@ Wen,dat is goed hoor... ben er zelf vanavond ook niet al te vroeg denk ik. Dus ik zal het iedereen zo snel mogelijk laten weten.... Ik ga naar mijn nichtje Sophie ( 29 januari geboren...*smelt* ) Heeel veel plezier vanmiddag Wen, en geniet... want je word van zo'n 3d echo nog veel en veel verliefder! XXX
Goedenavond meiden.... Ik heb vanavond een sms van shaar gehad met de volgende tekst: Lig in het ziekenhuis. Morgen kijken ze nog verder. Doe mee met een onderzoek. Dus misschien inleiden dit weekend. Spannend dus. Heb heel erg hoofdpijn en baal dat ik hier lig, maar is wel beter. Hou je op de hoogte. X Wen, sorry dat ik het niet doorgestuurd heb, was zelf aan het eten bij m'n stiefbroer, dus heel niet meer aan gedacht..... Liefs, Esther
hee meiden, wou ff met jullie delen dat ik gister een buitengewoon super goede dag heb gehad! Echt helemaal NIET misselijk geweest, nog geen 5 minuten ben zo blij! @shaartje: ookal kan je het nu niet lezen: maar succes meid! @es: hou ons op de hoogte!
Ja ik hou jullie op de hoogte, ben zelf wel veel weg, maar zodra ik wat hoor, zal ik het z.s.m. laten weten. Nou Denise, heb je het zeker aan mij gegeven, ik heb net mijn ontbijt er weer uitgegooid.... ben je bijna 19 weken zwanger, is dat gedonder nog niet over Nee hoor mag niet zeuren, heb misschien 10 keer overgegeven tot nu toe. M'n jochie is lief voor me Fijne dag allemaal, wij gaan lekker orienteren voor de inrichting van de babykamer! Liefs, Esther
@shaar veel succes meid! Hoop dat je je jommetje snel in handen mag houden! @denise.. gefeli! Heerlijk gevoel is dat he? @essie.. maakt niet uit.. kijk nu voor het eerst op de computer! @all.. gister dus de 3d echo gehad, wat was dat leuk zeg! Het is in ieder geval een stronteigenwijsie, hij lag met zn benen en zn armen voor/langs zn koppie. Uiteindelijk wel een aantal leuke shots gehad, maar die armen bleven! Half uurtje later nog even teruggeweest en toen was het iets beter. Voor de rest lijkt hij onwijs veel op mij, volgens die vrouw. En het wordt een lange! Nu is ie al 36 cm en 1043 gram. Schatting is ongeveer 52 cm en 7 pond. En kaartjes.. we hebben maar 5 mappen mee naar huis genomen... Kris had bij 1'tje dat ie hem helemaal leuk vond. En ik heb bij geen enkel kaartje van...ja dat is hem.. wel wat leuke gezien hoor, maar that's it... *zucht*
Hihi.. net een kaartje gevonden, die ik een tijdje geleden had besteld, -die vond ik wel heel leuk, maar dacht dat kris hem niets vond. Dus ik met de telefoon een foto gemaakt, vind ie hem geweldig! Dusse.... we hebben ons kaartje
@ all Ik heb shaar vandaag gesmst, en gevraagd hoe het ging, en of haar jochie al in zicht was. Antwoord: Nog niets in zicht, wel veel rug krampen en harde buiken. Hoor vandaag meer. Spannend maar nog geen nieuws dus. x Dus.... we moeten nog even wachten! Liefs
Nog een update shaar: Ze gaan niet inleiden, Mijn bloeddruk is redelijk rustig. Morgen nog wat onderzoeken en dan verder kijken. Mag misschien meedoen aan een thuisproject, dan lig je thuis en komen ze daar ctg, bloeddruk urine etc doen. Op zich ook wel prima. Krampen zijn echter nog steeds niet weg, dus wie weet komt ie wel gewoon op korte termijn... zou leuk zijn. Nog forum nieuws? X Heb gezegd dat het hier erg rustig is, en dat ik hoop dat ze lekker snel naar huis mag, en dat ie snel uit zichzelf komt! Liefs, Esther
Goedemiddag mama's Hier ben ik dan ook weer. We zijn inmiddels verhuisd en heb alles weer bijgelezen. Ik ben ook alweer alles vergeten mijn geheugen is een nog grotere zeef geworen. Het deed wel wat raar en vond het vervelend dat ik niets kon doen, maar alles voor ons meisje. Nu nog zien dat alle dozen uitgepakt raken en dan wordt het heel gezellig hier. Knuf van zuurtje
Hallo dames, Hoe is het met iedereen? Hier gaat het wel goed. Heb alleen veel last van harde buiken! Dus nog rustiger aan doen. Woensdag weer op controle. Zit alweer op de 35 weken. Zal zo wat buikfoto's in mijn album plaatsen! Groetjes Cindy
@zuurtje... heej welkom terug... Verhuizing een beetje naar wens gegaan? Kan me voorstellen dat je niet al die pagina's terug gaat reageren beetje veel. Weet je eigenlijk al wat het wordt? Omdat er staat, alles voor ons meisje? @cindy... zo.. het is alweer een stuk gegroeid de laatste keer dat ik je buik op de webcam zag! Mooi hoor! Enne... wel even rustig aan doen he? Je wilt natuurlijk wel de 37 weken volmaken! @all... hier alles ok. Tis lekker weer... Kleine Frodo is lekker druk aan het doen (zeker aan het meejubelen met baggy trouwers van madness )
Meiden Update Shaar: Het lot is getrokken, ik wordt ingeleid. Waarschijnlijk gaan ze vandaag beginnen. Dus hopelijk snel goed nieuws.Vind het megaspannend! Zweet me nu al de tandjes.... Duim voor me X Shaar Dus.... Duimen allemaal voor het jommetje van Shaar!
Heej French.... Alles goed met jou en je meissie? Ook al lang niets gehoord! Wat een mooi meisje zeg!
Wat grappig, ik kreeg vanmiddag exact dezelfde sms van shaartje! Heel spannend! We duimen voor je shaar.
Oooh wat spannend! Duim mee... @ wen Wat gaaf.. en prachtig kleintje zeg @ cin Wauw mooie buik! Ik zal mijn laste zo is op de pc zetten. @ all Pff Britt is beter en was gisteren zeer vrolijk.. Haar eerste echte lach! http://nl.youtube.com/watch?v=o5sugbzGKNw En vandaag is ze niet te genieten... steeds huilen.. alleen met hapje fruit en groenten was ze stil