Allemaal een heel gelukkig en gezond 2008 gewenst! french: gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam trouwens melly: ook gefeliciteerd fijn zeg na 1 ronde clomid denise: kan je het al een beetje bevatten? Deze keer gaat het gewoon goed hoor don't worry girl gr vruchtje
Meiden... Vanuit Haarlem ook een gelukkig nieuwjaar! Alles een beetje goed verlopen? Ben helemaal niet zo, maar schrok van ongeveer ieder bommetje dat werd afgevuurd, had gewoon een harde buik! Nog een vraagje... Willen jullie morgen voor mij duimen? Zo rond 1 uur? Ik heb dan examen! Brrrrr, geen zin. @denise... Gefeliciteerd meid! En we binden je inderdaad vast! @melly... jij ook gefeliciteerd met je zw.schap! Voor de rest, moet ik morgen ook naar de verlos. Einde van de middag. En vrijdag... Komt het kamertje! Heb er al helemaal zin in! @es... zaterdagmiddag wat te doen?Ga even langs baby-dump, dus misschien even langswippen (kris is werken)
nou meiden ben blij dat jullie me allemaal vast willen binden, vandaag overdag geen buikpijn gehad maar nu speelt het wel weer een beetje op. zouden het ook mn darmen kunnen zijn denk je? ik vind het toch allemaal wel weer spannend hoor! het is nog zo pril maar kom op het gaat gewoon helemaal goed dit keer! was vanmorgen/middag best misselijk maar heb besloten dat ik dit niet erg vind 8)
Het kan van alles zijn. Het kan ook je baarmoeder zijn, die je voelt, bedoel... alles gaat zich natuurlijk klaarmaken daaronderin om te groeien. 1 troostje.. Ben nu bijna 21 weken, heb nog steeds af en toe last van buikpijn. Dus ik denk dat dat wel blijft.
meiden gelukkig 2008. hoop voor alle meiden dat ze nu ook eindelijk in 2008 een kleine mogen ktijgen french, gefeliciteerd denise gefeliciteerd. en blijf hier he.. komt vast goed dieseltje. hoeveel drma kan een mens hebben meid. hoop dat hel geluk weer jou kant op komt wendy, weet jij al of je een jongen of meid krijgt? marjo zet hem op he meis. je gaat de goede kant op shaar wat ben je al ver. wat gaat de tijd toch snel kreeftje hoe is het met je meiden. trek je de drukte nog all. morgen eerste afspraak met de kinder arts na hun ontslag van het zh. best spannend
meiden gelukkig 2008. hoop voor alle meiden dat ze nu ook eindelijk in 2008 een kleine mogen ktijgen french, gefeliciteerd denise gefeliciteerd. en blijf hier he.. komt vast goed dieseltje. hoeveel drma kan een mens hebben meid. hoop dat hel geluk weer jou kant op komt wendy, weet jij al of je een jongen of meid krijgt? marjo zet hem op he meis. je gaat de goede kant op shaar wat ben je al ver. wat gaat de tijd toch snel kreeftje hoe is het met je meiden. trek je de drukte nog all. morgen eerste afspraak met de kinderarts na hun ontslag van het zh. best spannend
Heeej meiden.... IK BEN GESLAAGD! pffiieeuuwww... wat een opluchting zeg! Ik had echt behoorlijk de zenuwen! Mijn 2008 kan niet meer stuk! @mj... nee ik weet niet wat het wordt. Het is/blijft een verrassing.
Gefeliciteerd Wendy! Goed gedaan! Lekker gevoel zeker? Jou 2008 is wel heel goed begonnen! Ben trots op je @mj: Spannend hoor. Maar als je zelf denkt dat het goed gaat met ze, zal alles wel in orde zijn! Succes morgen. Ons geluk komt vast dit jaar We houden de moed er maar in
Thnx meiden! Ben ook superblij, als ik hiervoor gezakt was, dan had ik ook niet meer mogen werken, totdat ik het gehaald had! @mj... succes morgen trouwens! Hoe doen de meiden het tot nu toe? En met jou? Kom je nog een beetje aan slapen toe met 2 meiden? @simba.. Hoestie met jou? Bevalt je verlof een beetje? @dieseltje... thnx. Hoe is het met je oma en vader? Ik wens jou het meeste geluk dit jaar!
@wen GEFELICITEERD Super meid! @denise Welkom hier bij het clubje! GEFELICITEERD @dieseltje Hoop dat 2008 beter zal gaan uitpakken meid! @french GEFELICITEERD lekker genieten! @mj Spannend morgen naar de kinderarts, nou alles zal vast goed met ze zijn. Wij moeten maandag naar de kinderarts ben ook wel heel erg benieuwd hoor. Alles gaat goed met de meiden, het si wel een hele drukte hoor 2 kleine hummeltjes maar ook zo mooi. De meiden melden zich om de 4 uur dus dat gaat allemaal wel goed, alleen zijn de nachten zo wennen en ja je bent toch gauw wat tijd kwijt met het voeden van beide omdat ze natuurlijk om de beurt moeten...Maar er komt handigheid in En pfff wat vliegen de luiers hier het huis uit zeg ben al door al mijn vooraad pakken heen Op zich trek ik het wel hoor maar merk wel dat ik aan het einde van de dag zo tgen 5 uur helemaal kapot en afgedraaid ben. Red jij het een beetje? Oja natuurlijk ook iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!
kreeftje zelfde hier. hier 1 uur laatste voeding en dan idd om 4 uur weer. geef om 4 uur maar 30 ml ipv 70. even voor de lekkerte slapen ze weer tot 7.30 a 8.00 uur. geef ze dan pas echt om 8 uur
@Wendy: Gelukkig gaat het met allebei al wat beter! Het ziet er naar uit dat het allemaal wel goed gaat komen.....
@dieseltje... ow beter joh! Toch wel een beetje een opluchting! @denise.. ik moest een applicatie examen afleggen voor mn werk, dat moet 1 keer in de 5 jaar. En het komt er eigenlijk op neer, dat als ik dit niet had gehaald, ik ook geen les meer had kunnen geven, totdat ik het wel haal.
Ik moet altijd zo lachen om die humor dingetjes die onder mn banner staan... Deze week ook! hahaha.. Echt te komisch!
Nog even snel een berichtje van mij, ga daarna m'n bed in.. Heb 2 echofoto's in m'n album staan van kleine frodo!