Nou... jezus... (sorry hoor) dit is echt niet normaal! Bel het uwv op, om te kijken of hun misschien wisten bij wie mn werkgever aangesloten was, arbo zeg maar. Hebben ze me niet eens ziek gemeldt!
Het uwv zegt, dat ik mn werkgever moet vragen (pff schelden, eisen, in mekaar slaan) dat ze me alsnog ziek melden. Had al gevraagd, ik kan het zeker niet zelf doen he? Die vrouw zei ook al, het is stom van hem, want hij krijgt gewoon 100% uitbetaald.
Wat een ei zeg, ik zou tegen hem zeggen dat je het uwv gesproken hebt, dat je graag ziekgemeld wilt worden en dat je contact wilt met jullie bedrijfsarts, die moet ieder bedrijf hebben, en dat je je niet serieus genomen voelt. Kijken wat ie zegt. Kindje gaat voor. Ga nu die foto's in mijn album zetten. x
Bedrijfsarts hebben we niet, (althans) of is dat gewoon de arbodienst? Ben een email aan het opstellen, dat ik voorlopig niet kom, door stress enz. en dat ik het uwv gebeld heb en dat hij me alsnog ziek moet melden, want ik wil langs de arbo.
Arbo en bedrijfsarts hoeven niet per definitie dezelfde te zijn. Goed van die mail, maar even kijken hoe die daar op reageert. Laat je niet gek maken hoor Wen, tis heel gezellig, niets doen....hahahaha, zonder gekheid hoor, je kindje gaat echt voor, en jij verandert er toch niets aan, er zijn meer baantjes op deze wereld. foto's staan erin. x
Hello Shaar wat een mooie foto's zeg... wauw! Wat zal Roger ook trots op zijn vrouwtje zijn! Wen, pff die baas van jou is echt een eikel zeg. Probeer het toch een beetje van je af te zetten en je wat minder druk te maken om die leerlingen. Het is zijn rijschool.... zo moet je maar even denken... want tenslotte, is het jou kindje ! En dat is even het enige wat telt. Snap best dat je je verantwoordelijk voelt voor die leerlingen, maar het is even niet anders. Dieseltje, voor jou een dikke knuffel... hoop zo dat de zon voor jou snel gaat schijnen! Verder ga ik zo werken.... echt zin in ook Maarja... van 12 tot half 6, dat is nog wel te doen. Is het al half 6? Liefs, Esther
Meiden even snel een berichtje! @simba GEFELICITEERD met jullie prachtige zoon Voor de rest wil ik zeggen dart hier alles goed gaat! Ben alleen zelf doodop het si gewoon erg druk allemaal als je het alleen doet. (nou mj je herkent het vast wel ) Maar de meiden gedragen zich voorbeeldig dus dat is natuurlijk wel erg fijn Maandag voor het eerst naar het CB dus ben erg benieuwd. Heb nog even 2 foto's in mijn album geplaats. Ik zal later even uitgebreider reageren hoor meiden. Heb nu eerst even tijd voor mezelf!
Jeetje Wen wat een kl*te baas! Ik zou inderdaad voorlopig thuisblijven, is veel beter voor jou en je kindje, en dat is het allerbelangrijkste. Shaar mooie foto's hoor. Hier gaat alles goed, de kleine meid trapt er flink op los. Maandag hebben we de babykamer gekregen en de kinderwagen, ik zal straks de foto's er op zetten. Ze hadden de kamer in 1 uur opgezet! Nu zag ik dat er bij de klerenkast wat beschadigingen zaten. Dus over 4 weken krijg ik de onderdelen die beschadigd zijn vernieuwd! Ik neem aan dat hun dat doen vervangen! Weet iemand trouwens of je van het uwv een brief krijgt wanneer het zwangerschapsverlof in gaat? Morgen bel het UWV weer, dan vraag ik het nog eens. Voor de rest alles goed met iedereen? MJ, laat nog eens wat foto's van je meiden zien! Groetjes Cindy
@cin.. ben jij eigenlijk wel weer terug aan het werk gegaan? @all... nou het emailtje is verstuurd, zal mij benieuwen of ik dit jaar nog reactie terug krijg. Pff hopelijk komt binnenkort het verlossende woord, want heb echt buikpijn! Grrr...
Wen, ik ben niet meer aan het werk gegaan. Ze hebben totaal geen interesse getoond, ze hebben in het begin 2 x gebeld en daarna niet meer. Ik heb ook echt geen zin meer om terug te gaan. Ik ben zelfs nog niet op controle geweest! In april loopt mijn contract af, ben benieuwd. Ik hoop dat ze het niet verlengen, dat ik op zoek kan gaan naar iets anders. Want daar werken is echt geen pretje. En als het goed is heb ik over 2 weken zwangerschapsverlof. Ben benieuwd wat voor reactie je op je mail krijgt! Ik heb de foto's van ons kamertje en kinderwagen in het album staan! Groetjes Cindy
Jezus wen je zou die vent toch zo wat doen! @ kreeftje Wat een mooie meisjes zeg. En zo veel haar hihi... @ shaar Wauw mooi geworden zeg. @ all Hier staat huilen nader dan het lachen. Zie zo tegen morgen op. Ze krijgt ook een sonde, echt zielig! En kan helemaal niet zonder haar. Vind het gewoon idioot dat ze dat nu doen. Snap aan de ene kant wel dat het belangrijk is om te zien hoe het in haar hoofd ontwikkeld maar waarom net als ze een poosje thuis is? *zucht*
Ow wat vaag.. en helemaal dat je nooit op controle hebt hoeven komen. Inderdaad lekkere interesse! Zouden ze het nog wel doorhebben dat je contract binnenkort verloopt? Ik heb een vast contract, maar ik heb het gevoel dat hij met man en macht probeert mij weg te krijgen! Het liefst zoek ik iets anders! Als ik zo kijk wat andere verdienen met maar 24 uur en wat ik verdien met 40 uur, dan moet ik toch ns achter mn oren gaan krabbelen. Had toevallig al in je album gekeken! Ziet er leuk uit! Leuk behang! Nu alleen zeker nog een beetje inruimen enz? KuZzz
@moon.. hoe lang moet je ze blijven dan? En is er geen optie dat je bij haar blijft? Soms is dat mogelijk toch?
Ik neem aan dat ze weten wanneer mijn contract afloopt. Misschien vandaar geen interesse! Het is inderdaad net of hij je weg wilt hebben. Mag ik vragen wat je verdiend met 40 uur? Ja, nu hoeven we alleen maar het kamertje een beetje aan te kleden. KLeertjes zitten al in de kast en in de commode ligt ook al het een en ander! Zo leuk om te doen. Jij had toch ook een kamer van de baby-dump hé? Heb je het laten opzetten?