@ marit Zal is kijken of ik nog andere heb. @ jody Zo mooi als je de ruggengraat ziet zeg. Btw mooie buik!
Vandaag is moeders voor moeders geweest. De test was ook positief, maar iets lichter dan de controle lijn, is niet erg toch hé? De test oef niet altijd super dik te zijn of wel? Wie van jullie heeft er meegedaan of dot mee? En was jullie test ook lichter van kleur? Hoef me hierover geen zorgen te maken hé? Groetjes Cindy
@ cindy Dat maakt niks uit hoor! Ik heb niet mee gedaan, was er niet van gekomen door ziekenhuis enz.
he cindy ik moet og 2 weken.. ben het wel zat moet ik zeggen.. kan mijn camera niet vinden, maar komt
Doe ook mee voor MVM, maar krijg lang niet al die 8 flessen vol, nu zeker niet, want is allemaal niet van elkaar te onderscheiden (onderscheiten...!) eheheheh, goor! Voel me al wel weer wat beter, heb geen medicijnen genomen...heb ze wel in huis. ga lekker naar het strand het weekend, heb vanavond alle boodschappen gehaald, morgen ochtend eerst naar een nieuw winkeltje die leuke zwangerschapskleding heeft, kijken of er wat tussen zit, al heb ik het nog niet echt nodig, maar ga even neuzen, moet wel despr. nieuwe BH's! Heb 2 paar tieten nu in mijn gewone BH's....hahahaah ziet er niet uit. Nou fijn weekend en tot later. x
@Moon, leuke foto's. @Shaar, fijn dat je bent opgeknapt. Pas je je gewone broeken dan nog? Of heb je gewoon al een voorraadje? @Cindy, maakt niet uit joh! Ik heb meegedaan aan MvM. De eerste weken heel enthousiast, maar ik was het ook wel zat aan het eind. Ben er nu net klaar mee.
@Marit, pas mijn eigen kleren nog, maar denk over een paar weken niet meer en ga dan op vakantie,dus even kijken wat er hangt. Fijn weekend allemaal.
Heb nieuwe buik fotootjes zal ze er zo in zetten. Hebben jullie ook dat de vorm boven aan zo apart is? @ marit Gaat je man naar feyenoord - liverpool? Wij wel
@Moon, echt een mooi zwanger buikje! Nee, we gaan helaas niet We krijgen 1 augustus de sleutel en het eerste weekend komt er een klusploeg. Ook zo lullig als we er dan tussen uit knijpen. Welk vak zitten jullie? We wachten nog in spanning op de aanvraag van de seizoenskaart. Hebben jullie er een?
Ja dat is ook zo lullig hihi... man lief weet niet meer welk vak en de kaartjes liggen boven. Nee dit jaar geen seizoenskaart.. maar nu baalde ie wel beetje omdat er zoveel nieuwe bij zijn gekomen.
ja, daarom zijn we ook aardig laat geweest met de aanvragen.... waren het eerst ook niet van plan. Had hij vorig jaar wel een seizoenskaart dan? Weet je voor welk vak dat was?
Ja hij had vorig jaar wel.. hij wilde dit jaar niet vanwege de kleine en hij gaat misschien ook leren dus dan wil ie graag op zondag vrij... geen idee hoe dat vak heet... geloof euhm waar ze binnen komen als je daar staat aan je recht hand het doel en dan links er achter bij de oude opa's
he meiden. die streep onder mijnn navel naar beneden is behoorlijk duidelijk, en gaat nu ook boven mijn navel uitkomen.. geinig he
Lachuh! Bij mij zit ie net iets tot onder m'n navel. Gek is dat eigenlijk he dat er zo'n bruinige streep ontstaat.
@moon: mooi buikje! @marit: ik zal me ook maar weer eens melden wanneer heb jij jou 20 weken echo? @kreeftje: nogmaals gefeliciteerd \/ ik zal deze week ook nog ff een nieuwe foto maken van mn buik
Even een vraagje. Normaal dronk ik dagelijks cola. Maar sinds een week drink ik het eigenlijk niet meer, omdat ik gelezen heb dat cafeine een miskraam kan veroorzaken, ben eigenlijk een beetje bang dus. Maar mag je helemaal geen cola? Heb net een slok gehad, had er echt zin in!
@ cindy Geloof 3 glazen per dag.. geld ook voor thee en koffie. Ik drink het ook niet meer hoor. Alleen water of spa