Hoi! Wat een klote dag vandaag, had zooo gerekend op mooi weer, heb vanmorgen nog net mijn boterham buiten kunnen eten, met de eerste druppels en toen was het over. Gaat nu net de zon schijnen! Grrr. Kan daar niet goed tegen! Hou zo van de zon en ben er zooo aan toe! Had vanmiddag weer diaree en ben ook al de hele dag misselijk....heb dorst en honger en ik drink en eet en het gaat niet weg, heb de hele dag geslapen en kan natuurlijk straks niet meer slapen.... Zo effe klagen, mag best toch?! Gister geshopt en wat een rare broeken....heb er 1 gevonden, van Mamalicious, een korte zwarte voor de vakantie, zit echt heerlijk moet ik zeggen, maar zag verder niet zo veel leuks. Donderdag nog maar even kijken denk... Morgen echo en gesprek bij gen. erfelijkheid, spannend wel, hoop dat alles goed is. Ben denk ik pas om 12.30 weer op kantoor, dus laat het dan weten. Heb zo'n zin in vakantie....wie gaat er nog? Groeien jullie nagels juist of breken ze? Sinds mijn eisprong waren ze allemaal afgebroken en nu zijn ze heel mooi, alleen met vlekjes op de witte randen, maar wel stevig. Heb ook geen pukkels ofzo, wat ik wel verwacht had, mijn huid ziet er juist wel mooi uit, ben ook een rimpel kwijt...relaxed! Mijn vriendinnetje had haar zoontje (5) verteld dat Shaar een baby krijgt, vroeg die hoe lang het duurde voordat het er is. "Oh dat duurt nog wel lang hoor", zei mijn vriendin, waarop hij zei "totdat ik vader word?" Zo schattig! Nou verder niet zo veel te vertellen, mooie buik hoor Moon, ik zal er ook eens 1 maken. MJ, heb jij al wat in je album? Fijne avond Shaartje
@ shaar Jeetje meis wat balen dat je nog steeds diaree hebt. Helpt de norit niet? Hihi ja die broeken 8) noppies heeft lekkere broeken zijn wel mega duur maar heb je wel wat.
Hey meiden, Kreeftje: Nog een verlate gefeliciteerd van mij! Wat naar dat je je niet helemaal lekker voelt. Fijn je rust pakken hoor! En wbt het es wat minder eten, dat maakt niet uit hoor. Toen ik in het zkh lag mocht ik ook nauwelijks eten, maar gewoon proberen zo gezond mogelijk te eten. Alle beetje helpen Moon: Wow, mooie buik al zeg! Leuk! Shaartje: Aaah, wat balen, daar de hele dag regen gehad? Hihi, Drenthe rules 8) ik heb de hele dag in t zonnetje gezeten! (Nou ja, met de beentjes ik ben als de dood voor zo'n zw.schapsmasker..) Heerlijk! Naar dat je nog steeds aan de diarree bent zeg Goed blijven drinken hoor! En gewoon goed naar je lichaam luisteren als je moe bent enzo.. Ben benieuwd naar je 1e buikfoto! Lieve reactie van het zoontje van je vriendin trouwens, zo leuk he hoe kinderen kunnen antwoorden! Succes bij de gyn morgen! MJ: Wij zijn ongeduldig hoor... Waar blijven die foto's? Nou, ik heb de hele tijd zo'n trekkend gevoel in mn rechterlies, echt pijnlijk soms.. Denk dat het bandenpijn is ofzo, maar t voelt soms zo vervelend. Verder weer misselijk, maar het zo'n zin in patat, dat ik maar een paar ovenpatatjes heb geprobeerd Wel met salade enzo, maar t was niet slim van me, want daarna weer aan de meds tegen het maagzuur *zucht*.. Nu doe ik t echt niet meer.. Verder heb ik bij Etam (ja vond het voorheen een vreselijke winkel ) een geweldige positiebroek gekocht voor maar 9 euro, zit heerlijk! En nog een rokje en 2 truitjes. Toevallig kwam mn moeder ook aanzetten met nog 2 shirtjes dus zit er al goed in 8) Heb trouwens de eerste buikfoto in m'n album staan! Gaat echt snel nu ljikt het, en dan ook nog es te bedenken dat ik van mezelf helemaal geen buik heb! Vlgs mijn man beloofd het nog wat... hihi.. liefs
Goede morgen dames, @Marjo: idd. al een lekker buikje... Leuk is het als het aan de buiten kant ook al begint te showen he?! @Moon: Jouw buik staat er nu ook mooi strak bij.... Ik vind het helemaal super om al die dikke buiken te zien! @kreeftje:"Je moet eten waar jij je lekker bij voelt. Fruit zitten veel fitamientjes in en is dus niet erg. Zolang je goed kan blijven drinken is het geen probleem! @Shaartje: Wat vervelend dat de diaree nog niet over is En hoe was het bij de gyn? @MJ: Nog steeds je fototoestel niet gevonden? @Marjo: Als je rond de week of 14/15 zit, zou je het nog eens kunnen proberen. Bij mij gingen er na week 14 wel die lekkere bananen in die er daarvoor nog uitkwamen. En anders idd maar ff geen patatjes.... Nou weer een dag met regen en zonneschijn. Wanneer komt nu weer eens het echte lekkere weer?
Hier was ik dan.. Heel klein drukte makertje.. liet niet zien wat hij/zij was. Dus proberen er achter te komen bij de 20weken echo en als ie het dan nog niet prijs geeft dan houden we het als een verrassing.
leuk moon. lekker he die drukte maker. mijn manager belde net, ze wil mij eigenlijk voor de komende paar weken elke dag uurtje ziek melden, ze vond mij erg moe vorige week eruit zien. wel lief, maar wil mij niet zo laten kennen. al is een uurtje later beginnen wel erg lekker. fototoestel is echt foetsie. he meiden die wat langer zwanger zijn, jody e.d. wanneer kwam de energie piek bij jullie? wat een rot weer hier.
@ mj Dat is zkr wel lief van haar. Maar snap jou ook wel. Nou ik heb nog geen energie piek... ik ben al buiten adem als ik de trap op loop.
ik ook Moon, ik lig het liefst hele weekend in bed,.. zaterdag uurtje albert cuijp was helemaal bek af. maar heb deze baan pas net.
Ja daarom snap ik je wel. Je bent er net aan begonnen en dan vind je het ook zo lullig staan. Maar je moet ook aan jezelf denken he! en het word nu aangeboden.
ZWANGEREN Jody: 29j - 1ste kindje - 28 november 2007 - thuisbevalling (als alles goed blijft gaan) - Meisje Dieseltje: 27j - 1ste kindje - 14 december 2007 - thuisbevalling? - FV en BV (eerste dagen) - ? Marit: 28j - 1ste kindje - 24 december 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Moon85: 21j - 1ste kindje 3* - 30 december 2007 (word eerder wegens diabetes) - ziekenhuisbevalling - BV - ? French: 25j - 1ste kindje - 28 december 2007 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Kreeftje1984: 22j - 1ste 2 kindjes - 31 December 2007 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Annika: 21j - 2de kindje - 11 januari 2008 - thuisbevalling? - FV - ? MJ: 25j - 1ste 2 kindjes - 11 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Simba: 27j - 1ste kindje - 29 januari 2008 - ziekenhuisbevalling - FV - ? Marjo83: 23j - 1ste kindje 1* - 13 februari 2008 - ziekenhuisbevalling - BV - ? Shaartje: 28j - 1ste kindje - 24 februari 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV eerste weken - ? Cindy: 29j - 1ste kindje 1* - 17 maart 2008 - ziekenhuisbevalling? - BV - ? Echo's & Onderzoeken Juli: Moon85: 16 juli 9ste echo Shaartje: 16 juli echo bij fer. en onderzoek Simba: 19 juli: intake verloskundige MJ: 21 juli: pretecho geslachtsbepaling 2D Cindy31: 24 juli: 1ste echo bij de gyn Shaartje: 30 juli echo en intake VK Kreeftje1984: 30 juli Echo bij de gyn Moon85: 30 juli controle DB Jody: 30 juli controle vk Marit: 31 juli controle VK Aug: Mj: 2 aug verloskunde Marit: 6 augustus 20weken echo Dieseltje: 6 aug 20 (eigenlijk 22) wkn echo Kreeftje1984: 14 aug pretecho Moon85: 15aug 20weken echo 14:00 Jody: 26 aug. pretecho Mj: 29 aug 20 weken echo Sep: Moon85: 10 sep controle gyn 8:40 Moon denkt: Jody m (klopt), Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m, Kreeftje m&m, MJ j&m, , Shaartje m, Simba m,Cindy j Marjo m Meiden: 1 Jongens : Verrassing:
@moon: geweldig dat alles goed was. Bij de volgende echo weet je vast wat het is. @mj: wat lief van je baas...... De mijne vraagt niet eens hoe het gaat. Die zit alleen maar te zeuren over een zwangerschapsverklaring en dat ik mijn werktijdvermindering al in moet dienen (dat doe ik dus niet.... doe ik pas na de bevalling, moet nlk 8 weken van tevoren.... hij weet toch dat ik 16 uur wil gaan werken? snap niet wat hij zeurt). Hij wil ook dat ik verzoek om ouderschapsverlof indien, terwijl ik nog niet eens zeker weet of ik dat op wil nemen. Ook dat doe ik dus nog niet...... Ik heb 1 energiepiek gehad en dat was van week 11 tot week 13. Vanaf die tijd ben ik weer moe, moe, moe... Het weekend heb ik echt nodig om bij te slapen.....
ja precies... Het is gewoon een zeikerd die hoopt dat ik zo lomp ben om nu al van alles te gaan vastleggen..... Ik wil dat nog niet want als er iets mis gaat..... kan ik nog maar 16 uur komen werken..... Ik heb aangegeven toen hij een vervanger voor mij ging zoeken dat ik misschien ouderschapsverlof wilde opnemen voor 50%. Hij is het hier niet mee eens (hij zal het eens wel eens zijn.....), hij wil dat ik dat dan voor 100% opneem..... Ik weet dus nog niet of ik dat wel wil.... Dat zie ik wel als de kleine er is... Ouderschapsverlof kan tegenwoordig tot 8 jaar. Ik heb dat aangegeven omdat dat voor een evt vervanger ook wel handig is om te weten dat ze misschien wel 3 maanden langer kan blijven.... Nou ja, ik denk nu maar zo, als hij moeilijk doet, ga ik volgens het boekje te werk en dus op het laatste moment definitief werktijdvermindering en/of ouderschapsverlof indienen.... Alles is onder voorbehoud bekend nu dus ik snap echt niet waarom hij wil dat ik dat nu al indien.... is nergens voor nodig.
Sommige pfff... Hij zal wel moeilijk voor zichzelf zijn ook haha. Maar gelijk heb je hoor... Wie niet horen wil moet maar voelen Ik heb gelukkig geen last van dat gedoe
ach ja.... zijn probleem hoor. Niemand bij ons op de afdeling kan echt goed met hem overweg, maar hij en ik hebben elkaar echt nooit gelegen......... Ik heb medelijden met zijn vrouw..... Even dacht ik dat hij me wel begreep want hij wist ook van de MMM af, en hij vertelde dat hij en z'n vrouw hier ook heel lang mee bezig zijn geweest, maar nee hoor, toen ik vertelde dat ik zwanger was was de melevendheid weer verdwenen.....
@MJ: Nou ik begin nu weer wat meer energie te krijgen. Maar nog niet zo dat ik denk van ha, we zullen weer eens vanalles gaan doen..... Blijf toch wel snel vermoeid. Merk ook goed dat mijn hart nu sneller moet pompen, zodra ik wat inspanning lever klopt ie gelijk in mijn keel!En met twee zal het wel nog zwaarder zijn, dus reken er maar niet op dat je de 4-daagse nog mee gaat wandelen Maar neem de rust ook echt voor jezelf hoor, want je komt jezelf straks gewoon tegen, en dan is het minder prettig. Als je de kans krijgt, met twee handen aanpakken zou k zeggen! @Dieseltje: Vervelend dat je baas zo rot doet. Maar neem overal lekker de tijd voor hoor.. Er is nog tijd genoeg om alles te regelen! @Moon: Jammer dat hij/zij het nog niet wilde verklappen....Misschien blijft het dan wel een verassing. ZOu ook wel leuk zijn. Gelukkig is alles in orde en werkt alles zoals het hoort. 8)