Zat eerst in Leiderdorp, nu in Leiden, bij LUMC, daar voel ik me zeer op mijn gemak, zijn allemaal ook zo kundig, en niet zo warrig zoals die pik in Leiderdorp, mensen klagen vaker over hem, hij is zooo warrig. Vind Leiden ook heel gezellig, zeg maar een datum, ik ben toch vrij! JOOOEEEEEHHHHOE!
Ben wel 1m76....lang dus, niet heeeeel slank, wel lekker, ahahahahahahah, ahum! Maar komt vast ook goed, maak me niet zo'n zorgen hoor. Roger was heel klein, 46 cm, volgens zijn moeder 3 weken te laat, ze moesten hem halen, dat arme kind.....ik denk dat ie gewoon nog niet klaar was. Zijn moeder heeft voor Roger een miskraam gehad en is daarna niet meer ongesteld geweest, meteen zwanger van Roge, dus ze was een beetje de tel kwijt. Typisch mijn schoonmoeder, die lult uit haar nek.
Heej niet zo he... Nu maak je me jaloers.. Ik zou nu ook best wel met verlof kunnen joh! Ik heb al een mega to-do-list. Maarre is dat het diaconesse in Leiderdorp? Uhhmm ik zou bijvoorbeeld zaterdag 9 februari kunnen? Beetje loop van de middag (ivm werk) En anders op vrijdag, dan ben ik de hele dag vrij. Weet niet of es mee wilt, maar die moet wel op vrijdag werken.
Es is 8 februari heel ziek denk, moet dan thuisblijven van werk. Vind 9 feb ook prima, hoop dat ze mee wilt, want vond te vorige x gezellig. Het ziekenhuis in L'dorp heet Rijnland. Die to-do list moet je ook veel tijd voor uittrekken, en wat mij betreft mag je met verlof, dat maakt het nog gezellig!
Ow rijnland... Hmm waar zit dat dan? Was trouwens een aantal weken ook in leiden aan het werk op maandag. Moest invallen voor een collega. Maarre verlof.. ja hoor..teken er zo voor! Maar aan de andere kant voel ik me dan wel weer schuldig ten opzichte van mn leerlingen.... Wanneer gaan jullie nou ook alweer verhuizen?
Rijnland zit langs de A4. Bij het meubelplein. We gaan 1 juli verhuizen. we krijgen 3 maart de sleutel, goeie timing......ahum. Moeten heel veel verbouwen, kunnen gelukkig in ons huis blijven wonen. Wel zo lekker met jommetje. Ik ga nog even gezellig doen, voordat ik weer de hele avond achter de comp zit. Dikke kus. en ik zet 9 feb even vast. Even op Essie wachten. Shaartje
Haha is goed joh! Fijne avond nog...(ik ga m'n husband ook weer even pesten) Ik hoor het nog wel over de 8e/9e! KuZziieee
@ shaar Dat is ook wat... misschien valt het best mee.. sommige zie je helemaal neit aan dat ze zwanger zijn.
12 jan gaat ook niet lukken hier. mijn meiden mogen nog maar 30 min naar buiten merk toch dat ik het wel moeilijk heb met alles wat gebeurd is. ben erg huilerig en emo. en elke 2 weken ong. is dat normaal? slik nu carazette maar misschien is spiraal beter plan ben ook wle erg moe moon, oeps het zou toch niet
@ mj Hier ook.. erg emo op het moment en mega moe (mar ook behalve emo). Is ook niet niks wat we hebben mee gemaakt. Nu je 'rust' hebt komt het er allemaal uit. Nou ik hoop het niet zo... aan de ene kant wil ik graag een 2de maar mar niet. Die ziet het allemaal niet zitten. En ben er nu nog niet aan toe. Maar als het zo is dan is het zo. ( spiraaltje is wel handig maar ik heb een koperspiraaltje en lees hier niet zulke fijne dingen.. ze worden soms zwanger of vloeien heel erg. Ik vloei normaal al heel erg laat staan dat ie het nog erger maakt.. dan laat ik hem er uit halen en ga ik aan de plak pil)
Meiden ik kreeg visite dus vandaar late reactie Ik zal eens kijken of ik 8 feb vrij kan krijgen, en anders word het 9 feb. Gezellig!
Ik heb nieuwe foto's in mijn album. Ze heeft zich goed laten zien, en weegt nu 1753 gram ongeveer. We zijn supertrots! Groetjes Cindy
@cindy.. ziet er mooi uit joh! Ik weet echt niet wat ik straks ga doen als anticonceptie. Ik zat zelf te denken aan de mirena spiraal. Ik wil echt absoluut niet meer aan de pil! Kris wilt zich eigenlijk 'laten helpen' maar dat vind ik ook zo definitief. Straks over een paar jaar wil ik er misschien wel 1 bij hebben, nu denk ik nog van niet hoor... 1 is wel genoeg. Maar..... je weet wel
@ cin Wat een moppie zeg.. @ wen Moeilijk kiezen is dat he. Mar had het ook over laten helpen maar dan moi.. omdat dat makkelijker is tegenwoordig en je niet onder narcose hoeft. Maar ik wil dat nu echt niet.. dan gaat ie zelf maar maar dat durft ie niet @ all Vanmiddag wat bloed verloren en mega krampen verder dus denk dat ik wel ongesteld ga worden. Zit nu wel heel erg aan dat spiraaltje te twijfelen met de stop week van de plakpil had ik nooit zulke buikpijnen.. daar was ik juist voor aan de pil gegaan.
@cindy: wat een liefie! wat betreft anticonceptie daar ben ik nog niet over uit, zolang ik misschien nog wel een 2e zou willen ga ik iig NIET aan de pil maar een spiraaltje lijkt me ook niks omdat ik bang ben voor het inbrengen.