Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij die topic van princes staat 1 die heeft het weg laten halen met down.
    Dat vind ik toch wel heel erg hoor.
    Sorry maar ik zou het dan nooit weg kunnen laten halen.
    Alleen als het echt geen overlevings kansen heeft of er heel erg aan toe zal zijn.

@ mj

Bij jou Jongen en Meisje.

Dacht bij mezelf meteen meisje maar thuis zeggen ze allemaal jongen.
    Nou ben ik bang dat het geen meisje zal zijn dus ben me al aan het instellen op jongen dan valt het altijd mee hahaha.
    Nee als het maar gezond is.

2. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon, daarom denk ik ook dat het bij mij een jongen wordt ;) Jij had ingezet bij mij op een meisje toch?

Willen jullie het niet weten bij 20w?
    Mijn man wil het wel weten, maar ik in 1e instantie niet. Maar nu was ik gisteren weer naar babykleertjes aan het kijken... het is toch wel erg jongens/meisjes achtig. De neutrale dingen vind ik toch minder leuk.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja wij willen het wel weten :)
    Hopelijk kunnen ze het al zien bij de volgende echo dan ben ik 16 weken.

Wanneer ga je eigenlijk verhuizen?

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3F93408869

kijk meiden heb deze kamer gekocht.. mijn mama gaat de luifeltjes maken en ik ga hem zelf schilderen.

ik zou het liefst nu al willen weten wat het word.

en moon idd 17 weken is al best groot. ze zal het er ook echt niet makkelijk mij hebben, maar ik zou het niet kunnen.. is al een echt mensje. niet levensvatbaar, maar toch.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    krijg jij zoveel echo's moon? ik pas na de 20 weken meer

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Inderdaad een heel goed idee om een ander topic te openenen.
    Ik was op het andere forum ook om die reden niet meer zo actief....
    Allemaal veel plezier op dit topic, al zullen we allemaal het ''oude'' topic ook nog wel volgen...

Ik heb zelf ontzettend het gevoel dat het een meisje is... Al zeggen heel veel dat het een jongen word.
    Wij willen niet weten wat het word... De babykamer word behangen met aquablauw/lime/oranje en witte strepen en er komen creme meubeltjes in en donkerbruine vloerbedekking dus dat is zowel voor een jongen als een meisje leuk, en als we ooit nog eens zwanger mogen worden, van eventueel het andere geslacht, hoeven we niet weer opnieuw te beginnen.

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Wauw mooi kamertje hoor!

Ja vanwege de miskramen eerst zoveel en nu vanwege m'n diabetes ... vind helemaal niet erg ;) :)

@ dieseltje

Hoi meis!
    Leuke kleurtjes :D
    Wij hebben ook vloerbedekking maar waar ga jij hem/haar dan in bad doen?
    In de badkamer is het badje of gewoon op het slaapkamertje?

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    hoi moon. Nee, gewoon op het slaapkamertje in badje. Mijn moeder zei al: wij hebben jullie ook gewoon op een kamer met vloerbedekking in bad gedaan.... Gewoon een handdoek eronder leggen. Een houten vloer zou ook kunnen, maar ik vind vloerbekking gewoon leuker voor zo'n kamertje.......

9. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden, wat leuk dat jullie hier zitten. Ik snap het wel hoor, vond het zelf vaak ook ontzettend moeilijk om te lezen. En nu soms nog hihi, het besef moet nog wel een btje komen.. Lees nog wel vaak mee in het andere topic, maar ben de laatste tijd niet zo'n hele actieve poster..

Las net ook het topic over downsyndroom, lijkt me zo'n heftige beslissing.. Denk ook echt niet dat ik dat over mn hart zou kunnen verkrijgen..

Mooi kamertje trouwens MJ heb net ff gekeken. Wat voor kleur ga je het overschilderen eigenlijk?

Moon: Ik denk ook dat jij een jongetje krijgt, weet alleen niet waarom haha..

Dieseltje: Hebben jullie al een kamertje besteld of op het oog?

Hier is het weer heel spannend, morgen heb ik de eerste echo... Dus duimen please ;)

liefs
    Marjo

10. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @MJ, mooi hoor! Wat voor kleur ga je het schilderen? En wat bedoel je precies met luifeltjes?
    @Dieseltje, leuk dat je hier ook weer bent meid!
    Gezellig!
    Jij loopt aan kop volgens mij toch?
    @Moon, 1 augustus de sleutel. Spannend allemaal

@All, wij gaan morgen kijken voor een kinderwagen. Ik heb veel gelezen op internet. Wel lastig om te kiezen. En zo duur!
    De bugaboo heeft een verstelbare draaibeugel, wat me wel erg handig lijkt. Hebben jullie al gekozen?
    @Moon, jij kreeg hem toch van je ouders maar pas over een (te lange) tijd?

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik ga voor je duimen marjo. maar komt allemaal goed. hoop dat je al een hartje ziet.

Ik heb ook vloerbedekking hoor, gebroken wit. gordijnen camel kleur en muur heel erg licht paars.. wil een lief rustig klamertje, bedjes worden ook heel licht.. moet nog even kijken welke kleur.

12. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @marjo, duimen draaien voor je hoor!
    laat je het weten hoe het was?
    @MJ, ik had eerst een kamertje in gedachten wit met aqua blauw. Maar nu neig ik ook steeds meer naar een rustig kamertje. Mooie bruin kleuren bijvoorbeeld met een lichte pasteltint.
    Mmmmmm ... moeilijk!

13. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!
    Moon85: +/- 31 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo
    French: +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: +/- 2 februari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Thnx meiden! Laat het zeker weten. Hoop ook gauw mee te kunnen kletsen over kamertjes enzo :D

Veel plezier Marit met het uitzoeken van een kinderwagen morgen!

Wanneer hadden jullie de 1e echo eigenlijk? Vanaf 6.5 wk zouden ze toch een hartje moeten kunnen zien kloppen?

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Tuurlijk duimen we voor je lieverd!
    Maar heb er een goed gevoel over.. moet gewoon!

@ marit

Spannend hoor :D

Ja krijg hem van m'n ouders en dan pas een maand voor de tijd :(
    Bleh echt lang wachten dan haha.
    Marco is het er mee eens anders staat ie toch maar in de weg zegt ie *zucht*
    Maar ja kamertje krijg ik wel eerder gelukkig ;)

@ mj

Ook al hihi.. wel gave kleurtjes.. marco houdt meer van wat jullie doen.
    Daarom ben ik blij dat ik die muur al oranje had gedaan kan ie er niet meer zeggen is niks :)
    Hij zegt wel tegen iedereen.. Simone wil een boerderij kamer maar ik heb nog nooit een oranje boerderij gezien 8)

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hahaha nee ken ook geen oranje boederije. vind die felle kleurtjes ook leuk hoor.

Ik krijg de kinderwagen van mijn ouders. wil de koelstra flexoo twin. erg duur. alles erop en eraan wel 800 euro. maar vind een goede kinderwagen wel belangrijk. doet er denk ik wel 3 jaar mee
    Moon hou wel rekening met 3 maanden levertijd voor de wagen.,

marjo ik kreeg met 7.5 weken een echo

kijken jullie al naar geboortekaartjes?
    kleertjes wil ik pas kopen als ik weet of het jongen of meisje word.

en ga snel naar de hennes. mijn kleren zitten niet meer.

17. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @MJ, waarom heb je gekozen voor de koelstra? Goede verhalen over gehoord?
    ik kijk al wel voor kleertjes, maar moeilijk als je niet weet of het een jongen of meisje wordt!
    @Marjo, wij konden het hartje zien met de 8w echo. Eerder hebben wij geen echo gehad.
    @Moon, heb je de meubeltjes al dan?

Vertellen jullie dan ook aan iedereen of het een jongen of meisje wordt?

18. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @MJ, oh ja. Jij moet natuurlijk een twin, dus dan vallen er al weer wat wagens af he?!

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Ja we bestellen hem al wel eerder maar ze willen hem dan pas in huis halen.
    Eerst had me ma het over als ik bevallen was :confused: want dat was zo vroeger haha.

Tuurlijk een goede is wel belangrijk.

M'n moeder heeft net nieuwe auto en die lenen wij als we ergens heen moeten.. maar die kofferbak is echt klein... wil de Quinny speedi dus hoop dat dat gaat lukken... anders moet er 1 deel van de bank naar beneden en kunnen er 2 voor in en de baby achter in.. of een kleinere wagen maar hoe lang kan je er dan mee doen? vind het zonde als je er geen jaren mee vooruit kan.

Geboorte kaartje zijn we al over uit.. bij www.geboortekaartjes.nl kan je 3 gratis voorbeelden bestellen :)

Ik heb al wel bijna alle kleertje.. maar creme en blauw .. ja blauw haha vind dat ook kunnen voor een meisje.

@ marit

15 aug hebben we 20weken echo en als die goed is dan bestellen we ze... de levertijd was/is 1 week.

Jep vertellen aan iedereen omdat ik m'n mond toch niet kan houden :)

Ik ga zo slapen moet weer vroeg op om te werken en dan om 12 uur gaan we rijden naar onze vakantie bestemming :) dus ik spreek jullie pas volgende week maandag weer :(

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    ZWANGERE

Jody:+/- 28 november 2007
    Dieseltje: +/- 10 december 2007
    Puksem:
    Marit: +/- 23 december --> 29 of 30 mei 2e echo!
    Moon85: +/- 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) --> 16 juli 9ste echo 15aug 20weken echo
    French: +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 11 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008
    Simba: +/- 2 februari 2008
    Shaartje: 24 februari 2008

Deel Deze Pagina