Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dan kan het dat je placenta voor aan ligt.
    Mijne ligt achter aan waar door ik haar/hem eerder voel(de)

Net lekker kleding hangertjes gekocht en een kip als je die open maakt zit er kuikentje in.

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    leuk moon. ik heb echt nog niks gekocht.. wil eigenlijk ook wel shoppen

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi gewoon doen ;)

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja moet het ook doen. moet wel nog even flink sparen. bijna je echo weer moon, spannend. ben benieuwd of je een jongen of meid krijgt

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja had gelukkig al aardig wat opzij gezet er voor wat is echt duur!
    Had mzzl dat we de kinderwagen kregen want das toch een hele koste post minder.
    En in m'n verjaardag vraag ik wat dingen.. weet toch niks voor mezelf 8)

Ja ben ook reuze benieuwd.
    Ik hoop dat het te zien is en dat de kleine mee werkt.
    En stiekem hoop ik dat me gevoel gelijk heeft hihi.
    Maar als jongen is maakt het me ook niet uit hoor als het maar gezond is.

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: met de babysound hoor ik het hartje meestal wel...... dat kan toch niet als de placenta ervoor zou liggen? of heb ik het mis.....
    Ik ben natuurlijk nog geen 20 weken dus ik hoef het toch ook nog niet perse te voelen?

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diesel

Volgens mij maakt dat weer niet uit met het hartje horen.
    Maar als ie voor aan ligt is de placenta dikker en naar je rug toe dunner waardoor je het later voelt.
    En zit ie achter aan dan is de placenta dunner naar je buik toe en voel je hem eerder. ( als ik het goed uit leg hihi)

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik weet het niet dieseltje hoe het werkt.. verschilt per persoon, misschien voel jij je babty wel, maar herken je het nog niet.. Ik voel ook niks hoor.
    heb wel een behoorlijke buik. meisje op mijn werk is 25 weken, maar mijn buik komt aardig bij die van haar in de buurt.

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    ok, dan ga ik daar maar vanuit... Ik baal er gewoon van dat ik nog niks voel terwijl heel veel zwangeren met 17 wkn of soms nog vroeger (zoals jij) het kindje al voelen.... ben dan gewoon bang dat er iets mis is, maar goed afgelopen vrijdag was alles nog goed, dus daar hou ik me maar aan vast

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    probeer te genieten meis, weet dat het moeilijk is.
    En kan best zijn wat MJ zegt dat je het al wel voelt maar nog niet denkt dat dat het is.
    Ik dacht eerst ook dat het wat anders was...
    Gisteren was wel grappig.. was ie druk bezig en hand op die plek ging ie er net iets onder zitten

11. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier vraag ik me ook wel eens fa zou het wel goed zijn daarbinnen?
    Ik voel de beebs ook nog niet en leef dan ook elke keer naar de echo toe.
    Hoop echt dat ik de beebs gauw zal gaan voelen!

Net even een lijst gemaakt wat ik nog moet aanshaffen en moet zeggen dat ik er toch al bijna ben :D :D
    Het grote dure spul hebben we al dus dat scheelt al een hoop.

Zaterdag hebben we een feest en dan zullen we ook nog wel wat krijgen heb mijn oduers al over een groot kado gehoord ;)
    We hadden als tip op de uitnodiging gezet dat ze aan onze 2 kleintjes wouden denken :D

@mj
    Ben wel benieuwd naar joun buikkie hoor ;)
    zien of we bijelkaar in de buurt komen wat betreft de buiken......

@dieseltje

Ik snap hoe je je voelt hoor ik wacht ook met smart tot ik de beebs ag voelen dan zal ik toch wat geruster zijn misschien :rolleyes:
    Ik heb vorige week dinsdag nog een echo gehad dus daar pin ik me ook maar op vast.....

@moon

Ik vraag ook kadootjes of geld voor de beebs op mijn verjaardag kan ik nu wel goed gebruiken zelf hoef ik nu niets ;)

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi dus bij jou schiet het ook al op.
    Hier ook hoef niet zo veel meer.
    Ja wat moet je nu voor jezelf vragen.. voor de kleine/kleintjes kan je veel beter is gebruiken nu.
    En zelf heb je vaak alles al.

Ik ga, ga eten koken...

Kussss

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja precies. mijn verjaardagscadeautjes zijn ook voor de beebs..

en vriendinnen willen nog voor mij in oktober een babyshower organiseren.. leuk he.. heb er zin in

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ja ik zou niet weten wat ik nou zelf moet vragen!
    Doe dan de beebs maar wat leuke dingen :D :D

Heb er echt helemaal zin in als strax alles klaar is en de kleertjes in de kast hangen JOEHOEEE nog 3 weekjes dan komt het kamertje en dan lekker inrichten :)

15. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Moesten jullie in het begin vaak plassen?

Moet wel wat vaker, maar niet uitzonderlijk vaak.

Morgen komt moeders voor moeders.

Hopenlijk kan ik er deze x wel aan mee doen!

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cindy

Jep en toen werd het iets minder.
    En nu weer erger.. verlies zelfs wel is wat plas uit het niets :(

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey meiden!

Wordt wat afgetikt zeg hier!

MJ: Heb je al buikfoto's gemaakt? Ben zo benieuwd! En die onzekerheid is voor iedereen denk ik wel een beetje herkenbaar.
    Denk dat ik ook pas 'echt' helemaal kan genieten als ik het straks voel, en natuurlijk de 12 weken voorbij ben :)

Dieseltje: Ik zou me ook niet zo'n zorgen maken hoor! Lees ook heel vaak dat meiden het pas voelen met 20 weken.. Het schijnt er toch ook aan te liggen hoe je eigen bouw is heb ik weleens gehoord? Of klopt dat niet?

Cindy: Pff dat vaker plassen, herkenbaar! Ik ben afgelopen nacht zelfs 5 x geweest, niet echt bevorderlijk voor de nachtrust haha..
    Succes morgen met MvM! Je gaat gewoon die weken volmaken hoor dit keer!

Kreeftje: Leuk zeg, nog 3 wk en dan het kamertje! Veel plezier alvast met de voorpret! Ben benieuwd wat je ouders voor cadeau voor jullie in petto hebben!

Moon: Hoest met jou? Heb je al een voorspelling voor mij? Hihi, ben ook niet ongeduldig hoor 8)

Hier alles gelukkig weer wat beter! Ben nog wel lekker thuis, maar kan al wat meer dingetjes doen zonder gelijk heel beroerd te worden.
    Morgen weer een echo! Heb er wel weer een mooie dag voor uitgekozen.. ;)

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: dat heb ik al weken...... ik kan nog zo goed ''uitplassen'' er komt altijd wat achteraan..... smerig idee maar ik kan er ook niks aan doen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hadden jullie dan ook minder eetlust?
    Krijg mijn bord eten echt niet meer op!

20. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    het heeft niet zoveel zin meer om mij nog bij de lijst te zetten he.haha

mj; ja ik loop wel een beetje op jullie voor ja :D , had beter zelf dit topic kunnen starten..nou ja,kan als het goed is nog een paar weekjes met jullie meepraten..

tijgertje: ik sluit me helemaal bij mj aan,je weet niet precies hoelang het nog gaat duren,maar als je je beter voelt als je alvast wat koopt dan zou ik het doen..

jody: mijn placenta lag ook aan de voorkant,en ik voelde de kleine met 21 echt aan de buitenkant(daarvoor ook alleen maar aan de binnenkant)
    dus ik denk als je een weekje verder bent dat je hem ook al voelt

dieseltje: sommige voelen hun kindje al heel vroeg en anderen pas met 25 weken ofzo,het ligt idd waar je placenta ligt en hoe je gebouwd bent..
    dit zegt echt niks hoor,maar ik begrijp da je je kleine ook graag wilt voelen..denk niet dat het lang meer gaat duren hoor!

cindy: in het begin at ik vrij normaal maar de laaste 2 maanden ben ik zo snel vol,als ik een broodje op heb dan kan ik al eingelijk niet meer.
    ik eet wel door maar met tegenzin...

Deel Deze Pagina