cindy,je mag gewoon prik drinken hoor,kan geen kwaad.. je kan er alleen maagzuur van krijgen, maar voor de baby hoef je het niet te laten.. ik drink het ook en af en toe een cola'tje.
Hey, Diaree is over gelukkig. Kan zo weer omslaan naar opstopping, leek het net wel. Heb foto van de echo in mijn album, krijg ze alleen niet zo groot. Maar je ziet al een echte babe! voel me verder wel ok, jullie kletsen weer ouderwets gezellig veel! Gelukkig. Mijn broek van Mamalicious was trouwens 15, daar wil ik wel vaker een broek voor kopen! Verder niet zo veel te melden, ga zo lekker slapen! x Shaartje
Goede morgen allemaal, Hier al weer vroeg wakker. Slaap de laatste tijd maar heel weinig, 's nachts vaak rond 4 uur eruit om naar de wc te gaan.... Ach het zal er wel bij horen. @Shaar: Fijn dat de dia over is. Al is opstopping ook niet alles (heb ik ook vaak last van) @Angela: Hoe is het ermee? Nog geen tekenen van de beeb dat ie eruit wil? @MJ: Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Je lies verrekken is idd een rot gevoel. Beterschap @Cindy: Ja dat heb ik ook. Regelmatig insmeren met nivea creme, helpt bij mij wel. Ze moeten namelijk niet te droog worden, dat gaat zeer doen! @Maritt:Wij hadden hetzelfde probleem Hij wilde het wel weten en ikke niet. Nu we het samen weten vind ik het toch ook wel leuk hoor.... Ik zou er niet tegen kunnen als hij het wel zou weten en ik niet. (hij zou dan het babykamertje alleen in moeten richten en dan zou ik het niet mogen zien!) Het is idd moeilijk, volgende keer (als die gaat komen) doen we het andersom.... @Kreeftje: Bijna vakantie: Heerlijk! gaan jullie nog ergens naar toe? Leuk he? Al dat shoppen! Maar kost idd veel centjes. Gelukkig hebben jullie dat feestje gehad.Veel plezier met uitzoeken! Nou ga vandaag de babykamer afplakken en afdekken, dus lekker bezig zijn. En dan vanmiddag op kraamvisite.... Heb helemaal zin in vandaag, misschien was ik daarom zo vroeg al wakker.... @All: Geniet ze!
Ben nu officieel 12 weken! Het zegt natuurlijk niets, maar gevoelsmatig ben je dan toch door de meest risicovolle weken heen. Donderdag naar de verloskundige voor de intake. Maken ze dan ook altijd een uitwendige echo? Heb tot nu toe alleen maar inwendige gehad. Heb nl ook wel eens gehoord dat ze alleen vragen stellen, en verder niets. Ik zou dat wel jammer vinden, want ik hoop natuurlijk bevestiging te krijgen dat alles nog goed gaat. Werd overigens gisteravond gebeld door de verloskundigenpraktijk, met de vraag of ik mee wilde werken aan een onderzoek om gegevens te verzamelen voor 3/4D-echo's. Zo willen ze normen gaan bepalen, net zoals ze die hebben voor 2D-echo's (bijv. de gemiddelde lengte per week etc.). En wat moet ik doen? Een paar vragenlijsten invullen en... als ik 17 weken ben langskomen voor een zeer uitgebreide 3/4D-echo! Gratis... en je krijgt er ook foto's van. (dus eigenlijk gewoon een gratis pretecho). Nou, daar wil ik natuurlijk wel aan meewerken!
Hello meiden, Hier ook iedereen lekker actief HEERLIJK! @mj Wat vervelend dat je je verrekt hebt en dat kan ook goed zeer doen Sterkte ermee... @jody Ja bijan vakantie gelukkig zeg ben er wel aan toe Wij gaan niet weg dit jaar, we willen de babykamer afmaken en de meubeltjes komen dus een leuk project. VErder misschien een dagje weg ergens heen en natuurlijk veel relaxen....hahaha @simba Ik had ook geen nee gezegd hoor..lekker doen meid! @shaartje Gelukkig is je diaree over, wel even in de gaten houden allemaal hoor. Mooi eecho meid! het wordt al een mooie beeb Heb zelf even weer fotootjes in mijn album gezged, mijn buik gaat al aardig uitzetten ook naar de zijkanten toe, de beebs hebben vast veel ruimte nodig Ben ook weer zo benieuwd naar de 2 kleintjes we moeten tot 30 juli wachten dan krijgen we weer een echo maar het kan me niet snel genoeg gaan wil ze graag weer zien, ook wacht ik met smart op wat gevoel van de kleintjes heb nog niets gevoeld hoop dat dat snel gaat gebeuren
@kreeftje: WAUW! wat een mooie buik zeg @simba: weer een mijlpaal bereikt...nu aftellen naar de 20 weken ik zou mee werken met dat onderzoek...toch een pretecho gratis @marit: show jou buikje eens!
he simba hebben ze nog meer mensen nodig mijn lies is over.. heb het wel vaker, schiet het in een keer in mijn bil, nu in mijn lies..
@ simba Gefeliciteerd! @ kreeftje Mooie buik! Me pa is vandaag jarig net geweest maar was beetje erg niet in m'n doen. Dus iedereen al van wat doe je kattig. Na ja mag ik ook eens denk ik dan... ben erg moe en later toen iedereen weg was kwam de spanning er uit (van dat ik dacht dat de baby iets had omdat het vorige x niet had bewogen) Maar goed ga zo maar lekker slapen... en de boel de boel laten morgen komt me mams even helpen met schoonmaken en gaat me pa de gordijntjes ophangen op de beeb z'n kamer en dan is die ook af.
Er werkt wel een gyn uit het AMC aan mee, dus misschien doen ze hetzelfde onderzoek daar ook wel. Zit jij bij het AMC?
@Simba, gefeliciteerd met je 12 weken! Leuk dat je een gratis echo krijgt! Wil ik ook wel @French, ik zal eens kijken wat ik kan doen
Ik heb net de HA nog gebeld heb erg last van mijn voeten en ze zijn ook ineens erg dik, het lijkt erg op vocht morgen moet ik toch even met de gyn bellen was het advies. De HA vondt het toch wel wat vroeg nu al zoveel vocht vasthouden nou aj ik wacht morgen even af bel er meteen om 8 uur heen Vanmiddag ook mijn voedingskussen binnen gekregen en het flessenset van avent. Zo'n kussen is echt super lekker kan ik vannacht mooi mee gaan slapen
Zo, heb ook een foto in mijn album van mijn buik! Marit, MJ, volgen jullie ook!? Hier verder alles ok, beetje duizelig vandaag, ben ook alleen vanavond, heb geen honger door alle zoutjes die we hebben gegeten op kantoor....dus zit maar achter de computer en dat terwijl de zon schijnt....zou eigenlijk moeten gaan fietsen of wandelen ofzo! Kan ook mijn spullen alvast voorbereiden voor vrijdag, we gaan een lang weekend weg. Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. (in voorbereiden dan he) x Shaartje
jody: nee nog geen tekenen dat de baby eruit wil. vind het wel superspannend allemaal,want vanaf nu mag ik thuis bevallen en dat wilde ik ook graag. simba:leuk voor je meid,zo'n gratis echo.ik zou het ook doen.
heee meiden, ik breek ff in, ik las dat jullie ook wel een gratis echo wilden, tis nu vakantie denk ik, maar in het nieuwe schooljaar zullen ze wel weer beginnen. bij fontys hoge school in eindhoven geven ze cursussen echografie, en kun je dus als proefkonijn je zelf aanmelden en zo een gratis echo scoren . je moet wle tussen een bepaald aantal weken zijn. kijk hier maar eens; http://www.fontys.nl/nieuws.aspx?id=5769&soort=12 xxx sam
Jeetje, mijn bh's beginnen al te knellen. Is dat normaal zo vroeg? Ga morgen maar eens op zoek naar meegroei bh's of zo.
ja is normaal, bij mij werd het naar een tijdje iets minder, en nu zijn ze giga, heb nu bh's aan op het laatste sluitingkje die eerst war ruim waren,.. moet nodig shoppen