 6.45 uur opstaan. Maar ik denk dat ik er wel aan kan wennen ;).

Prettige dag verder meiden!

Deel Deze Pagina