Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Wat een scheetje Diesel!

Denise, ellendig die misselijkheid. Kan je er niet mee helpen, heb het helemaal niet gehad, maar hoop echt voor je dat het snel over gaat.
    x

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Denise als je richting de 16de week gaat is het vast minder!
    Nog even volhouden, bij mij werd het na de 14de week minder!

Esther, super een knul, gefeliciteerd.

Groetjes Cindy

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Gefeliciteerd!
    Wat gaaf een jongen!

@ dieseltje

Wauw over een half jaar al weer?
    Ik wil ook zo graag weer maar marco niet :cry:

@ denisse

Sterkte meis met je misselijkheid..

@ all

Ga maandag de dokter bellen en spiraal er uit laten halen tenminste als ze dat doen anders naar de gyn.
    Ben echt beroerd.. moet ongesteld worden maar nog niks te bekenen.

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @moon: Eigenlijk waren we niet van plan aan anticonceptie te beginnen en waren we waarschijnlijk eerder ''begonnen'' voor een 2e, maar door het overlijden van m'n moeder hebben we dat even op de wat langere baan geschoven. We hoopten op een spontane zwangerschap, maar dat zal het waarschijnlijk niet worden. We hebben dan ook nog geen plannen om naar de gyn terug te gaan en er ''bewust'' voor te gaan klussen, maar wie weet is dat over een paar maanden weer anders..... (en dat vermoed ik wel). De voornaamste reden daarvoor is dat mijn mannetje alweer 38 is en we graag meerdere kids willen als dat allemaal kan (3 of 4?).
    Ach, ben weer aan het plannen ;) We zien het allemaal wel....
    Jammer zeg dat marco niet meer wil.....

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja dan is het wel anders.
    Hij wil natuurlijk ook niet super oude papa wezen.
    Ja heel jammer... wie weet veranderd hij nog [-o<

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Esther: geweldig leuk zeg dat jullie een zoontje krijgen :). En nog gefeliciteerd met je mannetje hé.

liefs vruchtje

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Thanks vruchtje!

Wil je even de link openen in mijn vorige bericht :)

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hi hi ik heb de bal weer door gegooid. Enorm hoog gegooid dus duurt misschien even voordat ze hem vangen :)

gr vruchtje

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hmmm ze hebben een nieuwe regel ingelast, dus is niet echt leuk... er moet nu binnen 10 minuten gereageerd worden......

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oke gooi de bal wel effe wat lager :)

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Leuk, maar was te laat, idd niet leuk die nieuwe regel.... je zit niet de hele dag achter je pc (zeker niet op een ''niet werkdag'' haha...)

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Was ook te laat....was feest aan het vieren.
    Pa werd 60!

Ga zo lekker vanuit mijn bedje naar Peter R kijken.
    Ben benieuwd.

tot morgen.
    x

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hier wordt zo ook naar Peter R gekeken alleen jammer genoeg niet vanuit bed want de tv boven is kapot dus ik zal tot half 12 beneden moeten blijven :( gelukkig wil mannetje het ook zien dus zit niet alleen. Vandaag een relatief goeie dag gehad, vanmiddag wel misselijk geweest maar alles is erin gebleven en s avonds weinig last :)

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Je maakt vorderingen Denise!
    ben trots op je....morgen weer zo'n dag.
    x

15. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hoi hoi meiden,

Even een berichtje van het drukke front ;)
    ALles gaat hier super goed het is lekker druk met de 2 meiden maar ze zijn zo tevreden HEERLIJK!
    Ikzelf ben wel erg moe, het vergt toch veel van je allemaal en omdat manlief met zijn werk zit doe ik de meiden ook snachts dus dan ben ik zowat de hele dag met onze kanjers aan de slag....heb het er voor over hoor absoluut maar ik vergeet echt mezelf en voel gewoon dat ik erg vermoeiend ben.
    Moet nu wel zeggen dat de meiden soms 6 uur slapen (snachts) dus zo maak ik toch wel een lange ruk om even lekker te slapen.
    Maar helaas is dit niet elke nacht zo, de meiden slapen (nog) niet door en hebben nog wel een nachtvoeding.

Maar goed ben ik nu ego? omdat ik zeg dat ik vermoeid ben?
    Met 1 is het ook druk en kun je net zo vermoeid zijn......dus meiden begrijp me niet verkeerd he?

Okay dan zal ik nu even wat proberen te reageren.

@esther

Een jongetje WAUWIE wat leuk zeg :D

@wendy

Met jou ook alles goed? gaat snel met jou zeg, voor je het weet mag je je kleintje lekker vast houden.

@denise

Fijn dat je iets minder misselijk was, ja dat is nou het vervelendste die misselijkheid in het begin.
    Maar ik kan je zeggen het gaat voorbij hoor ;)

@dieseltje

Fijn dat het met jullie ook weet iets beter gaat, wat een periode hebben jullie gehad zeg petje af hoor!
    Over een half jaarjtje misschien een tweede? zo dat gaat lekker snel...hahaha...ook wel lekker als je ze wat dicht oplekaar hebt dan hebben de kids ook wat aan elkaar.

Nou hier komen er geen kinderen meer wij hebben nu 2 en tegelijk en wij hebben besloten dat het wel mooi is zo!
    Wij zijn super gelukkig zo met zijn viertjes :D

@moon

Wie weet gaat marco nog overstag ;)

@shaar

Voor jou schiet het ook op meid!
    SPannend.....

@mj

Met jou en de meiden ook alles goed?

Heb ik het nu een beetje eerlijk verdeeld? neem me niet kwalijk hoor
    meiden maar ik ben niet meer zo actief en lees meetsal even vluchtig ales door om toch bij te kunne blijven ;)

Oja heb weer even wat kiekjes in mijn album gezet.

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Tuurlijk niet!
    Doe niet zo gek... is toch logisch dat je moe bent.

@ all

Ons meisje is heel erg verkouden.. zo zielig!

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

@esthertje... een jommetje... heb je de echo's al gedownload?

@Dieseltje.. wow das inderdaad snel! Wel leuk, weinig leeftijdverschil tussen de kids. Maar als je denkt dat je weer aan de clomid/spuiten moet, waarom begin je dan alsnog met de pil?

Wij houden het zelf wrs maar bij 1. Van Marco kan ik het wel goed begrijpen, moon. Je zwangerschap is niet helemaal gegaan zoals het hoort, misschien wil hij je wel beschermen.

@shaar.. hoestie daarzo bij jou? Voel je al wat rommelen?

@denise..top joh! dat je gister weer wat eten hebt binnengehouden. weet niet of ik het al verteld had, maar bij mij hield het overgeven aan tot 10 weken en de misselijkheid was over wat weken erna.

@all.. hoe was peter r de vries? Heb het niet gezien. Gister waren mn ouders 30 jaar getrouwd en zijn we met zn alle (het gezin, lees: 13 man) uit eten geweest. Was onwijs leuk! Behalve dat mn moeder nogal ziek is. Was gisteravond pas om 12 uur thuis. We hadden beloofd mn broertje en vriendin en zwanger af te zetten. Pfff haha.. met zn 5en in een peugeot 206. Was wel proppen en lachen.

Voor de rest gaat het hier wel ok.

18. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hier rommelt het, maar denk niet dat het wat te betekenen heeft. Helaas. Ik heb met jommetje een compromis gemaakt....11 feb! Kijken of het gaat lukken.

Gefeliciteerd met je ouders.

Trouwens, als ik me goed voel zaterdag, kom ik echt wel jullie kant op hoor, is niet zo ver. Gewoon niet onwijs de stad in, maar misschien thuis? of in de buurt van je huis? Als je nog zin hebt tenminste.

Nou ja, laten we het vastzetten en zien hoe deze week loopt.

x

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Oh en Peter wordt herhaald vanmiddag, of begin van de avond, zag ik net.

Deel Deze Pagina