Er stond in. Zoiets van: er zijn geen bijwerkingen bekend voor zwangere vrouwen, raadpleeg eerst voordat u dit gebruikt de huisarts. Die is al zo lekker te bereiken, NOT. Je kunt van 9 tot 12 bellen en de rest van de dag heb je pech! Ik was deseperate, dus heb gewoon de kidsmiddel meegenomen. Vannacht wel weer een keer een goeie nacht gehad, het begint eindelijk een beetje los te komen! Heb frodo gister alleen wel amper gevoeld Weet wel dat je bij week 28 het pas moet voelen, maar sinds dat ik hem voel, voel ik hem goed iedere dag, kleine adhd'er.
Vandaag weer een echo gehad. Nu hebben ze eindelijk de wervelkolom kunnen checken en de nieren. Alles top. Zegt die echoscopiste, weten jullie dat jullie in aanmerking komen voor een uitgebreide medische 20 weken echo, aangezien je broertje een schisis heeft. Dat wisten we niet, dus we mogen 24 januari weer komen! Zien we kleine Frodo weer! Dit keer is het niet door een echoscopiste, maar door een arts. Dusse wennie en krissie helemaal blij! @essie... hoe was de film gister? @moon... hoe is het eigenlijk met jou? Met je spiraaltje enzo? Al ongesteld geworden?
Hallo allemaal, Ik heb net Annika op de MSN gehad... Ze heeft een miskraam van een 2-ling gehad... Het zit haar ook niet mee hoor.... @wendy: Fijn dat alles goed is! Super dat je nog een keer mag! @esther: Gefeliciteerd! Beter laat dan nooit @simba: Voor jou gaat het ook opschieten. Succes met de laatste loodjes en met de bevalling. @cindy: Jij gaat ook hard!
jeetje die annika, dat zit zeker niet mee.... Wendy, inderdaad super dat je nog een keer mag. Film was wel oke... niet heeeeel leuk. Maar lekkere domme wegkijk film. Leuk dat ik je morgen zie! Kom je uit je werk? Dieseltje, dankjewel! hoe gaat het met je... en met je kleine prinsesje? X
Het gaat wel. Het word gelukkig wat rustiger, al moet ik nog wel veel op en neer rijden naar en voor mijn vader. Naar oma in het ziekenhuis, supermarkt etc. Daarnaast schoonmaken in zijn en in mijn eigen huis.... Heb het dus heel erg druk. Ik sleep katja overal mee naartoe, maar ze vind het helemaal niet erg. Ze slaap overal en is gelukkig heel makkelijk. Maar ik heb wel eens van die dagen dat ik denk dat ik het niet meer trek... Ach, ik sla me er wel door. Met katja gaat het super! en dat is het belangrijkste. Ze weegt alweer 5 kg en is 55 cm!
Lekker dat het met Katja zo goed gaat. Het is al vaker tegen je gezegd, en het is waarschijnlijk bijna onmogelijk nu, maar denk je een beetje om jezelf. Je hebt nog amper de tijd gehad om je bevalling te verwerken en te herstellen.
Ik weet het..... Ik heb er alleen heeeeeeel veel moeite mee mijn vader alleen te laten.... en ''vereer'' hem nu zo'n beetje... Weet dat dat ook niet goed is maar het gaat zo automatisch...
Ja kan het me ook wel voorstellen hoor... maar probeer het af en toe een beetje. Je bent wel sterk hoor... ik bewonder je kracht echt!
Ja misschien wel.... maar toch... je komt echt supersterk over... ik denk niet dat ik het zo goed zou kunnen. Katja heeft een supermammie!
vind ik ook dieseltje. je doet het top.maar denk ook aan jezelf hoor. kan je niet iemand laten komen om je pa zijn huis te doen.
@mj: Dat is ook zeker het plan want dit hou ik geen maanden vol, maar schoonmaaksters zijn zo moeilijk te vinden. En zeker goeie....
@ wen Het is sinds gisteren pas echt door gezet. Dus ben al een week aan het rommelen. Gisteren er ook mee naar de dokter gegaan dacht dat ik hem kwijt was de draadjes waren nergen te vinden maar ze zaten omhoog gekruld. @ dieseltje Ja vind ik ook je doet het echt super meis! Vind je een sterke dame! Ja an vertelde het me vorige week... vind zo k*t voor ze
Jeetje meiden wat een tijden voor de zaterdag.... Volgens mij moet ik nog even genieten van het feit dat ik nog uit kan slapen.... Vanmorgen weer hartje gehoord, kon het gisterenavond niet vinden ( angelsound) maar gelukkig kwam het treintje weer voorbij net..... Ben weer happy!
jeetje wat vreselijk voor annika het zit haar echt niet mee kippevel... @dieseltje: dikke knuff meis! Wat de anderen al zeggen denk ook nog ergens een beetje aan jezelf maar vind het echt super wat je allemaal doet hoor ik was allang ingestort denk ik.
Hmm dat is inderdaad klote voor annika! @dieseltje..ook hier een knuf van mij! KuZziee @moon.... gelukkig dat het toch nog is doorgebroken @essie... ja ik ben vanuit mn werk gegaan! hihi. Wat een doos ook he die es. Is zij jarig, krijg ik een cadeautje! (zij natuurlijk ook van mij )Een stoere zwarte badeend met skulls erop. Echt stoer!
Britt is vandaag 3 maandjes http://kleinukkepukkie.beebiesite.nl/final/files/nl/33908/fotos/groot/33908-2090136.jpg
Nog gefeliciteerd Es! Wilde je een sms sturen, maar ben het compleet vergeten. Moon, wat gaat het hard! 3 maanden alweer. Dieseltje, ik bewonder hoe je het allemaal doet! MJ, met jullie alles goed? Zielig hoor voor Annika, weet ook niet zo goed wat te zeggen. Wen, jij gaat ook als een trein! en lekker nog een echo! Wij zijn woensdag geweest. Hoofd en buik groeien goed, zijn beentjes zijn wat onder het gemiddelde. Hij ligt al ver naar beneden, daarom groeit mijn buik niet omhoog....hij is wel licht, maar niet veel te klein. tis ook maar afwachten, je zal zien dat ik alsnog een kalf krijg! Gister een fotoshoot gehad. Mijn vriendinnetje is fotograaf, zij had het mij kado gedaan voor mijn verjaardag, nou gister was het zover. Heel hard werken....serieus. Was ook best wel een overwinning, aangezien ik voor een aantal foto's helemaal naakt "moest", van die profielfoto's, je ziet niets, maar je bent wel naakt....en het is nou niet dat ik zo weg ben van mezelf op dit moment! Maar het resultaat was waanzinnig! Ik ben gewoon trots op de foto's. Als ik ze heb zal ik er wat laten zien. Verder af en toe wat krampen hier, hele dikke voeten en handen. Slaap veel, vandaag lekker tot 12 uur, tenminste een goed nacht gehad, das ook lang geleden. Nou meiden, x en tot later. Shaartje