wat een prachtige meid moon! Katja lacht ook al volop, maar steeds niet als ik met de camera kom Sinds 1 week slaapt ze ook van 11 tot 9 a 10 uur! Heerlijk.... Dus nu 4 flessen van 200 en af en toe een hapje fruitpotje ( )
Weer een update shaar Ik had haar gevraagd of ik haar al mag feliciteren, dit was haar antwoord: Nog even geduld, ze zijn vanmorgen begonnen ivm verse baby's op de verloskamers gisteren. Half 1 tweede sessie. Vind het retespannend Uiterlijk morgen ziet die kleine man het levenslicht, ik hou je op de hoogte. X Dus... nog even doorduimen voor onze shaartje!
spannend zeg voor shaar! ik blijf gewoon verder duimen willen jullie iedere dag even stemmen op angelina? dan kunnen we een foto op doek winnen http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate
Shaar, veel succes meid! French ik heb op je meisje gestemd. Hier gaat het wel zijn gangetje, begin vocht vast te houden in mijn enkels! Hoop dat het niet al te erg gaat worden. Groetjes Cindy
Jippie! dan komt de kleine nu echt! Als je vliezen breken wil dat nog niet zeggen dat je ook weeen hebt hoor, dus sms'en kan nog makkelijk (ik deed het ook hihi) . Wel heel leuk dat ze ons op de hoogte houd!
O wat is het spannend nu. Wendy wij krijgen inderdaad een meisje. Ik had van begin af aan een voorgevoel dat het een meisje ging zijn en dit werd bij de 20w echo bevestigd door de gyn. Verder zijn we hier nog druk bezig met uitpakken. Sorry dat ik nu niet op iedereen reageer maar zodra we wat meer op orde zitten probeer ik weer wat meer te reageren. Knuf van zuurtje
Spannend zeg! Kom hier regelmatig ff checken... Toen mijn vliezen braken kwam er gelijk een weeënstorm, dus sms-en had er niet meer ingezeten, haha... Maar het kan idd ook anders. Ik hoop voor Shaar dat het snel voorbij is!
Ooh zo spannend word het. Toen mijn vliezen knapte toen kwam Britt meteen. Net is ze gewogen voor haar prikje voor het rs-virus. Ze was vorige maand 4210gr en nu 5300 gr
shaar, wat spannend. mijn duimen draaien, hoop dat je snel je jommetje in handen hebt! moon, heerlijk hoor, ze doet het dus goed
@moon... zo een kg in een maand tijd! Ze doet het zeker goed. @sam.. lang niets gehoord! Alweer 14.5 week joh! Gaat echt snel!
Hihi ja.. zal het CB volgende week wel weer zeuren over dat ze te zwaar is en niet goed kwa lengte groeit. Volgens de broeder die de prik komt geven is het heel normaal bij prematuren dat ze zo hard groeien omdat ze veel hebben in te halen. M'n nichtje van 8 maanden is bijna net ze zwaar als Britt 8) @ sam Gaat alles goed?
Ik weet niet, maar volgens mij moet het CB ook altijd wat te zeuren hebben, als ik hier en daar zo lees. Gewoon ja en amen zeggen en achter hun rug om je middelvinger opsteken