dag meiden Simba: super gefeliciteerd. En natuurlijk hartstikke fijn dat het zo goed gaat. Diesel: Wat word je toch niet overgeslagen he! En wat een kracht zal het van je kosten. Het leven is soms gewoon niet eerlijk Mj en Moon; ook voor jullie veel bewondering hoor. Merk gelukkig dat jullie aan elkaar ook een hoop steun hebben. Voor elkaar is veel herkenbaar denk ik! Alleen bij MJ zijn jullie zelfs met 2 freubeltjes. Logisch hoor dat het zo zwaar is Wendy: ik hoop dat het wat rustiger voor je wordt. Maar denk aan jezelf hoor! De rest: dikke knuffel Eten is klaar. groetjes Alies ps ik moet morgen met spoed naar gyn; Bloeddruk weer te hoog vanmorgen. Vind het allemaal wel eng zo worden. Zo vroeg nog.
SIMBA GEFELICITEERD! mooie jongen. rustig aan doen he meis. laat je lekker verwennen. Lieve schat van een Wendy, nu moet je even heeeeel goed naar mij luisteren, maak als je blieft niet dezelfde fout als mij en ga gelijk naar de veroskundige gyn als je rare krampen hebt. en biju onbetrouwbaar of onplaatsbaar gevoel blijf aandringen en laat jezelf binnenstebuiten keren. doe rustig aan, die kleine moet nog zeker 14 weken blijven zitten Alies, ook jij. rustig aan meid. sam gefeliciteerd met je mooie echo. wie is nu de volgende die moet bevallen? jody hoe is het met jou? ik ben vandaag op controle geweest. meiden doen het goed, heb nog even over de voeding gehad en ook dit verschild blijkbaar erg per ziekenhuis. mij is verteld dat ze nu nog geen vast voeding verteren. dus dat het alleen vult en dat ze niet de voedingsstoffen eruit halen. en dat we echt pas met 5 maanden gecorrigeerd vast voedimg moeten geven. verder kwam ik onze gyn's nog tegen. erg leuk ze waren helemaal onder de indruk en noemde mijn meiden de baby's van 2007 en echte wonders ben helemaal trots en besef keer op keer wat een godgeschenk mijn meiden zijn (daarvoor hoef je nieteens in de heer te geloven) geeft me gelijk weer een energie stoot. een weekje eerder en ik had mijn lieve akeesh nu niet gehad. onbegrijpelijk hoe dicht het bij elkaar kan liggen. wat is nu een week op een mensen leven.
SIMBA! Gefeliciteerd met je mooie jongetje! Nog een jongetje, dat haalt het gemiddelde gelukkig op, er zijn er veel te weining in onze club! Heftig zo'n snelle bevalling, maar ik hoop dat ik er ook snel vanaf ben...hihiih Hey ladies, Lang niets laten horen. Hier alles goed, op wat krampen na. Veel harde buiken vandaag en wat menstruatiekrampen. Soort klompvoeten en worstenhanden....maar mijn bloeddruk is goed. Zeg Wen, doe je rustig aan? Ik sluit me volledig aan bij MJ, denk erom hoor! Denise, spannend man, nog maar heeeeel even wachten voordat je je frummel mag bewonderen. Sam, ook lang niets gehoord, hoop dat alles goed met je is. Nou voor iedereen een dikke kus. Shaartje
Ben het ook eens met MJ lieve Wen... en mama moon had ook al tegen je op msn gezegd he. Neem echt je rust lieverd en als je je niet goed voelt meteen aan de bel trekken... beter paar x te veel dan 1x te laat.
mn berichtje is WEG! goed nog een keer: simba gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Super dat je bevalling goed en vlot is gegaan! Geniet van de kleine! morgen volgens eigen berekening 7 weekies aaaa! hahahaha
@all... ja weet het ook.. Ben nog veelste gestressed. Gisteravond stond mn werkgever boos op mn voicemail (kris vond het wel meevallen, ik niet) dat het zo niet gaat en dat het anders moest, want zo kon er niet gewerkt worden. En er moest een verklaring komen van een gynaecoloog, wat er aan de hand was, (het kwam er op neer, dat als ik geen verklaring had, dat er ook niets aan de hand was) Dus kris heeft hem die avond gebeld, toen was ie ineens weer poeslief. En dat ik voorlopig thuis blijf. Toen vandaag de verloskundige gebeld, moest meteen langskomen. Checkup, bloeddruk was laag 90/60 en buik was rustig. Niet geirriteerd. Harde buiken kan door verschillende dingen komen o.a. stress, dus moet sowieso deze week thuis blijven. En dan rustig aan het werk weer opbouwen. (heb daar nu al stress van) En de verloskundige zei dat ik het beste alles via de arbo-arts kon doen, zodat ik misschien halve dagen kan gaan werken. Heb nog steeds veel stress, die auto staat hier maar voor de deur, iedere dag moet ik mijn leerlingen zelf! afbellen, heb donderdag examen met een leerling , volgens mij weten ze dat nog niet eens, zaterdag moet er een leerling rijden, want die heeft maandag examen en nog niet vanaf zn vorig examen gereden. ahhh.. Heb al een email gestuurd hoe ze dat willen gaan oplossen. Kris heeft voor de rest beide telefoons ingenomen en ergens verstopt. Dus kan ook niet meer bellen en gebeld worden.
Wat een scheet die man van je! Echt loslaten hoor die stress. Iedereen is vervangbaar! Heb trouwens mijn foto's binnen van de fotosessie! Heftig.....zal er wat plaatsen morgen. Later
@wendy: Denk aan jezelf hoor! Werk is maar werk.... Je kleintje moet nog een tijd blijven zitten...... @shaar: Wat ga jij ook hard zeg? @alies: Ja, soms voelt het ook wel alsof we overgeslagen is en dat katja er altijd al was..... Doet soms ook wel pijn dat ik geen kraamtijd/kraambezoek enzo heb gehad en dat niemand door heeft hoe ik me (lichamelijk) voel. Ik mis mijn moeder zo erg..... maar er is geen tijd voor om daar over na te denken. Mijn vader is heel erg somber/sober en ik vind dat hij heel erg negatief reageert op alles wat anderen zeggen. Mijn oma nog steeds erg ziek. Ik kan de tijd gewoon niet vinden om EN bij oma langs te gaan EN bij mijn vader EN voor Katja te zorgen EN het huishoudente doen etc. Vind het wel heel ''raar'' (is natuurlijk niet raar, maar qua gevoel) dat nu opeens alle aandacht naar oma gaat en mijn vader dus vaak alleen thuis zit. Merk de laatste weken dat ik erg moe ben, eigenlijk herstellend van de bevalling natuurlijk, maar dat dat nu gewoon even niet kan.... Ach, t is ook niet zo belangrijk denk ik soms, maar begin wel steeds meer dipjes te hebben. Iedereen die zegt: ''oh vraag m'n moeder wel voor dit of voor dat... etc''. Dat doet iedereen natuurlijk en dat kun je ook niemand kwalijk nemen, dat deed ik ook altijd. Maar nu komt dat zo keihard aan........ Genoeg over mezelf hoor.... Wie is de volgende die gaat bevallen? Shaar denk ik?
@ Simba; Gefeliciteerd met Thijmen! Super dat alles goed is gegaan...! @ Wendy; rustig aan he? Laat je niet gekmaken, denk aan je Frodo!
Even snel een berichtje van mij voor het slapen gaan ( net thuis van een verjaardag) Simba, gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen, ideaal zeg zo'n snelle bevalling... kan ik ook ergens tekenen Later meer, ga nu slapen!
Sorry.. weer lekker ego hierzo.. Hoe kan ik in godsnaam 'rust' houden, als ik iedere keer weer lastig word gevallen door mn werk! M'n agenda ligt hier nog steeds, ze doen ook niet even de moeite om hem op te halen! Ik kan de leerlingen ook niet afbellen, dus moet iedere keer heen en weer emailen. Nu krijg ik weer een email dat ze een zwangerschapsverklaring nodig hebben, omdat ze anders mn salaris niet kunnen doorbetalen. Ik zou eigenlijk om 9 uur een afspraak hebben met mn werkgever. Krijg ik net een email, dat ze het niet wist over mn leerlingen, maar dat ik toch een afspraak had om 9 uur. Ja lijkt me slim, dat als ik ziek thuis zit, dat ik niet kom. Logisch toch? Heb vannacht ongeveer een cm van mn tanden afgeknarst! Heb het al een tijd niet meer gedaan, vannacht ineens weer wel Met dat kutwerk, ik sta er mee op, en ik ga ermee naar bed. Zelfs als ik snachts wakker word om te pissen, denk ik eraan.
Wen, ik adviseer je om een afspraak te maken met jullie bedrijfsarts/arboarts, die zijn meestal heel begripvol, en die kan je werkgever adviseren en contact met hem houden, zo hoef je dat zelf niet te doen. Ga desnoods je agenda brengen, en zeg hem dat je voorlopig ziek bent. Bel het ziekenhuis voor die verklaring (je verloskundige) en stuur hem op, die hebben ze inderdaad nodig. Dan ben je er vanaf. Ik ben een tijdje uit de running geweest 3 jaar geleden, en die arbo man was vol begrip en had voor mij het contact met mijn werkgever. Geeft heel veel rust. Succes, ga zo de foto's doen, heb je afleiding. x
Oh lieve Diesel....mijn hart breekt als ik je bericht lees. Iedereen heeft recht op een beetje tijd voor zichzelf, zeker als je net bevallen bent. En natuurlijk zet je jezelf opzij, maar denk ook goed aan jezelf hoor, want ongemerkt breekt het je toch op. En om hulp vragen is ook helemaal niet gek! Hoe verdrietig je vader ook is, jij kan jezelf niet in 3-en delen. Ik hoop dat je een beetje rust vindt en dat de tijd haar best doet. Ik denk aan je. x
Heb de verloskundige (net ook uit dr bed) gebeld en ze gaat die verklaring opsturen. Maar over die arbo-arts. Kun je die zelf bellen dan? Ik weet niet eens bij welke hij aangesloten zit en of hij uberhaupt bij 1 zit aangesloten. Volgens mn pa (heb ik nu op de msn) betaald hij helemaal geen verzekering voor me, want als ik ziek ben, meld hij me nooit af. (zegt ie ook) aangezien dat namelijk duurder is, dan mij gewoon uit te betalen. Iets over een boete ofzo?
jeetje wen wat een gezeik allemaal met die werkgever kan begrijpen dat je er een beetje overspannen van raakt! Hopelijk komen jullie er wel uit zodat je snel weer stressvrij bent dikke knuff dieseltje jij ook een hele dikke knuff