Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hoorde het al van cindy.

Heb trouwens een nieuwe buikfoto in mn album staan.

En ook heb ik foto's gemaakt van het kamertje, eindelijk af!

Heb vannacht zo raar gedroomd. Ik stond op, moest naar het toilet en ik had geen buik meer! Gewoon ineens verdwenen en raakte in paniek. Echt raar....

2. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @esther: Ik heb heel veel last van abcessen in mijn liezen en oksels. Dat heeft allemaal met hormonen te maken. Als ik geen pil slik is dit nog veel erger..... vandaar dat ik toch weer aan de pil ben begonnen.
    Daarnaast wil ik nu de kans even niet lopen om zwanger te raken (je weet het nooit......), eerst alles psychisch op een rijtje zetten.

@Shaar: 11 februari lijkt me een mooie datum! Mijn mannetje is dan jarig!

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

@dieseltje.. ik denk dat je wendy bedoelde ;)

Maar ikke snap!

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ja klopt! sorry!

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Goeie buik Wen, en mooi kamertje, daar kan je echt 400 keer naar binnen lopen.
    Breng daar ook veel tijd door....alsof het dan sneller gaat. mmmm.....slaat ook nergens op.
    ahahahahahah, nerd.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Thnx! Dat doe ik ook, hihi. Altijd als ik opsta en voordat ik naar bed ga, overdag ook nog wel eens hihi.

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Mooi buikje!
    Oh je kamertje is echt wijs geworden zeg!
    Zal binnenkort britt haar kamertje is laten zien hihi.

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ik speel ook altijd het liedje van zijn "mobiel", zo'n hangende beer aan de wieg. Word er altijd een beetje emo van.....gek he.
    Wordt gewoon tijd dat ie komt.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaar... hmmm dat moet ik ook nog hebben inderdaad... Denk dat ik die van playgro koop :D Leuk merk!

@dieseltje.. ben je eigenlijk weer aan het werk? Want je zou in januari toch weer gaan werken?

Zijn er nog dames die dit jaar naar de 9mnd beurs gaan?

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @wendy: Nee, ik ga 25 februari weer aan het werk. Omdat katja 5 weken te vroeg was had ik 15 weken verlof!

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    yep ik ga naar de 9maanden beurs!

en wat een leuk kamertje wen met dat bruin hmmm ook wel wat voor mij! Wij gaan verhuizen nadat de baby is geboren dus ik maak hier geen babykamer, zet wel de meubels erin maar ga niks bijzonders doen verder. In het nieuwe huis ga ik het heeeeel mooi maken :D

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedenavond

Wen, ik ga met mijn moeder naar de 9 maanden... dus met z'n vieren gaat em niet worden dan! Sorry

Shaar... kan me voorstellen dat je hem snel in je armen wilt... ik word zo emo van kleine jongen van trijntje en hazes...

Dieseltje, wat gaat dat hard zeg dat verlof... probeer van je laatste weekjes te genieten!

Ik zet zo even foto's in m'n album van m'n jochie!
    Ik vind het zo leuk dat ik het nu weet.... het is zo echt nu.

Liefs, Esther

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@essie..... essie's jommetje is lief! Ziet er echt leuk uit man! Die ene is in 3d toch? Maar is niet erg hoor vande 9mnd beurs. We gaan donderdagavond (next week) met dat stel dat ook net gestopt is met de pil, you know. Hun wilden eerst zondag gaan, nou mij niet gezien op zondag.

En vrijdag ga ik met mn moeder en mn zusje naar de huishoudbeurs, denk dat ik er dan ook even langs loop.

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hier ook even een snel berichtje. druk druk druk en ook geen tijd voor mijzelf.

kreeftje, hier ook vaak erg moe. soms zo moe dat ik een huilbui heb, maar na wat te eten te nemen knap ik vaak weer op. maar wat verlang ik naar 7 uur slaap achter elkaar. hier nogsteeds max 4 uur slaap voor mij .soms 5 uur, maar echt niet meer
    zijn er trucjes voor doorsplapen?

shaar. word spannend meid.

esther, gefeliciteerd heerlijk een jongen

moon heb net pas kinderen gelezen. leuk artikel.

all. sorry dat ik niet meer echt reageer. voedertijd is ook alweer aangebroken

15. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Es! Wat een mooi jommetje!

Ga niet naar de 9mnd beurs ook niet naar de huishoudbeurs.

Diesel, lekker hoor nog even vrij!
    Geniet ervan.
    Doe ik ook...hihihihi

Later.

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Wat een scheetje!

@ mj

Rijsterbloemmeel er door doen.
    Helpt echt!
    Ik heb het op eigen houtje gedaan.

@ all

Ik was met m'n pa weg en m'n ma paste op Britt.
    Maar belde thuis en ze nam heel niet op.. en haar mobiel in gesprek.
    Was Britt weer heel benauwd geworden en was m'n ma Marco aan het bellen.
    Dus toen we haar te pakken kregen zijn we meteen naar huis gekomen.
    Ben ik met haar gaan stomen en kwam het weer los.
    M'n moeder was helemaal over haar toeren omdat het zo eng was.
    Ben ik om half 12 bij de dokter met haar geweest en was niks in haar longentjes te horen gelukkig.

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Bedankt voor de complimenten over m'n jochie meiden! Ben echt helemaal verliefd en trots... nu al!

Moon, dat zal schrikken zijn geweest zeg!
    Gelukkig dat haar longen schoon waren!

Shaar kan me voorstellen dat jij niet rond gaat ''waggelen'' op de 9 maandenbeurs, niet echt een leuke geboorteplaats he ;)

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    jippy! een derde kotsvrije dag! voel me ook stukken minder misselijk dus laten we hopen dat ik mn portie heb gehad maar ja wil ook niet te vroeg juichen omdat het opzich nog wel terug kan komen... es wat een liefie wat bijzonder he! Ik kan ook niet wachten op weer een echo... donderdag 10 weken en dan mn intake bij de vk maar weet nu al dat ik geen echo krijg maar waarschijnlijk toch wel gewoon met 12 weken toch? hoop het wel iig.

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej denise...

Ik heb bij de gyn op 6 en 8 weken een echo. Ik kreeg er helaas geen bij de verlos met 12 weken. Nou moet ik zeggen dat die 3 keer een 20 weken echo dat wel goed heeft gemaakt ;)

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow enne essiee....

WEET JE wat Kris gister zei?
    Hij zei: Als het geboren wordt en het is van het ene geslacht, moet je niet meteen vertellen wat de naam was van het andere geslacht.
    Ik: Waarom niet? We willen er toch maar 1 (lees:hij)
    Hij: Nou stel je voor je raakt misschien per ongeluk zwanger in de toekomst óf we willen er misschien toch nog 1 ;)

Deel Deze Pagina