haha het consternatiebureau is het. gaat hier het ene oor in en het andere oor uit. in het begin met kylian luisterde ik nog, maar daar kom je snel van terug. hier gaat het redelijk hoor meiden, de misselijkheid gaat wel nu (even afkloppen, want hoop dat het zo blijft) wel heb ik 3 keer al een griep gehad in 2 weken tijd met een fikse verkoudheid. die verkoudheid is naar mijn oren geslagen, dus ik hoor weinig tot niks en neusspray mag ik niet dus ben nu aan het klooien met zoutoplossing. MAAR.....ukkie doet het goed en ook buikkie groeit goed vorige week naar vk geweest en was wel afgevallen door het vele spugen, maar gelukkig niet schrikbarend (1.5kilo) mag voorlopig met mijn voorgeschiedenis wel om de 2 weken even langskomen om het hartje te luisteren. diesel, hoe is het met jou meid? ik heb een vraagje aan jou, bij de 20 weken echo hier moet je die eerst voorschieten en daarna krijg ik hem terug van de cz, is dat bij jou gewoon goed gegaan met je verzekering?
He bah balen.. hoop dat je oortjes snel weer beter horen Hihi wanneer krijgen we buikfotootje te zien? 8)
oww trouwens gisteren hebben john en ik de babykleertjes van zolder gehaald en uitgezocht. pfff wat klein en wat een herinneringen zitten daar aan zeg. moet zeggen dat er menig traantje gevloeid heeft zat vanmiddag in de tuin en john is met kylian aan het voetballen en ravotten, en ineens denk ik bij mezelf. jeetje, 6/7 jaar geleden achten ze de kans op een zwangerschap en kinderen van onszelf zo goed als nul. en nu loopt er een stoere knul van bijna 3 met papa te rennen en vliegen en eigenwijze uitspraken te doen en is er een tweede wondertje onderweg. en pof...daar kwam weer een jankbui. moet toch zeggen dat ik het toch nog steeds moeilijk heb met het hele ziekenhuisgebeuren en geschiedenis van heel veel jaar behandelingen en teleurstellingen. en dan nu is dalijk ons gezinnetje kompleet. geweldig......maar moeilijk te bevatten en te geloven xxx
@sam: Hier gaat het wel hoor.... Ja bij ons is dat allemaal goed gegaan. Hebben keurig ons geld teruggestort gekregen.... Fijn meid dat alles goed gaat! @moon: wat groeit ze inderdaad goed! en niet te veel aantrekken van dat gezeur van het cb. Katja groeit ook qua lengte minder dat in gewicht en daar begonnen ze ook over te zeuren..... Mijn familie is allemaal klein en stevig..... Maak me dus echt niet druk. Duimen draaien voor shaar! Ik moest vandaag voor de 2e prikken, maar cb-arts was ziek....
@sam.. ik kan me het heel goed voorstellen. Ik bedoel, die half jaar dat ik 'maar' in de mmm heb gezeten, hakt er ook wel in. Laat staan als ze zeggen dat bij jullie de kans 0 is. En dan zo'n lekker joch al hebben rondlopen en de 2e op komst! Geweldig toch! En weet je wat, huilen mag! Lucht lekker op! Dikke knuffff van mij! @dieseltje en moon.. lengte zeuren? Tja.. jullie weten wat jullie te doen staan. Meer schoppen onder die kont.... Pfff alsof je iets aan de lengte kan doen? Kijk, gewicht zou je misschien nog wat aan kunnen doen, maar je lengte?
ja precies, op lengte heb je geen enkele invloed. Heeft ook wel wat te maken met de lengte van de ouders..... Ach ik ga naar het cb voor de entingen en verder kom ik er zelf wel uit. Ik heb ook nooit wat te vragen, vraag het andere moeders wel als ik iets wil weten, of hier op het forum.
Meiden Shaartje belde me net Hij is geboren! Ruben Willem Gregor! Hij weegt 2980 gram en is 49 cm lang. Ze vond het heeeeel heftig, en heel pijnlijk, maar ze zei erbij, het is echt waar, als ie geboren is dan ben je dat zo vergeten. Ruben is vanmiddag om 17.59 uur geboren, het is dus allemaal nog best snel gegaan. Uitgebreider verslag zal 'de moeder van Ruben' zelf wel doen als ze thuis is. Liefs, Esther
Geweldig! Shaar gefeleciteerd met jullie zoon Ruben. Geniet ervan. Wie is de volgende? Groetjes Cindy
shaar: GEFELICITEERD met jullie knulletje! Geniet ervan! hier gaat het GOED! geen misselijkheid meer de afgelopen dagen (nou ja af en toe een vlaag maar die is met een minuut of wat weer weg! (vreugdedansje)) Donderdag naar de 9maandenbeurs met mn moeder, super veel zin in! Lijkt me zo leuk om eindelijk vanalles te bekijken zoals kinderwagens etc. dag meiden!
@Denise Ik ga ook donderdag met mijn moeder...... wie weet zien we elkaar nog, alleen zal ik je niet herkennen... maar toch veel plezier! Liefs, Esther
gefeliciteerd shaartje! (geef je de vruchtbaarheid effe door aan een van je oude topicgenootjes?) essie: ik ga zaterdag naar huishoudbeurs...weet neit of ik effe ga kijken bij 9 maanden beurs...hmm denk t wel bij mij is zondag een buurjongetje, tygo geboren, binnen 1 uur...ga hem vanaaf bewonderen...zo'n gaaf kado gekocht: spijkerbroekje, met grijs-wit gestreept shirt en grijs vestje... (ik wil ook ......leuk man kleertjes kopen voor kleintjes)