oww zeker spannend, en ik ken het hoor, als je na een mk weer zwanger bent, ben je extra bang dat het weer fout loopt. probeer positief te blijven, komt vast goed
es gefeliciteerd! moon, en als je er johannesbroodpitmeel door de fles heen zou doen, hier zit niks in, is alleen maar verdikkingsmiddel.
Uhhhmmm es... Moet ik je hier nu ook feliciteren? Anders denken de meiden dat ik je misschien niet meer aardig vind. hihi
Owww enne.. nog een vraagje... Ik heb al 2 weken last van verkoudheid. Nou het snot komt er serieus uit mn ogen uit snachts! Allemaal prut en ontstoken ogen. Nu heb ik er sinds 4 dagen ook een hele harde hoest bij en sochtends als kris naar zn werk toegaat (ikke zielig) komt het allemaal los en ben ik heel erg benauwd. (vanochtend tot overgeven aan toe) Nu heb ik bisolvon (ofzo) gekocht voor kinderen. Durfde die van de volwassenen niet mee te nemen, omdat ik bang ben dat ik die niet mag. Hier heb ik geloof ik wel goed aan gedaan toch? Of maakt dat niet uit?
@ wen Dan moet het in de bijsluiter staan of het mag of niet. @ sam en mj Heb hele dorp afgezocht erna maar kon het niet vinden. Kruidvat zei dat het daar nooit meer kwam Heeft het misschien een merk naam?
Na mijn weten is het van nutrilon het is een oranje pakje. Ik zou er eerst ook mee beginnen voor thirza maar soms denk ik is ze wel echt hongerig? Ze heeft gewoon zo'n erge zuigbehoefte denk ik
het is vannutrilon en heet nutriton johannesbroodpitmeel moon dit horen ze zoizo bij de apotheek te hebben
Esther gefeliciteerd! Vandaag op controle geweest, en alles was goed! Baarmoeder groeit goed. En de kleine ligt nu met het hoofdje naar beneden! Ze trapt er flink op los, hihihi. Ze doet het heel erg goed. Ze hadden ook een echo gemaakt, was leuk om te zien. Groetjes Cindy
@ Esther: gefeliciteerd! Vandaag controle gehad bij de vk, alles was goed... Baby ligt vast met zijn/haar hoofdje, dus het is onwaarschijnlijk dat het nog gaat draaien. Fijn, want een stuitbevalling zie ik echt niet zitten... Begin wel langzaam op te zien tegen de bevalling... een gezonde spanning, zeg maar!