Dit is trouwens wel grappig. Als Jody nou even kijkt kunnen we weten of het echt is haha. Bij ons komt er meisje uit dus ben benieuwd http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=44837&highlight=enkel+geslacht
Nou heb me er helemaal scheel op gekeken , ennuh bij mij is de bobbel aan de linkerkant idd groter. Ik heb geen last van een zwangerschapslijn op mijn buik dus daar kan ik niet over mee praten. Heb gisteren voor het eerst onze meid tegen mijn hand voelen schoppen. Meestal als ik mijn hand op mijn buik leg, schopt ze net op een ander plekje..... Ik vind het allemaal zo geweldig he! Bij ons in de straat zijn we met z'n drieën zwanger. ook errug grappig... En cindy, us een keer cola drinken kan niet echt kwaad. Maar als je er teveel van drinkt ga je er ook slechter van slapen. Maar af en toe een glaasje is niet erg hoor. @French: Mooie buik hoor! En een leuk jurkje trouwens! Iedereen een fijn weekend, en hopelijk zijn de wolken hier snel weer weg!
@ jody Haha grappig dat het klopte... Gaaf joh dat je haar voelde tegen je hand Ja iedereen een fijne dag en ga vanmiddag lekker wandelen met feye
@ cin Tuurlijk mag je bukken. Je moet alleen niet zwaar gaan tillen en zorgen dat je geen pijnlijke buik krijgt. Verder mag je alles doen.. onze gyn zei als het goed zit blijft het toch wel zitten.. ja en als het fout zit gaat het fout.. maar je kan daar niks aan doen.
Gelukkig maar. Bukte me om de pc aan te zetten, voelde een steekje, maar dat is alweer weg. Wel krampjes in de lies, maar dat is volgensmij normaal. Ben morgen alweer 5 weekjes, en het gaat tot nu toe allemaal goed. Nog 1 week en dan naar de gyn, hopelijk zien we een mooi frummeltje met een hartslag.
Spannend allemaal he Cindy?! Hartstikke leuk voor je hoor. Je telt de dagen zeker af naar je gyn bezoekje? Hier alles prima. Druk aan het nadenken over de kinderwagen, babykamer etc..
GRRRRRRRR....... Kan hubbie soms echt niet uitstaan nu..... (Hoezo last van hormonen! ) Als het aan mij lag hadden we alles al kunnen bestellen, ik weet precies wat ik wil. Maar hij wil nog nadenken, en nog ff kijken, en op z'n gemak beslissen! Hij denkt nu al bijna 5 mnd. na en hij weet nog niet wat hij wil. Hij wil de kamer in een thema maken, maar overal waar ik mee aankom is hij het niet mee eens. En als hij iets wel aardig vind, gaat hij er niet op door, maar zoekt gewoon verder. Ik word er niet goed van! :-# Maar dan maar ff de andere kant op lopen en me rustig houden anders zou het nog verkeerd gaan ook. Ik wil knopen doorhakken en hij blijft maar zagen..... 8) Nou ja, alles voor het goede doel. Sorry voor het gezeur, maar het lucht wel ff lekker op.
Ik tel inderdaad de dagen wel af. Dat komt omdat ik het de vorige x niet gehaald heb! Vind het heel spannend. Wij weten eigenlijk al wat voor kinderwagen we willen, en kamertje zijn we ook zo uit.
Is het trouwens erg als je 1 1/2 week geleden vaker misselijk was dan nu? Ben het nu met vlagen! Voornamelijk het 's morgens en 's avonds. Voor dat ik wist dat ik zwanger was, was ik vaker misselijk! Voor de rest heb ik alle symptomen nog. Gelukkig zijn wel de buikkrampen al wat minder geworden! Hoezo onzeker, hahaha?
En Cindy, welke kinderwagen gaat het worden? En het kamertje? Een lichaam is een bijzonder iets. Ik kan er ook nooit een peil op trekken. Dan weer misselijk, dan weer moe etc. Probeer je niet te veel zorgen te maken. Is ook net goed.
Hoi Cindy, Wat een onzekerheden in het begin, he? Ik drink gewoon cola, hoor. Niet overmatig natuurlijk. Het schijnt ook goed te helpen als je misselijk bent. Ik ben ook weinig misselijk, alleen 's avonds eigenlijk. Zo heb ik gisteravond de tweede helft van de Harry Potter-film in de bios niet gehaald. We waren naar de Japanner geweest en dat viel niet helemaal goed, was zooo misselijk! Mijn vriend heeft me in de pauze naar huis gebracht en is daarna weer teruggegaan... Met hoeveel weken kreeg je de vorige keer een miskraam? Als je voorbij dat punt bent ga je je misschien wel wat zekerder voelen? Jody: balen dat je vriend/man niet echt meewerkt. Die van mij is heel makkelijk. Het lijkt wel of we bijna altijd op dezelfde lijn zitten. Dat is ook wel saai, hoor. Had me bijvoorbeeld helemaal bedacht dat we maanden lang zouden discussieren over namen, maar volgens mij zijn we er nu al uit!
@Maritt, we vinden de Mutsy 4 rider wel heel mooi. En de kinderkamer zal een beukenkleur hebben, welke precies weten we nog niet. Maar daar hebben we nog de tijd voor hé! @Simba, zeer zeker onzekerheden in het begin, maar is de aard van het beessie hé! De vorige x had ik de miskraam met 6 weken en 4 dagen. Moet wel zeggen dat ik al met 4 weken bloedingen had. Dus denk dat het helemaal niet goed heeft gezeten. Denk als ik de 1ste echo heb gehad, wat zekerder zal zijn, als het goed is natuurlijk. Ben er nu eigenlijk veel rustiger onder, en heb er een goed gevoel over! Maar geniet echt wel hoor.
Cindy: Je eigen gevoel is het aller belangrijkste.. Je kan jezelf soms voor de gek houden, maar als je gevoel zegt dat het goed is, dan moet je proberen daar niet aan te twijfelen! @Simba: ja over de naam zijn we het ook wel eens (gelukkig ) haha, ach ja het zal er bij ons wel bij horen 8)
he meiden, tillen jullie zware boodschappen, kan dat kwaad? cindy komt vast allemaal goed meid, rustig aan met de caffeine, en als je het onzekermaakt laat je het toch gewoon de eerste paar weken staan.
@ mj Als het te zwaar is niet dan tilt me pa ze (ga altijd met hem boodschappen doen) Maar je moet niet zwaarder gaan tillen dan je kan.
Momenteel doen we de boodschappen vaak samen en zijn er kleine dingen die gehaald moeten doe ik het nog wel eens tussendoor. Mijn vriend tilt verder de zware tassen en dozen etc... Hij helpt ook met de wasmand even naar boven te sjouwen ik trek dat niet meer goed. Voel me een beetje onzeker vandaag, was gister erg gezellig en heb er ook van genoten heb er nu wel erg veel last van zowel van mijn rug als van mijn benen ben dan meteen in de stress of het wel goed met de beebs gaat.......(oow wat erg he?) Ook was het eten dit weekend niet veel ik had geen trek en als ik wat eet dan ben ik weer wat misselijk eet wel veel fruit dat gaat er ook goed in, kan het kwaad als het eten eens iets minder is?
@ kreeftje Nee hoor dat maakt niks uit. Ik heb amper gegeten toen ik uitgedroogd was. Dan ''eten'' de kleintjes gewoon van jou reserven.
Heb net wel een bordje pap op...7 granen pap zit wel veel aan goede voedingstoffen in. Morgen hoop ik echt weer meer te kunnen eten maar mijn eetlust is echt momenteel even weg Gelukkig nemen de beebs van mijn reserven.