Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Wat lief!

@ all

Ben vandaag bij de gyn geweest om te kijken of spiraaltje goed zat.
    Die zit goed alleen had nu een andere gyn en die vroeg dongen want m'n status is voor de 3de x weer is zoek.. niet te filmen want hij is mega dik maar goed.
    En toen verteld dat ik PCO heb en toen was hij niet blij met dat ik een spiraaltjes heb.
    Het is nl niet goed voor je lichaam om bij 1x in de 2/3 maanden ongesteld te worden en veel te vloeien.
    Dus nu moet ik het deze cyclus nog aan kijken en duurd het weer 2 a 3 maanden of vloei ik veel dan moet hij er uit.
    Want het is beter voor je lichaam om geregeld ongesteld te worden.
    En dan moet ik weer aan de pil.

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Moon: ik wil ook een koperspiraaltje over een aantal weken, maar nu begrijp ik dat dat niet goed is als je PCO hebt? Hmmm... nu weet ik het helemaal niet meer! Ik wil eigenlijk niet aan de pil ivm de hormonen. En de mirena, is die wel goed? (volgens de vk geeft die minder hormonen af dan de pil).

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik laat over 2 weken de mirena spiraal zetten. daar krijg je geen pijnlijke ong van. heb nu cerazette pil, ben aan een stuk door aan het vloeien. is ook niks.

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ simba

Hij is helemaal niet voor spiraaltjes met pco.
    Gewoon de pil om niet het baarmoederslijmvlies te dik en te lang te laten zitten.

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    meiden wat een rust!

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Inderdaad erg rustig hier.

Ik ben vandaag weer op controle geweest bij de gyn.
    Alles was goed, de kleine groeit goed.
    En volgens de gyn wordt het geen kleintje, ben benieuwd dan.hahaha

Ze was ook al aan het indalen, maar zat nog niet vast.
    Over 2 weken mag ik weer terug.

Groetjes Cindy

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou goed dat alles goed was!

ik heb mn nek verrekt vanmorgen dus ik kan mn hoofd niet naar links onder of boven bewegen super irritant!

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Inderdaad rustig.

Ik voel vanalles. Krampjes, pijn in mijn schaamstreek. Van mij mag die echt komen. Na zondag dan, want dan wordt mijn vader 60 en we hebben een surprise party georganiseerd.

Ga zo ook lekker mijn bed in, lekker slapen.

x

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmmm ik zag dat ik geen mail meer kreeg. vaag..

@kreeftje en moon...Zit zelf ook nog na te denken over een draagzak, wilde eerst een lodger shelter kopen, maar het wordt natuurlijk een meikindje. beetje warm, dacht ik zo.

@shaar... ik hoop voor je dat ie snel komt! Slaap ze lekker!

@denise... das inderdaad geen lekker gevoel! hoe is het nu met je nek?

Voor de rest vandaag weer urine ingeleverd, weer rode bloedcellen erin, dus ze wilde me zien op spreekuur, dinsdag had ze pas tijd.

Woensdag ook weer goedgekeurd bij de verlos, ze dacht dat het misschien bij mn zwangerschap kon horen, die harde buiken, aangezien ze niet weggaan onder de douche (maar dan juist komen) en met een warme kruik, oplossing: rust.

Voor de rest begint kleine frodo steeds minder ruimte te krijgen, volgens mij. Ik voel hem steeds draaien, echt zo'n onwijs lekker gevoel. Kan er helemaal blij van worden, 's avonds altijd met de buik bloot en dan kunnnen kris en ik de hele avond kijken.

Hoe is het met Jody, French, maritt, zuurtje, dieseltje en Sam, hebben we al een tijd niets meer van gehoord!

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow en heb volgende week vrijdag mn pret echo...

Helemaal leuk!

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier gaat alles terug goed. Vorige week ben ik opgenomen in het zh met een bloeding. Ik mag nu niets meer doen en moet zoveel mogelijk plat liggen. Hebben het nu ook erg druk met de verhuis volgende week zaterdag. Zal proberen om na de verhuis weer wat meer actief te zijn op het forum.

Gelukkig doet onze kleine meid het nog altijd goed.

Knuf van zuurtje ;)

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee meiden mag ik even klagen?

vandaag beroerd wakker, dus een knackebrodje met kaas op dat hielp niet dat kwam er gewoon weer uit en dat is geen pretje het lijkt net karton als je het naar buiten werkt bah. Voor de rest weinig kunnen eten vandaag en daardoor blijf je natuurlijk misselijk maar overgegevn tot gal aan toe bahbahbah. Plus ik kan mn nek gewoon echt niet bewegen en dat maakt het allemaal ook wat minder prettig. Gewoon een K U T dag dus en ik heb hele erge medelijden met mezelf! Zo nu ben ik klaar met het geklaag

hoe is het met jullie?

13. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hallo meiden, ik reageer niet meer zo veel. Heb het erg druk, maar lees wel mee hoor!
    Met katja gaat alles super! Volgende week moet ik weer naar het cb, dus ben benieuwd wat ze weegt.
    Het lukt me trouwens steeds niet om foto's in mijn album te plaatsen. verkleinen.nl geeft aan dat het bestand niet geldig is ofzo... Denk dat ze te groot zijn (2mb), wie weet hoe het moet (of mag ik evt foto's mailen? ben er niet zo handig in)

@wendy: Lief dat je aan me denkt ;) Jij gaat ook hard zeg! Veel plezier bij je pretecho! Doe je het een beetje rustig aan?

@denise: Tuurlijk mag je klagen, vervelend hoor dat je zo misselijk bent. Gelukkig weet ik er niet over mee te praten, ben nooit misselijk geweest.

@zuurtje: Rust houden meid! jullie kleintje moet echt nog even blijven zitten....

@shaar: Veel succes met je bevalling, het schiet nu echt op he?

@cindy: fijn dat alles goed is!

@mj: Ik slik nu 4 weken de dianepil, maar ben ook nog steeds aan het vloeien... Heel vervelend. Ben al bij de huisarts geweest, maar hij wil dat ik nog even doorga ermee. Hij denkt dat het komt omdat ik penicilline heb geslikt..... Hij heeft het ook over een spiraal gehad, maar dat willen we niet. Over een half jaar ofzo willen we toch voor een 2e kindje gaan.... Helaas zal dat waarschijnlijk weer mbv clomid worden.

@simba: Een prachtige zoon! een schatje hoor.

Wij gaan vandaag in de tuin klussen. We gaan een kippenhok/voliere bouwen. Komen 10 kippen en grasparkieten, valkparkieten en andere parkietensoorten in!

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@cin...weet precies hoe je je voelt meid! Helaas... ik zou als ik jou was sowieso geen kaas op je cracker doen, maar alleen een (licht) crackertje eten. Misschien hou je dat wel binnen, krijg je in ieder geval wat binnen. Dat hielp bij mij wel een beetje.

@dieseltje.. je mag ze eventueel wel naar mij toe sturen?

@all.. weet nie of ik al gezegd had dat ik contact heb gehad met het uwv. Wat vragen en zelf hun zeiden rust houden. Dat moet voor mn werkgever toch wel genoeg zijn? Hij wilt (voordat ik hem vertelde over het uwv, via mail) dat ik een briefje heb van de verloskundige, maar deze zeggen weer dat het niet gebruikelijk is, om een briefje daarvoor te schrijven.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

sorry...zat ondertussen op hyves te spieken haha.. maar bedoelde geen cin maar denise sowwy

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden even heel kort, want er komt zo visite ( mannetje is jarig! )

Maar.... we krijgen een jongen!

Vanmorgen geslachtsbepaling gehad, en het was 10000% zeker zei ze. Heb mooie foto's maar kan thuis niet inscannen, dus die volgen nog!

Sorry voor dit Ego bericht!

Liefs, Esther

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik wou al neerzetten is edje niet jarig vandaag...

GEFELICItEERD met je mannetjes ;)

18. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    EEN JOMMETJE VOOR ESSIE!

Super! Gefeliciteerd.

19. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @esther: gefeliciteerd! Dat krikt het jongenspijl weer een beetje op!
    Gefeliciteerd met ed

@wendy: bedankt voor het aanbod, maar het is inmiddels gelukt. Ik heb ze gewoon aan mezelf gemaild. Dan krijg je de keuze of je ze wilt verkleinen of niet....

Dus meiden, er staan eindelijk weer wat foto's van Katja in mijn album. De recentste zijn alweer van een maand geleden. De anderen staan nog op de camera. Volgen dus nog!

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wat een schatje dieseltje!

@es: gefeliciteerd met je mannetje en wat leuk dat jullie een jongetje krijgen! super! is dat ook wat je zelf dacht?

hier weer meer tijd doorgebracht op het toilet als ik zou willen... wanneer ging het bij jullie (meiden die er last van hadden) over?

Deel Deze Pagina