nou meiden, vandaag naar de vk geweest en weer een echo gehad echt super! Het is gewoon al een hele baby alleen dan super mini! Ben helemaal verliefd, zal van de week de laptop ff aansluiten op mn scanner en de foto laten zien shaar: heerlijk mannetje dieseltje: gefeliciteerd met je verjaardag, kop op (maar snap dat je je verrot voelt het is ook niet niks allemaal) knuff en geniet lekker van je meisje... @de rest: succes enzo ben super moe dus er komt weinig uit bij me vandaag ga weer de bank op!
moon hoeveel schepjes gaf jij nu voor de laatste voeding? gaf je ook forte/? ik heb nu 1 bv op een dag ingewisseld voor kv. heb gewoon niet meer gnoeg. ga nu nog maandje proberen vol te houden en dan stap ik denk ik echt over op kv.
@denise... gaaf gezicht is dat he? Vind het nog steeds een wonder echt! Zeg het iedere avond weer tegen Kris. Liggen we in bed, deken van mn buik en maar trapjes kijken en kijken hoe mn buik heen en weer gaat. (hij is als we naar bed gaan nogal druk) *zwijmel* Sorry....liet me even gaan... @mj... heej zat gisteravond nog aan je te denken, hoestie met je? Gaat het alweer een stukje beter met de nachtrust? En hoestie met je meiden?
he wnedy gaat erg goed hier. eerste lachjes breken door en dan geniet je echt intens. zo ontzettend lief. ben al behoorlijk gewend aan het ritme en ga nu af en toe een weekendje naar mijn ouders als mijn vriend moet werken. kan ik even paar uurtjes slapen en dat doet wonderen. geef nu laatste voeding om 23 uur. dan begint akeesh meestal tussen 4 en 5 te huilen, maar dan laat ik haar even. en dan geef ik ze rond 6 uur te eten als ze weer wakker word. maar voel me goed en nadat ik t horen heb gekregen dat ik voorlopig niet hoef te werken is er een grote last van mijn schouders. met jou gaat het ook goed he. wat gaat de tijd toch snel. over zo'n 10 a 14 weken heb jij misschien al een baby in je armen.
@mj... wat fijn om te horen dat het weer een stuk beter met je gaat! En fijn dat je ook terecht kan bij je ouders.. Volgens mij vinden die het alleen maar leuk en jij kan dan lekker tot rust komen. Jaja over 9 weken in principe mag het al geboren worden! Echt... kan niet wachten gewoon! Liever gister dan morgen (wel voldragen dan)
heyy meiden, diesel, gefeliciteerd meiden, snap dat het geen leuke dag is voor je. en ja die kleintjes voelen alles feilloos aan. dikke knuf mj, groot gelijk dat je af en toe het weekend naar je ouders gaat, even bijtankn
@ mj Ik geef bij de laatste en de eerste voeding 2 schepjes nutrix (rijstebloemmeel) en bij de andere 2 krijgt ze 2 schepjes nitriton er door. @ all Ik zit nu midden in een miskraam.
Kweet het sinds gisteren.. eerst was steeds nega en gisteren en vandaag niet. Maar vloei en verlies stolseltjes.. blijkbaar door spiraal heen zwanger geworden en pil is ook niet meteen betrouwbaar.
jeetje moon wat heftig... ik heb wat beter nieuws, ik mag een vreugdedansje doen vandaag (zie banner)
@moon... wow Inderdaad marco had gelijk! Weet niet wat ik moet zeggen... @denise... jij gefeli he meid! Wat staat dit raar in 1 berichtje...
ja ik vond het ook raar, kwam nog ff online om te zeggen dat ik 12 weken ben lees ik net het berichtje van moon ervoor... dubbeldubbel...
Jeetje moon, sterkte! Weet niet goed wat ik moet zeggen..... @denise: Fijn dat je die grens hebt bereikt!