Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

Ben ook erg benieuwd naar het kado ;)
    Het kamertje komt helemaal goed heb er zin in om het al te gaan inrichten.
    Fin dat je toch wat beter voelt nu lekker rustig aan doen meid, en veel pleziermet de echo morgen :D

@mj

Ben ook heel benieuwd naar je buik? :oops:

@angela

Bijna op het einde, spannend meid!
    Wij volgen je gauw hoor.... ;)
    De weken vliegen echt voorbij strax hebben we allemaal een klein wondertje(s) in ons armen.

@moon en dieseltje

ik sluitr me bij jullie urine verhaal aan ik heb er ook last van, erg vervelend soms.

@cindy

Mijn eetlust is er wel maar nog eet ik alles met kleine porties, ik ben nog wel heel gauw misselijk al sik iets te veel eet dus denk ik er wel om. ik eet kleine porties en dan wat vaker op een dag zoals fruit, een biscuitje oid.

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    kreeftje,ja tijd gaat echt snel hoor..
    de eerste 3 maanden vond ik vrij langzaam gaan maar daarna en helemaal na 30 weken gaat het echt hard.dus geniet er maar van dames
    en ik moet zeggen,ik heb nog niet eens alles klaar...

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Met mij goed.
    Ja een meisje
    Wel snel laten horen morgen he hoe het was... anders zitten we zo in spanning.

@ kreeftje en dieseltje

Gelukkig dus niet de enige.
    Van8 nieste ik en hoppa kwam er weer wat... gelukkig bijna klaar met werken.

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Thnx Moon! Denk zelf ook al de hele tijd een meisje.. ;)
    En laat het zeker gauw weten morgen! Moet er om 11.45 zijn, maar de vorige keer liep het zeker 3 kwartier uit.. :rolleyes:

xx

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey,
    Lekker veel bij te lezen.

Hier vandaag mega DIAREE!
    Wat verschrikkelijk, zat in de auto naar huis, heb jankend mijn vriendinnetje opgebeld om me af te leiden, ben echt naar binnen gestrompeld met de auto op de knipperlichten voor de deur!
    Wat heb ik daar toch een hekel aan!
    Was gelukkig net op tijd.....

Ik maak me ook best zorgen soms, en moet nog zo lang wachten tot ik wat ga voelen....ben ook niet misselijk en mijn borsten doen ook niet echt pijn...zucht, wist niet dat ik mezelf zo gek kon maken.
    Heb wel eindelijk dikke tieten gekregen en ben bekaf, dus daar hou ik me maar aan vast.

Ben blij dat ik maandag nog een echo geritseld heb, zodat ik nog even kan kijken, dan kan ik er weer even tegenaan.

Heeft een van jullie het ook zo koud (gehad) in het begin van de zwangerschap, ik ben echt een ijsklomp! komt met vlagen, maar echt koud, brrr!

Heb ook best wel al wat spulletjes, allemaal gekregen van Babuschka (oma in russisch, vindt ze niet leuk, maar ik vind het zo schattig)
    Mijn moeder draait nu al door! En ik vind het goed....kom maar door!

Ga maar weer lekker naar mijn bedje, nog 1 dagje werken en dan lekker weekend! Kijk er erg naar uit, morgenavond een bruiloft, en weekend mooi weer! kijk er erg naar uit.

morgen 8 weken, toch al weer een magisch punt! Mijn 3e mijlpaal! (zwanger worden, kloppend hart, en 8weken, zo is er elke dag wat...hihihih)

x Shaartje

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dat uitlopen is echt irri.. ze zijn nooit op tijd.
    Wij moeten maandag om 10 voor 9 ben benieuwd of het dan ook uitloopt.

@ shaar

Balen dat je diaree had/hebt.. hopelijk is het vandaag over.
    Is niks vervelender dan dat.

Gefeliciteerd met je 8 weken \:D/

7. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Zijn voor mij ook allemaal bekende verschijnselen, hoor: veel plassen, urine/afscheiding verliezen (ik gebruik nu standaard inlegkruisjes), weinig eetlust, het koud hebben... Maar ik ben allang blij dat ik niet continu misselijk ben...

Shaartje: gefeliciteerd met je 8 weken. Ik moet nog 200 dagen tot de bevaldatum. Voelt ook een beetje als een mijlpaal :).

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Pas je wel op met inlegkruisjes nu.
    Want je hebt sneller last van schimmel infectie als je zwanger bent.
    En een inlegkruisje gaat broede en daar is de schimmel dol op.

Had ik al verteld dat ik m'n haar geknipt heb.
    Tot op m'n schouders.. was wel even wennen hihi.

9. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Moon: bedankt voor de tip... maar: gatver! Wat een vies idee!

10. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    O... en je haar zit errug leuk! :thumup:

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Haha ja is niet lekker ;)

Thnx.. ik vond het lange niet meer zo veel volgens marco leek ik op anne frank :confused:
    En m'n krullen waren erg droog aan de onder kant van de hormonen.

Over haar gesproken.. ze zeggen toch altijd dat het mooi is tijdens de zwangerschap.. is jullie haar mooier?

12. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Nee, mijn haar is absoluut niet mooier! Het is droger en doffer. Heb ook donker haar en krullen (en wordt ook altijd vergeleken met anne frank!). Kan er nog maar moeilijk model in krijgen, dus ik denk dat ik ook maar es naar de kapper ga... Beetje jouw lengte lijkt me wel wat.

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoooooooooooi!

Ben terug hoor! En helemaal fliefd op dat kleine wezentje in mn buik :baby:
    Zo mooi! We hebben het nu zelfs met de armpjes naar ons zien zwaaien en het zette zich met de beentjes (kleine stompjes) af.. Kon er wel naar blijven kijken :D
    Alles is verder goed, mooie krachtige harstlag! Afscheid genomen van de fertiliteitsarts en beloofd haar een geboortekaartje te sturen! 2 mooie echo's meegekregen, zal ze vanmi. ff inscannen en hier plaatsten als jullie dat goed vinden natuurlijk... Verder bloed laten aftappen voor de combinatietest, hebben toch maar besloten die te doen. 31 juli heb ik m'n 12 weken echo!

*gaat weer ff genieten*

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi dus jij ook al, ik vind het soms wel irri dat van anne frank.. en als ie het zegt ligt ie al helemaal in een dubbel. ... ik baalde al als een stekker dat het er niet meer uit zag en niet wilde.
    Maar nu zit het aardig goed.
    Hou het wel voorlopig bij deze lengte en hopelijk word het na de bevalling weer wat mooier ;)

Ik ga me laatste 2 raampjes af maken had voor al gedaan maar m'n buik begon pijn te doen.

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Oh wat fijn dat alles goed was.
    Tuurlijk willen we die zien! :)

16. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Haha, weetiktog :p Ik had mn berichtje ff gecopy-past van een ander forum, onder vruchtbaarheidsbehandelingen, vandaar... ;)

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Okay :)

18. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Marjo,
    Kwam even kijken of je al wat had gepost!
    Fijn dat alles goed is! En ben je nou verder dan ze dachten of niet?
    Ben benieuwd naar je echo.
    Wat super he!
    Dikke kus.

Diaree shaartje.....nog niet over helaas!

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hihi moon, elke x als ik een foto van jou zie, vind ik weer dat je anders bent. Zou je niet herkennen live denk....gek he?

20. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Shaar, nog steeds aan de diaree? Bah meis, rustig aan doen hoor en veel blijven drinken!

Moon: Mooie nwe foto's in je album! Je buik is echt mooi hoor!

Nee, ben niet verder dan gedacht, die van vorige wk had behoorlijk buiten de lijntjes gemeten haha.. Ach, had ook eigenlijk niet gekund, omdat ik Pregnyl heb gezet en een 27-daagse cyclus had. vond het al zo vreemd.. Maar goed, nog een kleine 2 weken en dan mogen we ons kindje weer aanschouwen! Ben er gewoon nog helemaal ontroerd van... Het lijkt nu gewoon echt goed te gaan!

Deel Deze Pagina