@ sharon Oooh wat een mooi mannetje. Zit met tranen in m'n ogen te kijken ( ja ben erg emo op moment haha) Britt vind het een stuk
Dames, hier komt ook nog een meisje, dus de jongens hebben nog keus hé! Shaar mooie foto's van een heerlijk knulletje. Geniet ervan. Groetjes Cindy
@wendy: de kleine van ons heeft zo'n 27 weken in stuit gelegen en ik voelde de trapjes in mn blaas zeg maar...die ''trapjes kunnen ook armpjes zijn ...misschien is ie al gedraaid...je vk kan dat wel voelen bij de controle. @shaartje:wat een stuk! ik heb angelina ook ff laten kijken en ze wil wel 'n afspraakje maken @all: ik heb mooie buiken voorbij zien komen het zwanger zijn is zoooo speciaal maar het moeder zijn is NOG mooier ik zal er wat nieuwe foto's opzetten van onze kleine schat.
@shaar... .............. wat een mooi mannetje zeg! ben gewoon sprakeloos! Wat een onwijs mooi koppie!
dag meiden Hier weer eens een berichtje van mij. Zo terug lezend zijn er weer een paar wereldburgertjes bij. Meiden hartelijk gefeliciteerd! En zo te lezen gaat het met de meesten goed! Hartstikke fijn Hier gaat het ook beter; begin echt te genieten. Eindelijk. Bloeddruk onder controle, schildklier onder controle, misselijkheid over, werk onder controle (halve dagen) etc etc. Ik word echt al dik. Ik zal even een echo foto en buikfoto plaatsen. Mijn schoonouders kregen van de week een rolberoerte toen ik ze een paar foto's mailde. Ze hebben nu ook bij hen thuis internet, dus de afstand wordt iets minder. ze komen eind juli (ben dan uitgerekend) 6 weken bij ons logeren, dus dan kunnen ze lekker meegenieten (en meehelpen ) en heeft Gilli ook zijn ouders in de buurt tijdens zo'n belangrijke tijd. Meiden geniet van de zwangere buikjes en de wondertjes die al geboren zijn Dikke kus Alies
ZWANGEREN Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 16 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Meisje Zuurtje: 26j- 2de kindje - 28 maart 2008 - thuisbevalling indien mogelijk anders ziekenhuis - BV Corina: 25j - 1ste kindje - 28 maart 2008 - ziekenhuisbevalling - FV Ally:30 j - 2 kindje - 8 april- ziekenhuisbevalling - BV Wendy: 26j - 1ste kindje - 14 mei 2008 - thuis - BV - Verassing Esther:: 28j - 1ste kindje - 7 juli 2008 - ziekenhuisbevalling - BV Jongen Smurfin: Alies:: 26j - 1ste kindje - 27 juli 2008 - ziekenhuisbevalling - BV Verrassing Sam mv Kylian; 30 jr - 2e kindje - 10 augustus 2008 - thuisbevalling - BV proberen Nog een Verrassing Denise85: 22 jr - 1e kindje 1* - 4 september 2008 - ziekenhuisbevalling - BV proberen (Nog een??) Verrassing BEVALLEN Annika: 22j - 2de kindje - 14-09-2007 - ziekenhuis bevalling - FV - Youri* MJ: uitgerekend 11 januari 2008 - 1e twee kindjes - 3-10-2007 (25w5d) en 7-10-2007 - ziekenhuis bevalling - Akeesh en Emani Moon85: uitgerekend 30 december 2007 - 22j - 1ste kindje 3* - 13-10-2007 (28w6d) - ziekenhuisbevalling - BV - Britt Dorien Noelle Dieseltje: uitgerekend 14 december 2007 - 27j - 1ste kindje - 10-11-2007 (35w1d) - ziekenhuisbevalling - FV en BV (eerste dagen) - Katja Jody: uitgerekend 28 november 2007-thuis onder water bevallen op 8 december 2007-BV-Cathelijne Simba: uitgerekend 29 januari 2008 - 28j - 1ste kindje - 21-1-2008 (38w6d) - ziekenhuis bevalling - FV - Thijmen Marjo83: 24j - 1ste kindje 1* - 12 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Jongen Shaartje: 29j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - Ruben INFO BABY: MJ: * Akeesh: Maat Gewicht: 800 gram Lengte: 30cm * Emani: Maat Gewicht: 940gr Lengte:32 cm Moon85: * Britt: Maat: 62 Gewicht: 5300gr Lengte: 58?cm Dieseltje: * Katja: Maat: Gewicht: 3100gr Lengte: Jody: *Cathelijne: Maat:56 Gewicht:3940gr Lengte:53 cm Marit: Kreeftje1984: French: *Angelina Maat: Gewicht:3460gr Lengte: 49cm Simba: *Thijmen: Maat:50 Gewicht:3430gr Lengte: 50cm Shaartje: *Ruben: Maat:50 Gewicht:2985gr Lengte: 49cm afspraken februari: Denise:20 februari 12-weken echo! Wendy:27 februari vk Cindy:22 februari controle Gyn! Meiden: 9 Jongens: 4 Verrassing: 4
Mooie buikjes Sam en Alies. Hier sinds vandaag last van buikkrampen! Wat kan dit zijn, oefenweeën of zo? Ga me maar even lekker douchen, misschien neemt het af! Groetjes Cindy
@alies... leuk weer van je te horen! Had stiekem vanochtend (had niets te doen) even op je hyves gekeken! Vind je het niet moeilijk dat je schoonfamilie 6 weken bij jullie komt? Of heb je wel een makkelijke schoonfamilie? @cindy... ze zeggen dat als je gaat douchen dat het inderdaad minder moet worden met oefenweeen. Nog een klein weekje en dan mag je meisje al komen! @all.. heb 14 maart een afspraak staan bij een fotograaf! Hihi, net gemaakt... ( www.peterscheek.nl ) spannend!
Jup jup... mag ook plaatjes meenemen van wat ik mooi vind, dan kunnen we kijken of we dat na kunnen bootsen... (dus als jullie ideeen hebben ) Gekregen van mijn stief schone mama (is namelijk haar ex-man)
Dat is toevallig. Nee hoor vind ik echt niet moeilijk! Als ze komen komen ze altijd voor vier, zes of acht weken. Het zijn heerlijke mensen met weinig noten op hun zang. Je raakt er echt aan gewend. Het hoort er gewoon bij als je schoonfamilie zo ver weg woont. De laatste keer dat ze hier waren was 3 jaar geleden, dus als je het zo bekijkt Wat leuk en spannend zo'n fotograaf; worden vast mooie foto's eet smakelijk allemaal
Meiden, even een EGOberichtje.... Ben vandaag jarig, maar vind er echt geen bal aan. Loop de hele dag al te huilen...... Katja heeft vandaag haar 2e prikken gehad. Ze huilde maar heel even, net of ze in de gaten had dat ik me *$%&^*&$%)voel...... Het is zo'n schatje....
Aaa lieve dieseltje... gefeliciteerd met je verjaardag. Kan me voorstellen dat ie wat minder feestelijk is als voorgaande jaren. Je dochter is iniedergeval lief voor je vandaag! Dikke knuffel!
Mooie buiken ladies! En bedankt voor alle complimenten! De keuze is groot he, voor de mannen..... Slaap lekker. Mijn mannetje komt in een ritme...! Yes! Hij doet het heel goed, en daardoor ik ook, dat is toch een fijn gevoel. x
Lekker Shaar dat ie in een ritme komt, best snel toch? Ben ondanks een stomme collega die elke dag weer opnieuw ingewerkt moet worden, bekken die niet meer weten hoe ze horen te staan en het feit dat ik erg moe ben zo happy vandaag! Ik voel lekker getrappel, ben op de helft, en hij is compleet... heerlijk! Wilde ik even delen!
@dieseltje.. nog gefeliciteerd met je verjaardag, kan me voorstellen dat het anders is dit jaar. Je meissie is echt een lievie! @alies... pfffff heb wel gezegd dat ik op je site ben geweest, maar niets over je buik. Je begint al een mooie buik te krijgen!
@ dieseltje Nog gefeliciteerd.. snap best dat je verdrietig was.. is niet niks. Dikke knuffel @ shaar Nee niet dat ik weet haha.