Shaar, jij moet weer beginnen op mijn eerste verlofdag, das grappig! Ik werk tot 30 mei namelijk ( als alles goed gaat he) nee heb nog geen buikfoto.... moet er even aan wennen dat het niet alleen vet is zeg maar..... Net eentje laten maken door Ed, maar dan denk ik... ik wacht nog wel even met foto's maken Zal best even wennen zijn ja dat je leven nu echt anders gaat worden... maar het word alleen maar mooier moet je maar denken. Straks heb je je jommetje! Liefs
Kijk ook echt uit naar mijn jommetje, zal zelfs moeten wennen hem bij zijn naam te noemen, aangezien iedereen hem jommetje noemt. HIHI, hij heeft voor kerst een badcape gekregen met jommetje erop geborduurd. Ik droom heel veel van hem, vooral over hoe hij eruit zal zien. De ene nacht is ie kaal, dan heeft ie een spierziekte, dan is het een lilliputter, dan is hij een super knappe baby, met grote neus, met perfecte neus, grote of kleine oren, wordt er niet goed van! Heel vermoeiend, lig echt uren wakker. Zal er allemaal wel bij horen, droom echt heel erg veel sinds ik zwanger ben, daarvoor ook al heel erg, maar nu is het echt niet normaal. Ga morgen naar een keuken kijken, en voor badkamers, voor het nieuwe huis, nog iemand tips? Es, wacht maar lekker hoor met die foto's, krijgt nog genoeg kansen! Ik heb ook nieuwe gemaakt, zal ze dit weekend even downloaden. Zeg, 12 jan is wel erg dichtbij!
@shaartje.. lekker joh verlof! Kan zelf ook niet wachten! Nog maar 13 weken werken 1 april gaat die van mij in! En dat dromen komt me bekend voor! Ik droom iedere keer dat ik aangereden word, of in elkaar geslagen, of dat de wereld vergaat.. Heel vervelend! Wat stoer dat je een badcape heb gehad met jommetje erop! Geweldig! Leuke herinnering straks! @cin... ben benieuwd naar de foto's, wij gaan waarschijnlijk in februari voor de pretecho. (krijg het voor mn verjaardag) @essie... ben toch wel nieuwsgierig hoor! Heb je al een tijdje niet meer gezien!
Oh ja... 12 januari.... Gaat het niet worden voor mij... Ik ben 10 januari jarig... en heb zaterdag een huis vol visite! Wat grappig die badcape... Jommetje hihihi! Misschien moet je hem dan maar Jom gaan noemen
Wen...... ik ga er echt nog geen foto van opzetten... dus dan zal je me op live moeten zien... of wachten Gemeen he!
Wen, die 13 weken zijn echt zo om, ik verbaas me er steeds over hoe snel het is gegaan, weet nog goed onze dat op het terras, die week daarna was het raak bij ons....terwijl ik toen heel teleur gesteld was die dag dat ik ongesteld was gewordren 1 week te vroeg. Lijkt toch gisteren. Die dromen moet je ook maar niet te serieus nemen, gaat hopelijk over als die kleine er is. Es, les je niet meer bij Wen? ben je even gestopt? x
Nee dat snap ik.... Maarre je mag het ook wel naar me opsturen Had je trouwens nog die echo foto's ontvangen? Enne die foto's van het kamertje via msn?
Hey, maar zullen we anders later in jan, of feb nog een tripple date doen, wil jullie wel graag zwanger zien....ook met mijn eigen buik! en dan in de zomer met kids!
Nee doe ik ook niet hoor.. die dromen serieus nemen.. Ben altijd wel al een dromer geweest, maar nu lijkt het wel iedere nacht... Op het terras.. ja dat was echt gezellig.. Weet nog inderdaad wel dat je soort van ongesteld was geworden. Zat je toen ook niet tussen 2 ziekenhuizen in?
Oh ja die had ik gehad, maar check mijn hotmail niet zo vaak, en als ik het check dan vaak ff snel. Maar kon niet alle echo's zien, de meeste wel. Mooi hoor ! Kamertje had je dan zeker vandaag gestuurd? Want ik heb mijn hotmail nog niet gecheckt. We kunnen ook een chatbox openen hihi
Komt vast goed met dat rijbewijs van jou! in 1x halen is ook voor nerds, dus hoe meer ervaring hoe beter!
hahahahaha maareh... 4 keer is ook best nerd-ig hoor! O en Wen.. ik heb die foto gedelete van het toestel, dus kan hem je niet sturen
@es... nee heb het via gedeelde mappen msn gedaan zeg maar.. @shaar.. haha hier spreekt opper-nerd.. Ik vind februari wel een goed plan! Ben namelijk zelf eind jan jarig. Dus februari komt mij wel goed uit! Weet niet of es er ook zin in heeft?
Zat inderdaad tussen 2 ziekenhuizen in, was bij die ander op intake geweest, moest wachten ivm te veel eitjes, uiteindelijk ben ik in het nieuwe ziekenhuis spontaan bevallen van een ei, zonder hormonen, net als jij. Misschien iets psychisch...was ook zo blij dat ik bij die andere lul weg was! ach, wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Wel ergens begin feb dan, anders barst ik uit mijn voegen en mag ik nergens meer naar binnen, als ik nog eens ga groeien....zucht
Ja zoiets kan ik me wel herinneren inderdaad. je was naar leiden toegegaan toch? Wel ziekenhuis zat je eerst dan? Maarre ik vind het ook best dit keer jou kant op te komen. Leiden is ook supergezellig!