Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Eindelijk heeft vandaag mijn man voor de 1ste x onze frummel gevoeld! :)
    Het zou eens tijd worden!
    Ze begint nu ook flink te trappen hoor!
    Dus Wen, Kris hoefde niet teleurgesteld te zijn!
    Straks weer een pretecho, kijken of de kleine zich laat zien!
    Jeetje zondag alweer 30 weken, wat gaat het nu hard.
    21 januari komen hier de meubeltjes en de kinderwagen, ben benieuwd!
    Kreeftje wat heb je een mooie meiden!
    Moon, wat groeit ze hard!

Groetjes Cindy

2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden thanxx!

Moet zeggen dat ik ook een super trotse mama ben hoor :D :D :D :D

DE meiden doen het echt super!
    Het drinken gaat nu ook geweldig ik heb nu de difrax s flessen gekocht met als resultaat dat ze beide de flesjes leeg drinken zonder enige moeite!
    WE bieden 3x daags 100 aan in het flesje en ze gaan echt leeg! voor de rest probeer ik het wat te verdelen over 80cc ook die gaan leeg dus dat gaat gewoon super!
    Als ik 6x 100cc geef ben ik zo bang dat ze veels te veel krijgen...oow die nare onzekerheid ook :( :(

Maandag naar de kinderarts dus ben erg benieuwd!

@mj

Was jij ook al naar de kinderarts geweest?
    en alles goed met joun meiden?

@moon

Jullie meid gaat ook als een speer zeg lekker koppie.

@wen

Super dat kris jullie kleine frodo heeft gevoeld dat is zooo speciaal! :D

@cindy

Gaat snel allemaal he alweer bijan 30 weken!
    MEid nog even en dan heb je jullie kleine baby in handen HEERLIJK.

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wanneer hebben jullie het eigenlijk wereldkundig gemaakt dat jullie zwanger zijn/waren? We hebben het de ouders al wel verteld omdat die op de hoogte waren van alles maar de rest natuurlijk nog niet. Wil het doen na de 1e echo maar dat is met 7w is dat vroeg?

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    denise. 15 min na de test positief melden.

kreeftje, de kinderarts was helemaal tevreden. emani is al 3140 en akeesh 2560. 47.5 cm en 46 cm dus ze groeien keurig.

de berekening van de kinderarts is 150 tot 175 ml op een dag per 1 kg. en maximaal mag je 200 ml per kg geven.
    ik geef ze uit de difrax spenen 1,2,3. maar die fles vind ik zo lastig met die 1.2.3 spenen krijg nooit de goede stand op de fles gedraaid.

net voor het eerst naar buiten geweest met de meiden heerlijk.

ga even aan de poets vanavond visite. pfffffffffff

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @mj

NOu keurig zeg die meiden van jou! super!

Nou ik ga dan gewoon die 100cc in de fles geven dan zien we wel wat ze ervan op kunnen.
    hoeveel krijgen joun meiden?

thirza was vorige week vrijdag 3020gr en kyara 2840gr

ik heb gewoon de speen nr 1 op de difrax...die 3 standen begin ik ook nog niet aan haha..... ;) ;)

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    mijne drinken het best uit stand 3.
    ik geef ze 6 x 80 cc overdag en de nacht 1x 40
    emani geef ik nu een slokje meer. maar soms laten ze ook wat staan hoor

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hallo allemaal,

@ Kreeftje: het zijn echt twee mooie meiden, zeg!
    @ Wendy: leuk he, als je man/vriend de baby ook voelt! Dan wordt het opeens echt voor ze.
    @ Cindy: veel plezier bij de pretecho.
    @ Denise: de familie hebben we al vrij snel op de hoogte gesteld. We konden het echt niet voor ons houden :oops:.
    @ Mj: wat fijn dat het zo goed gaat met emani en akeesh. Plaats je binnenkort weer eens een fotootje? Hopelijk mis ik deze dan niet...

Ik heb net alle kerstspullen opgeruimd en de box alvast neergezet. Dat ziet er toch wel raar uit. We hebben gisteren ook de laatste spulletjes gekocht en morgen komt de nieuwe digitale camera binnen...

Voor degenen die al bevallen zijn: hoe voelen oefenweeën? Ik heb steeds vaker pijn in mijn onderrug, krampen en een 'drukkend' gevoel daar beneden. Ook heb ik de hele tijd het gevoel dat ik een grote boodschap moet doen, maar er komt (bijna) niks. Komt iemand dit bekend voor? De baby is al ingedaald.

Groetjes, Simba

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @mj

Ik heb de 3 standen speen nog mooi in het doosje zitten ;)
    ze drinken beide goed uit deze speen en zijn ook lang zo gulzig niet.

@simba

Thanxxxx!
    Apart dan he de box alvast in huis te hebben...hahaha.

Leuk dat jullie bijna alle spulletjes hebben! komt nu echt dichtbij voor je.
    Wat betreft die oefenweeen het kanbest zijn dat je daar nu last van hebt hoor...ik had een week van te voren ook zo'n druk gevoel net of ik moets nodig poepen maar dat kan ook doro het indalen komenvan jullie kindje.

Ben benieuwd hoe lang je nog moet wachten meid..... :rolleyes:

9. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Ik ben ook benieuwd hoe lang ik nog moet wachten. Je gaat je van alles indenken als je in deze fase dingen voelt, terwijl het ook nog gewoon een paar weken kan duren... Komt misschien ook omdat ik de rest van de zwangerschap heel weinig heb gevoeld...

@ Wendy: en... zijn de meubels helemaal goed aangekomen?

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    net mn eerste aanvaring met de wcpot gehad, het ging gelukkig nog net goed maar pfff wat voelde ik me ineens beroerd...

en hoe is het met jullie allemaal?

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cin.. enne hoe vond dim het ;) 30 weken alweer.. Jullie gaan echt hard!

@denise.. ik heb het mn ouders en schoonouders bijna meteen verteld en het goede nieuws pas na de 2e echo.

@mj.. wat fijn dat je meiden het goed doen! En voor het eerst naar buiten. Wat zal je je trots gevoeld hebben!

@simba.. jezus.. jij gaat ook hard! Nog 3 dagen en dan mag je al eventueel bevallen! Voor de rest zijn de meubels goed en heel aangekomen en nog op tijd ook! Ik hoor van de baby-dump op deze pagina wel anders! Nou moet ik ook zeggen, dat die spullen achter in die vrachtwagen helemaal niet vast staan! En volgens mij had die gozer ook wel een beetje enthousiast gereden. Zag allemaal dozen van kinderwagens door die hele bak heen liggen!

@all... meubels staan! Echt te gek gewoon.. Ook alvast wat dingetjes neergezet. Het is nog niet helemaal af uiteraard, lamp moet nog opgehangen worden, nog het een en ander aan de muur... En nog een nieuw rolgordijn. Ik heb foto's gemaakt, zal ze even downloaden en in mn album neerzetten.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Klinkt als indalen.. maar pers drang? zou dat wel even bij de vk of gyn melden.. want ik had dat bij britt ook en toen had ik al 5cm ontsluiting.. wil je niet bang maken ofzo hoor.

@ kreeftje en mj

Britt drinkt ook nog uit speen 1.. wij vinden 3 standen echt niks.
    Automatisch draai hem toch.

@ all

Volgende week naar de gyn.. heb telkens krampjes/steekjes en soms beetje buikpijn. Had eigenlijk over 2 weken moeten komen maar wil weten of m'n spiraaltje wel goed zit.
    Vanmorgen was ik heel misselijk :( , verder emo en zere borsten.. maar kan ook zijn dat ik ongie moet worden.
    Ben beetje zenuwachtig kleine beetje twijfels of het niet iets anders is als je begrijpt wat ik bedoel :rolleyes:

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    oh ja moet ook steeds plassen en rare smaak in m'n mond..

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owow moon... Kan het zijn dat het spiraaltje dus niet goed zit?

Heb trouwens foto's in mn album neergezet van het kamertje en meteen een nieuwe buikfoto!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Ja dat kan.. en er is ook een kansje dat je er gewoon zwanger kan worden.

Wat een mooi kamertje!
    En lief buikje zeg..

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wen... leuk man je kamertje... krijg er ook zin in... maar daar wacht ik nog wel een poosje mee.

Mijn buik begint nu ook..... weer een teken dat ik wel zwanger ben... van de kwaaltjes moet ik het niet echt hebben zeg maar ;)

Fijn weekend meiden!

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Moon
    Het zal wel indalen zijn, denk ik. De 'persdrang' is nu wat afgenomen, maar ik zal het wel in de gaten houden! Ik heb nu meer rugpijn... Heb mijn dag niet vandaag, denk ik...

Moon, dat zou wat zijn, zeg.... Ondanks een spiraaltje weer zwanger... Heb je al een test gedaan?

@ Wendy: mooie kamer! Ga je die olifantenkop ophangen? Wij hebben een beer en een ijsbeer hangen. Staat leuk op een babykamer!

@ Denise: onder deze omstandigheden vind je het vast niet erg om misselijk te zijn! Maar ik hoop toch voor je dat het niet te vaak voor gaat komen...

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@simba... ja we hebben een tijgerkop (zie foto, ligt in het badje) en die olifantenkop, maar dan moet er eerst nog wat anders op de muur. We hebben ook nog een dood pluche ijsbeer (hihi) met zo'n kop eraan voor op de grond :D

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Moon, ben benieuwd hoe het bij je afloopt!
    Wendy , mooi kamertje hoor.
    21 januari komt ons kamertje.
    Vandaag voor de 2de x het plafond geverfd, maandag wordt behangen, en dan wachten op het kamertje!
    Vind het zo spannend allemaal!

Simba, ben jij nu de volgende die gaat bevallen?

De pretecho was helemaal geweldig, ze liet zich het eerste kartier goed zien, daarna draaide ze en ging slapen, maar we hebben mooie foto's.
    Zal ze straks inscannen, we zijn super trots!

Groetjes Cindy

20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi hoi,

Nou mijn werk zit erop! een weekje eerder dan gepland, maar ik moest stoppen van de verloskundige. Buik is te klein en krijg woensdag een groeiecho om te kijken hoe de baby ervoor staat. Ze vond het een goed idee als ik het rustig aan zou doen en dus te stoppen met werken.
    Moest even aan het idee wennen, maar bij nader inzien vind ik het wel prima.
    Wel een heel gek gevoel moet ik zeggen, vooral omdat het nooit meer hetzelfde wordt en ik leef al 6,5 jaar in hetzelfde ritme.....mmmm, nerd!

Wen, leuk je kamertje, lijkt een beetje op wat wij hebben, een strakke meubeltjes.

Kreeftje, wat een poppetjes, zo schattig.

MJ, fijn hoor dat je meiden het zo goed doen! Ben ook wel weer benieuwd naar hoe ze er nu uit zien.

Cindy, je gaat inderdaad hard, en die pretecho's zou je toch elke dag moeten krijgen!

Denise, geniet maar van die misselijkheid, moet niet te lang duren natuurlijk. Ik kon het ook niet voor me houden, wij hebben het dus ook vrij snel verteld aan iedereen.

Es, heb jij ook een foto van je buik?

Simba, hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten, wordt spannend man! ben benieuwd of je de volgende bent.

Iedereen fijn weekend, geniet ervan.
    Ik ben gewoon vrij tot 2 juni!
    kan er echt niet bij!

x

Deel Deze Pagina