Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shaar

Misschien krijgt de kleine nog een groeispurt en trekt het allemaal bij.
    En klein maar fijn toch ;)

Hihihi ben benieuwd naar je foto's ... ik had nooit in m'n blootje gaan staan. :oops:

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Moon 3 maanden alweer.
    De tijd vliegt echt.

Mooie foto trouwens.
    Ik ben zo benieuwd naar ons meisje!
    Ze ligt nu met het hoofdje naar beneden!

En trapt er flink op los, hihi

Dinsdag heb ik intake van de kraamzorg.
    En nog 1 week dan komt eindelijk het kamertje!

Nog 9 weken dan ben ik uitgerekend!

Shaar het komt vast allemaal goed.

Groetjes Cindy

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he shaar met ons alles goed. ben wel moe hoor. het is best druk. maar het zijn zulke lieve poppetjes.
    heb wel al een paar weken elke nacht dezelfde droom. ik droom dan dat ik ze voed in bed, of dat ze bij mij liggen (gebeurt nooit, want dat vind ik gevaarlijk) en dan wordt ik wakker en ben ik ze kwijt. dan moet echt het licht aan, onderzoek ik het dekbed en moet ik uiteindelijk even kijken in hun bedjes of ze er veilig liggen. en dat nu al een aantal weken elke nacht, soms wel 3 keer per nacht. best vermoeiend. ben onbewust denk ik nog steeds erg bang ze kwijt te raken.

ik vind zwangerschapsfoto's prachtig. wil voor mijn vriend een fotoshoot regelen met hem en de meiden. lijkt me super. zo'n klein babytje op zijn grote arm. zoek een goede fotograaf in amsterdam. iemand tips?

moon gefeliciteerd. ik was eigenlijk afgelopen vrijdag uitgerekend. toch wel gek idee hoor.

binnekort moeten we maar een nieuw topic open. baby's van eerste ronde clomid of zoiets ;)

4. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Goedenavond meisjes!

Ik vroeg mij opeens af of je flesvoeding mee moet nemen naar het ziekenhuis als je daar gaat bevallen én voornemens bent om flesvoeding te gaan geven... Weet één van jullie dit toevallig? Hoe snel na de bevalling krijgt de baby eigenlijk zijn eerste voeding? (...begin me nu opeens allemaal dingen af te vragen waar ik noooooit eerder over na heb gedacht :oops:).

Verder gaat hier alles goed. Beetje (menstruatie-achtige) rugpijn en wat steken, maar verder gebeurt er hier nog niets...

Groetjes, Simba

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Voeding hebben ze gewoon daar.
    Wanneer ze voeding krijgen weet ik niet.. was bij ons niet aan de orde.
    Ging allemaal via infuus in het begin.

@ mj

Ja raar is dat he de uitgerekende datum.

Leuk idee hoor!
    Hoef ik niet te doen want mar wil toch niet op de foto.
    Daarom laat ik van btje alleen maken.
    Weet alleen niet wat ik haar aan moet doen hihi... kan niet kiezen en misschien doet ze haar wel alleen in haar pamper.

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik heb weer eens nieuwe buikfoto's in mijn album staan!

Groetjes Cindy

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    MJ, rot man die dromen! Ik ben ook zo'n dromer en ben er dan helemaal van van slag. Kan het me ook wel voorstellen hoor, zeker na wat jullie hebben meegemaakt. Maar je raakt ze niet kwijt hoor, ze blijven lekker bij jullie!

Mijn vriendinnetje zit in Arnhem, heel eind weg dus, maar ik heb het er wel voor over gehad, ze maakt ook foto's van baby's, dan inderdaad alleen in pamper. Kan haast niet wachten op de foto's!

Mooie buik hoor Cindy! Echt zo'n bal! Dat vind ik zo grappig. Ik zal ook weer een nieuwe foto maken.

Net mijn schoonouders te eten gehad...nu lekker slapen.

x

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    MJ, hoe vinden je katten het eigenlijk die nieuwe bewoners?

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heel even snel een berichtje van mij, want ik moet weer door naar mn werk.. (had even een uurtje pauze)

Heb gister ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt, staat in mn album :D

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @wendy

Wordt al een mooi buikje hoor :D :D

@all

Hoe is het met jullie allemaal?

Hier erg druk.....MAAR het gaat met de meiden allemaal super en daar doen we het voor :D :D
    Het is wel een hele drukke bezigheid 2 van die kleintjes je bent gauw wat tijd kwijt aan de verzorging en het voeden.
    Tussen de bedrijfen door even snel het huishouden en hier af en toe spieken ;)

@mj

Redt jij het allemaal nog?

Oja heb nieuwe fotootjes!

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @kreeftje:wat zijn het toch schatten van meiden *zwijmel*

12. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    thanxxxx :D :D :D :D

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise... hoestie met jou meid? Heb je al een beetje zin in 24 januari? (ik mag dan ook weer :D )

@moon... jezus...alweer 3 maanden zeg! Gaat hard! Wat begint ze al een wijs koppie te krijgen! Leuk die haarband!

@shaar... ben benieuwd naar je fotoshoot! Enne gaat 8 februari eigenlijk nog door? Ook meteen kijkend naar esther ;) Waar blijf die buikfoto ;)

@cindy... nog 9 weken maar.. en misschien zelfs nog wel 6 weken maar! Echt snel gewoon! Succes vandaag met de intake. Wat een mooie buik zeg! Inderdaad echt een mooie ronde bal.

@kreeftje.. die 2 van jou zijn echt om op te vreten zeg! Ik blijf erbij... wat een mooie meiden!

@mj..vervelend die dromen zeg! Misschien ben je wel een beetje de afgelopen periode aan het verwerken? Ze zeggen dat dat snachts gebeurd.

@all... pffff gister echt een klote dag gehad! Begin me op het werk echt steeds meer te stressen! Kwam gister ook thuis met een harde buik en die hield volgens mij vanochtend pas weer op! Kris heeft me nog wel lekker gemasseerd gister, mn buikje, maar dat mocht niet helpen. Weet niet wat het is. Ben gewoon bang om een ongeluk te krijgen! Droom dat de laatste tijd ook veel. Zit bij ieder kruispunt ook met kromme tenen in mn schoenen.... vaag..

14. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @wendy

Thanxx meid!
    Ik voel me alleen maar trotser door al die complimentjes :oops: :oops:

Meid doe rustig aan hoor! stress is absoluut niet goed!
    Ja ik snap je angsten heel goed hoor ik heb het ook eghad als ik in de auto zat, en nu nog wel een beetje met de 2 kleintjes achterin..
    Ik hoop dat je de knop een beetje kunt omzetten want je moet natuurlijk niet elke keer vol in de stress gaan schieten.

Ik hoop dat je het allemaal wat kunt trekken meid.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik hoop het ook... Droom de laatste tijd vaak, dat de wereld vergaat, dat ik in elkaar word geslagen of overreden. Of inderdaad aan word gereden.

Sinds gister eigenlijk pas eerst een echte harde buik van werk. Hoop dat ik het om kan zetten, zit 40 uur per week in die auto!

Behalve vandaag lekker relax dagje. 2 leerlingen zijn ziek, dus hoef pas lekker om 1 uur te beginnen :D

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @wendy: heb er zeker zin in! ben de dagen af aan het tellen!

hadden jullie dat ook in het begin dat jullie elke dag naar je banner keken en dachten: YES! weer een dag verder! ? Nou ik dus wel en het is enorm irritant omdat daardoor de tijd juist nog langzamer gaat. Maar goed morgen ben ik 6 weken en enorm trots en blij dat ik dat al heb gehaald hihi!

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Denise, dat had ik ook, heb laatst al mijn berichten terug gelezen. 8 weken voelde als een enorme mijlpaal, en moet je nu eens zien, hoef niet eens meer 8 weken te wachten. Hoop dat je een prachtige echo hebt de 24ste.

Wen, wat mij betreft gaat het door hoor, even aan Es vragen. En als er nog iemand wil....welkom wat mij betreft.

Ben ook zo benieuwd naar de foto's, zal echt deze week nog een buik foto maken.

Ga nu even slapen, heb net de kinderwagen in elkaar gezet....klusje, maar kon niet wachten op hub...moet dan meteen gedaan worden he...hihih.
    Hij is leuk, en zo compleet. Had er net een katte-baby in, want Seph is zo nieuwsgierig, hij moet overal in gaan zitten.

Nou tot later.
    x

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise... ja heb ik nog steeds hihi

@shaar... mooi..ff afwachten wat es zegt. Wat voor kinderwagen heb je eigenlijk?

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    En Es zegt

GEZELLIGGGGGGGGG

Maar dan wel die zaterdag denk ik... is dat erg?

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Oh ahum...

Vandaag weer echo gehad... alles was goed!
    Wat is het al groot zeg... echt een mensje. Zag nu echt de vingerkootjes en teentjes. Het was lekker aan het spartelen.
    Foto's vond ik wat tegenvallen... ben echt verwend met die 3 inwendige echo's,vind die uitwendige zo vaag. Maargoed... heb het weer even gezien en gehoord!

17 februari hebben de 20 weken echo.... spannend!

Deel Deze Pagina