ZWANGEREN Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 25j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verrassing Esther:: 27j - 1ste kindje - 7 juli 2008 - ziekenhuisbevalling - BV Verrassing Smurfin: Sam mv Kylian; 30 jr - 2e kindje - 10 augustus 2008 - thuisbevalling - BV proberen Nog een Verrassing Denise85: 22 jr - 1e kindje 1* - 4 september 2008 - ziekenhuisbevalling - BV proberen Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Youri* MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Akeesh en Emani Moon85: uitgerekend 30 december 2007 - 22j - 1ste kindje 3* - 13-10-2007 (28w6d) - ziekenhuisbevalling - BV - Britt Dorien Noelle Dieseltje: uitgerekend 14 december 2007 - 27j - 1ste kindje - 10-11-2007 (35w1d) - ziekenhuisbevalling - FV en BV (eerste dagen) - Katja Jody: uitgerekend 28 november 2007-thuis onder water bevallen op 8 december 2007-BV-Cathelijne Simba: uitgerekend 29 januari 2008 - 28j - 1ste kindje - 21-1-2008 (38w6d) - ziekenhuis bevalling - FV - Thijmen INFO BABY: MJ: * Akeesh: Maat Gewicht: 800 gram Lengte: 30cm * Emani: Maat Gewicht: 940gr Lengte:32 cm Moon85: * Britt: Maat: 56/62 Gewicht: 4415gr Lengte: 55cm Dieseltje: * Katja: Maat: Gewicht: 3100gr Lengte: Jody: *Cathelijne: Maat:56 Gewicht:3940gr Lengte:53 cm Marit: Kreeftje1984: French: *Angelina Maat: Gewicht:3460gr Lengte: 49cm Simba: *Thijmen: Maat:50 Gewicht:3430gr Lengte: 50cm februari: Denise:20 februari 12-weken echo! Meiden: 9 Jongens: 4 Verrassing: 4
met welk gewicht mag je naar 4 flessen? dieseltje heeeeeeeeeerlijk die slaap uren. all gister bij arbo arts geweest heb gevraagd of mijn contrac niet verlengd kan worden zodat ik recht op ww heb en mag nu ook tot mei ziek zijn. heerlijk er is echt een last van mijn schouders gevallen
Hier vandaag weer op controle geweest! De beeb is weer goed gegroeid, en ze ligt zo goed als vast in de bekken. Ik moet nu iedere week op controle omdat ik ook vocht vast begin te houden. Ik hoefde eigenlijk pas over 2 weken, maar moet volgende week dus terug komen. Vind ik alleen maar gerustellend. Mijn bloeddruk was ook goed 130/65. Ben in 2 weken 0.5 kilo bijgekomen, zit nu op 8.5 kilo ongeveer. Mj, lijkt me een heerlijk gevoel! Hier loopt het contract in april af en hoop dat ze het niet verlengen! Kan ik langer van mijn meisje genieten! Hoe is het met de rest? Groetjes Cindy
@shaar & roger... gefeliciteerd met jullie jommetje RUBEN! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Ik ga donderdagavond naar de 9mndbeurs, weet niet of je er dan ook nog bent, denise?
@wen: nee denk het niet, we gaan morgenochtend al weg... ben echt benieuwd hoe het is... ik heb natuurlijk nog helemaal niks gezien, geen kinderwagens of wat dan ook dus hoop dat ik een hoop opsteek! o ja morgen 11 weekiessssss JIPPY
Mag je nagelverharder met formaldehyde gebruiken tijdens de zwangerschap? Ik bedoel dus of de geur schadelijk is voor de kleine? Groetjes Cindy
hello ladies, Even snel hoor tussendoor, kom later vandaag even uitgebreider reageren SORRY Heb net de meiden ff gewogen en ze zijn weer lekker gegroeid. Thirza is nu 4689gr Kyara is nu 4230gr Beide zijn in 2 weken ongeveer 500gr gegroeid nou dat vindt ik toch wel netjes! Dus we doen het goed met de meiden. Nou nu moet ik gaan want het is weer flessen tijd! Tot later meiden.
vandaag even bij het weeguurtje geweest en onze kleine schat weegt alweer...4490 gram! ik heb haar niet op gemeten want ze lag zo te huilen ...volgende keer maar weer (4 maart voor de spuitjes)
@MJ Krijg jij geen problemen met de ww, omdat je zelf hebt aangegeven dat je het contract niet wilt laten verlengen? Groetjes Cindy
Hey lieve meiden! Wat een ervaring! En zo leuk om jullie reacties te lezen! Bedankt, heb het op afstand gevoeld! Nou hij is er dus, onze kleine man, net een garnaal, hij is zo klein! Hij is heel leuk, al zeg ik het zelf natuurlijk, zoals iedere moeder denk. Ik ben gister pas uit het ziekenhuis gekomen met een dosis pillen voor hoge bloeddruk. Moest daar nog blijven ivm mijn bloeddruk en bloedwaarden, die zijn niet helemaal goed, maar ze verwachten wel dat het over gaat met deze mediciijnen. Mijn verhaal: Na het hele wel-niet onderzoek verhaal, dindsag morgen een pilletje ingebracht gekregen, voor het week maken van je baarmoeder mond. Ze verwachtten dat dit nog 2x moest gebeuren die dag en dat ze de volgende dag mijn vliezen zouden breken bij 4cm ontsluiting. Om 10.00 uur die morgen dus een pilletje gekregen, toen een uurtje moeten blijven liggen, beetje gelezen, kreeg wat krampen, had al 1cm ontluiting van mezelf. Om half 1 aan de ctg, om kwart voor 2 ongeveer kwamen ze weer voelen, ontsluiting was 2cm en het was wel wat weker geworden. Ze besloot dus de vliezen te breken en af te wachten tot half 4 om te voelen hoe ver het al was. Ik Roger gebeld, die zou wat dingen afmaken en naar zkh. komen. Om half 4 kwam ze voelen, Roger was net geariveerd, ik voelde me minder goed worden. 3cm inmiddels en een mededeling dat het wel eens de hele nacht zou duren...NOT! Ze is weggegaan, wisseling van de wacht, en toen barstte het los. Weeenstorm, niet meer weg te ademen met mijn basis yoga cursus...hahaha, om ongeveer vijf uur kwam de volgende verloskundige aan om te voelen, 6cm, dat schoot op! Ik kon niets meer zeggen, had erge pijn. Weeen kwamen en er zat geen tijd meer tussen. Ik kreeg een ruggeprik aangeboden, dus alles werd gereed gemaakt, op het moment dat alles aangesloten was, kreeg ik persdrang, angstig natuurlijk want een half uur eerder had ik 6cm, dus zat het op te houden. Ik moest op mijn rug gaan liggen, zij voelen, volledige ontsluiting in 30 minuten, dus persen maar. Ruggeprik weer afgekoppeld, ben blij dat ik de naald niet heb gezien overigens. na 4 persweeen was Ruben geboren! Klein beetje gescheurd, dus wat hechting, wel een licht gekneusd staartbeen, dus gevoelig. Stijve rug van de ruggeprik, wat inmiddels weg is getrokken. Zoals Es al zei, het is cliche, maar je vergeet echt de pijn! Nu lekker thuis, eerst nacht was zwaar, borstvoeding komt eindelijk op gang, dus Ruben ook. Ik moet even wat foto's downloaden, maar dat doe ik het weekend, staat wel wat op de hyves van Roger inmiddels. Duty calls. Dikke kussen, Shaartje
@shaar... inderdaad pittig zeg! Wel beter dat je niet de hele nacht had hoeven liggen. Ik ga even bij Rog op zn hyves kijken, ben wel nieuwsgierig geworden naar jullie kleine man! @essie.. enne? nog wat gekocht op de 9mnd beurs? Kris ging echt helemaal los, wilde overal kijken, echt onwijs schattig! Gekocht: pakje met toebehoren, luiertas, lodger shelter, starterspakket zwitsal, rammelaarding voor de maxicosi van nijntje, dat was het geloof ik.. Vond het wel leuk om even rond te lopen met Krissie.