@denise... hoestie er nu mee? 4e kotsvrije dag? @moon.... das schrikken.. hoestie nu met haar? @therest.... Heb net mn kat Muppet weggebracht naar de dierenarts, ze wordt vandaag gesteriliseerd. Met pijn in mn hart moest ik haar achterlaten, je had die ogen moeten zien, helemaal groot en bang *snik snik* Mag dr vanmiddag weer ophalen. Morgen de 3d echo en we gaan daarvoor even naar de drukker, kaartjes kijken (nou ja even) Gister echt een klote dag gehad (zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=80545 ) Heb Frodo de hele dag bijna niet gevoeld, zo erg dat ik de angelsound er maar bij heb gepakt. Vanochtend ging Kris naar zn werk en ja hoor, weer duidelijk aanwezig. (nu al een papa's kindje)
Hey, Net bij de verlos geweest. Hoge bloeddruk, tintelende handen, hoofdpijn, vocht vasthouden....eiwit in urine, bloed prikken dus. Word straks terug gebeld over de uitslag. Begin van zwangerschapsvergiftiging. Wordt vervolgd. Shaartje (sorry voor ego)
Heej shaar....das niet de bedoeling! Hopen dat het allemaal goed gaat! En dat ze je jommetje gaan halen!
he shaar dat is niet zo leuk hopelijk is het toch allemaal goed... net mn intake gehad bij de vk, een heeeeele vragenlijst maar goed alles was goed, bloeddruk gemeten 120/80 was ook prima en 4 buizen bloed afgenomen. half uurtje stonden we weer buiten. Mag de 20e terugkomen dan krijg ik een echo! jippy!
@shaar: Meid, wat vervelend. Ik ken de klachten, ik had ze vanaf 30 weken. Laten we hopen dat ze je knulletje gaan halen! succes.
@ mj Bij de supermarkt! @ shaar Sterkte meis... hoop dat ze de kleine snel halen voor je. @ wen Ze is vandaag weer levendig.. maar nog wel snotterig. Ze heeft vandaag uit gevonden dat spelen heel leuk is. http://www.youtube.com/watch?v=UlHRGuprmBQ Dus hier gaat de hele tijd muziek.. nu is ze in slaap gevallen.
@ Moon wat een leuke filmpjes van Britt zeg.... lekker meissie hoor! Gelukkig dat ze weer levendig is! @Shaartje, he bah! Ook ik hoop dat je prinsje er snel is.... duim duim duim! @ Denise, leukkkk een echo hoop voor jou dat het snel de 20ste is! @ Wen, vanaf 28 weken moet je het elke dag voelen toch? Liefs, Esther
Hello Shaar, hoe is het? Ik heb gisteren m'n jochie gevoeld.... echt een geweldig gevoel is dat zeg.... hoop de hele tijd dat ik het weer ga voelen, maar juist dan zal ik het niet voelen. We hebben net het kamertje besteld... zal er zo even een foto van in mijn album zetten. Als het goed is komt ie eind maart/begin april. Liefs, Esther
Hey meiden, Hier alles ok, naar omstandigheden dan. Mocht thuis blijven vanavond, moet me morgen om 9 uur melden voor CTG, bloed, urine en bloeddruk. Ook een gesprek ivm onderzoek naar zw. vergiftiging en kijken wat ze verder willen doen. ivm zw. duur kijken of ze het gaan halen of dat ik word opgenomen of elke dag op controle moet. In ieder geval rustig aan doen....ben ik goed in NOT! Date zaterdag gaat dus niet door ladies....snik, vind het best jammer, maar beloof me dat jullie naar jommetje komen kijken?! Mocht ik moeten blijven morgen dan laat ik Roger wel naar je sms-sen Esther als je het goed vind? Moet trouwens wel zeggen dat mijn buik ineens heel erg aan het zakken is, ook rommelt het wel, ben benieuwd, hopelijk duurt het nu niet lang meer. Dikke kussen, en tot snel. Shaar
Shaar wat spannend zeg! Tuurlijk mag Roger me sms-en, graag zelfs, dan houd ik de meiden hier op de hoogte! En ja... tuurlijk komen we naar je jommetje kijken, toch wen? Liefs,Esther
Lekker he dat gevoel. Geniet er maar van. ik realiseerde me vandaag dat ik dat ook nog maar moet doen, voor je het weet duurt het weer heeeel lang voordat ik dat ooit weer ga voelen. Slaap lekker. x
Heej shaar.. wendy en frodo hebben gesproken! Jij en je jommetje moeten jullie maar ns lekker laten verwennen door papa! Enne essie.. uiteraard gaan we wel even op bezoek als je jommetje geboren is! Ik laat Kris wel op de fiets naar zn werk toegaan hihi
moon wat een lekker meissie heb ook je andere filmpje ff bekeken echt schattig. shaartje: succes sterkte enz. hoop dat het gaat beginnen voor je! truste o es ik ben jaloers ik wil hem/haar ook voelen whahaha nog ff geduld hier!
@ Denise... het is het wachten waard hoor... echt! Misschien was het bij mij ook een lucky shot hoor, want volgens mij is het over het algemeen nog best vroeg met 18 weken. @ Wendy, gaan we doen! Enneh heeeeeeeel veel plezier morgen bij de pretecho.... kan je kris echt niet over halen om toch even te kijken of het een jongen of een meisje word Liefs, Esther
@moon.. wat is britt toch een meid om op te eten! Echt een moppie zeg! @es.. geweldig je henkie voelen he! Ik mis het gewoon echt als ik het even niet voel! Enne morgen nee denk niet dat ik kris zover kan krijgen...
kris is niet lief! Ik moet toch weten of mijn zoon een extra chickie kan scoren later, of een boezemvriend krijgt..... Maarja... we wachten wel weer af........
Is er al nieuws van shaartje? @essie.. als je van roger wat te horen krijgt, wil je het me (lees: kris) doorsmsen? Ga straks wel en kom vanavond laat pas thuis. Ga vanavond bij vriendinnetje eten. KuZzziiee