Ik dacht dat laatst ergens te lezen? Was opgenomen in het ziekenhuis met weeenremmers toch ofzo? En konden niet meer tegenhouden, is ze met 32 weken bevallen.... Of ben ik nu in de war met iemand anders?
ZWANGEREN Simba: 28j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - Verrassing Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing Esther:: 27j - 1ste kindje - 7 juli 2008 - ziekenhuisbevalling - BV Verrassing Smurfin: Sam mv Kylian; 30 jr - 2e kindje - 10 augustus 2008 - thuisbevalling - BV proberen Nog een Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Youri* MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Akeesh en Emani Moon85: uitgerekend 30 december 2007 - 22j - 1ste kindje 3* - 13-10-2007 (28w6d) - ziekenhuisbevalling - BV - Britt Dorien Noelle Dieseltje: uitgerekend 14 december 2007 - 27j - 1ste kindje - 10-11-2007 (35w1d) - ziekenhuisbevalling - FV en BV (eerste dagen) - Katja Jody: uitgerekend 28 november 2007-thuis onder water bevallen op 8 december 2007-BV-Cathelijne INFO BABY: MJ: * Akeesh: Maat Gewicht: 1100 gram Lengte: cm * Emani: Maat Gewicht: 1240 gr Lengte: cm Moon85: * Britt: Maat: 56 Gewicht: 3330gr Lengte: 52cm Dieseltje: * Katja: Maat: Gewicht: 3100gr Lengte: Jody: *Cathelijne: Maat:56 Gewicht:3940gr Lengte:53 cm Marit: Kreeftje1984: French: *Angelina Maat: Gewicht:3460gr Lengte: 49cm december: Simba:28 december controle vk Wendy: 31 december 8.15 20-weken echo januari: Wendy: 2 januari 16.40 verloskundige Cindy:4 januari herhalings pretecho Cindy:10 januari controle gyn Wendy: 11 januari nogmaals 20 weken echo Cindy:31 januari controle gyn Meiden: 9 Jongens: 4 Verrassing: 3
trouwens meiden ik weet niet of jullie het al door hadden? maar ik ben altijd heel erg onzeker vandaar dat ik met dat lichte streepje ook niks durfde te denken maar goed, ik wou toch een soort van second opinion dus heb clearblue gehaald en daar kreeg ik een dikke vette + DUS: hardstikke zwanger! ik kom weer terug bij jullie en ik wil hier nou blijven oke allemaal! Het mag niet misgaan want ik ga niet meer terug naar de andere kant!
Denise nogmaals gefeliciteerd en deze keer houden we je vast, desnoods binden we je vast. Je mag van mij niet meer naar de andere kant terug. Knuf van zuurtje
Hallo allemaal, Ik wil iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar wensen! Hier zijn we druk met de kinderkamer bezig. Vandaag heb ik samen met mams het behang van de muur gehaald. Morgen word het plafond geverft en volgende week maandag komt mijn vader behangen. Het komt nu zo dichtbij, in week 4 wordt de babykamer geleverd! Kan bijna niet meer wachten! Hier gaat het voor de rest goed. De kleine laat zich steeds beter voelen. Vrijdag hebben we een herhalings pretecho, kijken of ze zich nu wel laat zien. Groetjes Cindy
Allereerst French, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een prachtige naam! Daarnaast wil ik iedereen het allerbeste voor 2008 toewensen.
Ook van mij het allerbeste voor het nieuwe jaar Maar mijn meeste wensen gaan in dit topic toch wel naar dieseltje.... Ik hoop dat jij een rustig jaar zult krijgen... en dat je alles een plekje kan geven. Het zal niet meegevallen voor je zijn afgelopen dagen. Liefs, Esther
Allereerst de beste wensen iedereen! Na de eerste ronde Clomid is het ook bij ons gebeurd... Wij Zijn Zwanger... Greetzzz Melly
Hoi! Ook voor iedereen de beste wensen voor 2008! French, gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam. Denise! Jij gaat niet meer terug naar de andere kant! Deal! Wat een bijzondere dag voor jullie denk...mooie afsluiter van het jaar! Marjo is nog niet bevallen. Ze is weer thuis, en wacht voorzichtig af op wat komen gaat. Ze moet heel rustig aan doen. Hier ook wel alles rustig. Heb net mijn tas klaar gezet. MOeten nog wat spulletjes bij. Morgen komt de kraamverpleging op bezoek...mmm. ben benieuwd. Fijne dag iedereen. x Shaartje
@esther: Dank je wel. Lief van je. Nee, de afgelopen dagen waren heel moeilijk..... Ik mis haar vreselijk. Nu is gistermiddag mijn oma ook weer opgenomen in het ziekenhuis, ze is door de buurvrouw gevonden in de badkamer. Ze was gevallen en weet zich niks meer te herinneren hoe dat is gebeurd. Ze heeft waarschijnlijk 2 1/2 uur op de grond gelegen. Gelukkig heeft ze niks gebroken, maar morgen gaan ze een scan van haar hoofd maken. Ze kan zich herinneren dat ze duizelig was, meer niet. Gelukkig gaat het met mijn vader best aardig. @denise: Gefeliciteerd! Dat is pas fijn het nieuwe jaar ingaan! ik hoop voor jullie dat alles goed gaat en je over 8 maanden een prachtig kindje in je armen hebt! @shaar: Het gaat voor jou ook opschieten! Spannend! @melly: Jij ook gefeliciteerd
French, gefeliciteerd met jullie dochter! Denise en Melly gefeliciteerd, hopelijk blijft het allemaal goed gaan, vast wel! Hier gaat alles goed. De kleine meid laat zich goed voelen! Groetjes Cindy
@ French, gefeliciteerd met jullie kleine meid! @ All; Ook van mij een heel goed, gelukkig, gezond en huiselijk ( ) nieuwjaar toegewenst! Tot snel!