Es wat ga je hard! Niet je buik hoor, maar al 15 weken voorbij! Zaterdag is ook goed, mits ik natuurlijk bevallen ben, maar dan komen jullie gewoon kijken toch? hihihih Wen, heb een .....origineel....buggaboo! Antraciet met zwart en lichtblauwe voetenzak van de urbanjungle en een lichtblauw dekentje. Jij al gekozen?
Ja als je bevallen bent komen we kijken... en als je nog bezig bent, komen we ook kijken, dan weten we straks hoe het moet hihi!
he meiden even snel berichtje tussen door. hier is het druk druk en druk, maar meiden gaan heerlijk. is weer bijna voedertijd en het is een zooi in huis. spreek jullie snel shaar nog en paar weekjes. esther gelukkig mooie echo gehad, geniet ervan
Meid wat herkenbaar Hier is het ook zooi dus zal strax eerst maar eens de stofzuiger erover houden.....heb net eindelijk even tijd voor mezelf gehad en lekker gegeten. @esther ZO hoor dat wordt al een mooi buikje meid @shaar Spannend nog een paar weekjes! @wendy Doe jij het ook wel even rustig aan.... @denise DE eerste weken lijken langzaam te gaan maar als je strax verder bent gaat het echt razend snel.....
@essie... *zucht* doos zwangerschapsdementie.. 18 februari toch Enne die buikfoto is echt mooi man! Kris zei al: Wow die heeft al een dikke pens. (sorry... lompe leo is het he ) hij heeft je natuurlijk ook al een tijdje niet gezien. @shaar.. tuurlijk komen we dan kijken! Wij hebben een zwarte koelstra. met 3 wielen.
hadden jullie ook in het begin van jullie zw.schap (of misschien nu nog steeds wel) dat jullie ontzettend lomp waren? Vanalles lieten vallen, drinken omgooien etc. etc. Ik dus wel, mega irritant!
@ Denise, ik ben mijn hele leven al lomp hahaha Nee hoor dingen laten vallen enzo heb ik ook heel erg!
Hmmm bij mij is het zoals esther zegt.. Ik ben al mn hele leven lomp. Kris noemt me ook z'n leo. (lomp en onbehouden) Zelfs met het trouwen haha. Hij zegt ook altijd, wat mn ogen zien, slopen mn handen. Pfff echt niet normaal.
dag meiden klop klop kennen julie me nog hier eens weer een berichtje van mij. Heb net weet ik niet hoeveel bladzijden terug gelezen; het is echt teveel om persoonlijk te reageren, Sorry! Ben volgens mij een maand niet geweest op deze pagina. Bezoek van zwager; weinig thuis, voelde me niet super etc etc. Roze wolk is er gewoon nog niet. Ben heel blij hoor, maar ook nog steeds bang en moe. Met mij gaat het redelijk. Ben al flink dik! Schildklier redelijk onder controle en misselijk iets minder. Maar moe, moe, moe. En dement.....mijn hemel wat vergeet ik veel. Echo's waren goed tot nu toe. Gelukkig. Blijf wel onder controle van gyneacoloog. Had dinsdag wel opeens flink hoge bloeddruk; flink van geschrokken. Nu al met 13 weken! Had echt zoiets wat nu weer. Hoeveel kan zo'n foetus hebben. Was gelukkig alweer wat gezakt. Rustig aan dus maar. Blijf lekker aangepast werken voorlopig. Nou dat was het weer. Voor iedereen een dikke knuffel Alies
He Alies Leuk weer iets van je te horen. Je geniet dus niet echt op en top van je zwangerschap. Ik herken het helaas... heb ook ups en downs. Denk dat het hele mmm gebeuren me nu opbreekt, nu het achter de rug is.Maar als ik dan even denk aan het wondertje wat het me opgeleverd heeft, kan ik gelukkig wel weer een beetje lachen. Is je medicatie al verhoogd voor je schildklier, of niet? Ik slik nu 2,5 witte thyrax volgens mij is dat 1,25 toch? Heb je nog geen buikfoto? Liefs, Esther
Zo ik kan niet meer slapen....ben misselijk. Ben geloof ik nog nooit zo vroeg op het forum geweest, ben niet zo'n vroege vogel. Nou ja, kan ik vast wennen. HIer is het ook maar rustig de laatste dagen. Alies, klote zeg dat je je zo ellendig voelt. Ik had ook geen roze wolk hoor, en dat geeft niets. Komt vanzelf wel een beetje, je moet er maar niet te veel over nadenken. Als die vermoeidheid straks een beetje over is, zal je zien dat je je een stuk beter voelt. X Shaartje
het is inderdaad erg rustig hier Zijn de mama's al over naar een topic ''bevallen na eerste ronde clomid'' ?
@ Alies: die roze wolk ben ik nog steeds niet tegengekomen, hoor. Ik hoop dat ik er na de bevalling op ga klimmen! @ Shaartje: voel je je al weer beter? Ik HAAT het om misselijk te zijn... Ben namelijk een moeilijke 'spuger', mijn grootste angst is dan ook dat ik moet overgeven tijdens de bevalling... ale: Gisteren bij de vk geweest. Ze vond dat ik een erg harde buik had (tot een paar dagen geleden had ik nog nooit een harde buik gehad, en nu alleen maar). Ze had het idee dat mijn lichaam al flink met voorbereidend werk bezig was. Nu werd ik vanochtend wakker met erge kramp en die kwamen om het half uur terug. Ik dacht dus: het begint! Maar nu... niets meer! Grrr.... Heb overigens wel zo goed als zeker een nieuwe baan, voor na mijn verlof! Heerlijk... een nieuwe start! Word er helemaal blij van.
Simba, wat lekker een nieuwe baan! Gefeliciteerd ( ook al is het nog niet 100%) Maar eerst lekker genieten straks van je wondertje! Hoop dat je het snel in je armen mag houden