Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Wat een scheetjes!

@ dieseltje

Dikke knuffel meis...

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyy meiden,

dieseltje, snap je goed hoor meid. probeer toch alles ene plekje te geven zodat je weer vol goede moed verder kunt gaan. je moeder krijg je er idd niet mee terug, maar geniet van je kleine meissie, ze is zo groot. hoe moeilijk dit nu ook zla zijn. knuf van mij.

mj, hoe bevalt het je meiden thuis??

kreeftje, idd wat een mooie beebs zeg, echte beauty's !!!!

esther, jeetje zeg hoop dat de pijn snel minder is, niks erger als pijn in je mond!!!

wendy, ja daar is ze weer :D. wat heerlijk dat je je kleintje al voelt zeg!! heerlijk van genieten hoor!!

shaartje, wat balen zeg. beterschap, hoop dat je snel van de jeuk af bent!!!

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje... vind het heel moeilijk om hier reactie op te geven. Je moeder verliezen... Ik denk dat dat sowieso met geen pen te beschrijven valt. Maar ik kan me wel indenken, dat je je wens even in de koelkast zet, geniet lekker van je meissie en je man.

@sam.. ben je al een beetje zenuwachtig voor vrijdag? Het zit nu wel goed toch? Hartje klopt al...

@simba... oowww tot 10 uur uitslapen.. ikke ook! Moest vanochtend om kwart over 6 eruit, moest naar cursus in soesterberg, voor de laatste keer...jippie!

@bengel.. ik duim voor je maandag meid! Ik hoop dat je met een beetje mazzel deze rond al kan beginnen met ivf. Is dat een mogelijkheid? Of hoor je dat echt allemaal maandag?

@kreeftje... zeg het nog maar een keer.. heb ook al een reactie geplaatst bij je foto... jezus.. wat hebben die meiden een perfect koppie zeg! Echt 2 schatjes!

@esther..jah moeten we ook even! Pff straks 1.5 week vakantie.. en zit nu al vol! Haha... Ben jij ook vrij straks?

@shaar.. en er is helemaal niets te doen? Is het dan niet slecht voor je lever enzo? Schade enz?

@all... vraagje over zwangerschapscursus... wat hebben jullie gekozen en wanneer hebben jullie jezelf opgegeven? Ik zou echt niet weten wat ik ga doen. In eerste instantie vond ik zwemmen wel wat. Maar heb je daar wel genoeg aan?

En volgens mij heeft Frodo ADHD. Pff hij beweegt als een gek en volgens mij slokt ie mn energie helemaal weg.. (kan dat?) Ben echt moe de laatste tijd! Gister lag ik er om kwart voor 9 al in.

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

wendy, ben stikzenuwachig, maar als ik op mijn kwalatjes af moet gaan doet frummel het supergoed! dus dara hou ik me maar aan vast he :D

en ik heb bij kylian zwangerschapsyoga gedaan, hier moest je je voor of rond de 20 weken opgeven anders was je te laat.
    nu ga ik niks doen, heb er de vorige keer weinig aan gehad, maar dat kwam door het soort bevalling ;) maar denk dat ik nog wle genoeg weet.
    was trouwens wel erg lekker de yoga :D:D

enne nu al een adhder haha. ik ken het wel hoor, kylian was ook zo druk en ik was toen ook zo moe.

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden nogmaals THANXXXX

Tja we hebben daar toch ook echt ons best voor gedaan ;) ;)

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi Kreeftje,
    Wat een mooie meiden man! Dat dat in je buik heeft gezeten! Wordt er helemaal emo van...hihih.

x

7. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik hoop dat we allemaal snel een klein wondertje kunnen verwachten....
    Ik ben nu bezig met de vierde ronde clomid dus we wachten maar weer af :(

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wendy

Ik heb niks gedaan vind dat je het niet nodig hebt.

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @kreeftje: wat een mooie meiden!

@wendy: ik heb ook geen cursus gevolgt...ik wilde dit wel doen maar ik vond het een k***e tijd...van 9 uur tot 10 uur 's-avonds :confused:

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

@french... zooo jemig.. ben je even 2 weken niet op internet... ben je gewoon de 38 weken al voorbij! Dus je kleine meid kan bij jou ook ieder moment komen.
    En wat een tijden.. pff dan lig ik echt al lekker lang in mn bedje te stinken.

En ook @moon... Moet zeggen dat ik in zo'n 'echte' cursus ook helemaal niet zoveel zin heb. Behalve dat zwemmen dan. Heb ik afgelopen vrijdag ook met kris gedaan in de zwaluwhoeve (zie www.zwaluwhoeve.nl echt heerlijk!) En dat was echt lekker!

Ben vandaag lekker ziek thuis gebleven, was gister bij de cursus al niet zo... vandaag mn leerlingen afgebeld, heb een kop als beton. Straks lekker een verse kippenzopie maken. (en jullie lastig vallen)
    Staat bij iedereen de kerstboom al?

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Weet je wat het is.. ze helpen je toch tijdens de bevalling en vertellen hoe het moet.
    In het puffen ga je op eigen gevoel doen.. tenminste was hier zo.

Hihi ja dat is wel lekker!
    Pff ligt er hier een te stinken :pale:

Beetje grieperig of verkouden?
    Heerst heel erg :(
    Britt klinkt ook een beetje verkouden maar was vorige week ook al.
    Hmz of het is haar stem geluid dat gaat veranderen.

Ja hier staat de kerstboom.. kon hem eerst niet vinden maar heb hem :)

Pfff ga der maar snel verschonen want is niet te banken.
    En moet ook eten geven moeten straks haar 1ste prikje halen.

12. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wen, ik doe wel aan zwangerschapsgym, maar ik vind er geen bal aan.
    Denk niet dat ik nog ga.
    Even afwachten, hebben nu 2 weken vrij.

We zijn druk bezig met rimte te maken voor de kleine.
    We hebben 1 kast naar de computerkamer verkast om plaats voor de box te maken.

Vandaag weer op controle geweest, alles was weer goed.
    Baby groeit goed, baarmoeder was op de groote van 28.5 weken.
    Dus een week verder als ik nu ben, maar was geen probleem.
    Ik heb wel een beginnende BI!
    Morgen de 3d-4d echo, we zijn zo benieuwd!

Groetjes Cindy

13. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Wendy: Nou bij jou begint het ook al op te schieten, al bijna 20 weken! ;) Cathelijne was ook heel druk in mijn buik, maar nu is ze echt super rustig en gemakkelijk. (huilt alleen voor eten en schone luier). Dus het kan nog goed komen hoor :) Ik heb yoga en zwangerschapszwemmen gedaan. Om te leren puffen heb je er niet veel aan uiteindelijk, maar ik vond de avonden op zich gewoon heel ontspannend. Zeker de laatste weken, lekker met je zelf en de kleine bezig zijn, voor de ontspanning. En ik heb er leuke contacten tot nu toe aan over gehouden.

@Kreeftje: Wat een mooie dames! Super! Ik vind het met 1 kleintje al zo druk, het beheerst gewoon je hele dag ritme. Laat staan met 2! Maar het is ook lekker om van te genieten! :)

@Moon: Wat goed dat Britt al zo hard gegroeid is zeg! Jeetje, wat gaat het allemaal snel he!

@Cindy: Vervelend dat je toch nog last kan krijgen van BI: doe je wel rustig aan, en let goed op je houding he! Want als je afhankelijk moet worden van anderen is het helemaal niet leuk. Veel plezier bij de 3/4 D Echo!

@French: Voor jou beginnen nu ook de spannendste weken! Veel succes, en ik hoop dat je een goede bevalling gaat hebben! :p

@Simba: geniet lekker van je verlof, het is namelijk voorbij voor je er erg in hebt! En zeker met de feestdagen, dan gaat het helemaal snel voorbij! Hopelijk hoef je ook niet te lang meer op de kleine te wachten.
    Want dat is niet leuk, na je uitgerekende datum gaat het allemaal erg lang duren.

@Dieseltje: Je bent echt super sterk! Het is niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal hebt moeten doorstaan. Probeer van je meisje te genieten, en die tweede komt er wel, en ik weet zeker dat je er dan nog meer van gaat genieten. Nogmaals veel sterkte, en ik duim voor je dat je zonder de mmm zwanger zult raken. *dikke knuf*

@Bengel: Veel succes maandag! Ik hoop dat het allemaal niet te lang gaat duren, en dat jullie ook snel resultaat hebben. ;)

@Esther: Hoe is het met je mond? En pure paracetamol kan absoluut geen kwaad, als je je aan het goede aantal houdt. Veel beterschap
    :-# ;)

@Maritt: Hoe is het met jou?

@All: Ik ben vast mensen vergeten, sorry :oops: Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Heb mijn bevallingsverhaal ook neer gekrabbeld.
    Ben nog niet vaak achter de pc i.v.m. gekneusd stuitje, en nu heeft de pc het ook nog begeven. (zit nu achter pc van hubbie die ligt te slapen).... \:D/
    Verder gaat alles ok hier. Heel lief kind die je bijna niet hoort! Echt ideaal... En hoef er 's nachts maar 1 keer uit. Dus ik mag niet klagen!
    Nou iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer.

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @jody: dank je voor je knuf....
    @esther: Hoe is het met de pijn? hopenlijk wat minder....

Hier worden de problemen alleen maar groter lijkt het... Mijn oma (van 85, de moeder van mijn vader) is nu weer ernstig ziek. Ze heeft het al jaren aan haar hart. Nu heeft ze een luchtweginfectie erbij, waardoor ze veel vocht achter haar longen heeft. Hierdoor heeft ze gigantische hoestbuien die haar hart dan weer extra belasten. Vandaag is de dokter weer 2x geroepen omdat ze geen lucht meer kreeg, voorgaande dagen ook al een paar x.... Hopen maar dat het goed afloopt want mijn vader trekt dit zo niet...... (die arme man was vannacht zo van streek dat hij de begrafenis in zijn hoofd al aan het regelen was.... Ik lag weer om 4 uur in bed (was om 12 uur EVEN naar hem toegegaan omdat hij in paniek belde)... Ben echt moe moe en nog eens moe

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@jody... oowww dus er is nog hoop voor me ;) ik dacht..hmmm zo'n lekkere adhd'er. Scheelt.. Kris en ik kunnen ook heel erg druk zijn ;)

@dieseltje... de tering (sorry) het zit je ook niet mee he!
    Ik kwam er vandaag ook achter dat een meisje die ik ken is begraven afgelopen zaterdag. (www.bakkermotorservice.nl) 24 jaar oud, aan kanker. Moet je kijken wat een knappe griet! Ik ken haar man. (die zorgt voor onze motoren)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow... zie dat je dat ene woordje hier niet kan tikken.. veranderd in blegh. Er stond dus wat anders...

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Wat een vreselijk knappe meid! Wat erg he, dat er mensen zijn die zo vroeg doodgaan... Het is een vreselijke ziekte... Wat zal die jongen het moeilijk hebben....

Haha blegh, ik denk dat ik wel weet wat je wilde typen ;) Het is inderdaad niet meer leuk..... maar ook hier slaan we ons weer door... Al is het alleen maar voor Katja... Wat ben ik toch weer vreselijk blij dat ze te vroeg is geboren...... (moet daar echt heel vaak aan denken... Ik had zelfs nu nog met een dikke buik kunnen lopen, dan was ik nog maar een paar dagen overtijd geweest...)

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meiden... wat is het hier rustig..!

@dieseltje.. hoe is het met je oma?

@esther... hoe was het bij de tandarts? Of moet je nog? Ik hoop dat de pijn al wat minder is!

@all.. hier rustig zn gangetje.. vanavond een bedrijfsuitje.. Heb er helemaal geen zin in

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Wat erg van dat meisje.
    En wat een lief stukje had haar man geschreven.

Net lekker wezen shoppen.. lekker nieuwe kleertjes.
    Voor britt kon ik niks vinden :(

20. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Het gaat gelukkig iets beter, al heeft ze wel weer prednison erbij gekregen....

Deel Deze Pagina