Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoe je je voelt kan volgens mij per dag verschillen. Ik zou me dus maar niet heel erg druk maken, Cindy. Je bent zwanger! En deze keer blijf je zwanger!

Mag zo naar de verloskundige... Hoop natuurlijk dat alles goed is. Heb er wel een goed gevoel bij, maar ik vind het toch steeds elke keer weer spannend!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Lekker vragen als je ergens mee zit lieverd.
    En snap je helemaal want ik ben nu pas na de laatste echo geruster.

@ simba

Spannend!
    Krijg je dan ook een echo?

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    cindy had ik in het begin ook hoor meis, maakte mij ook gelijk zorgen, maar is normaal.

moon gadver wat naar, maar hij had alleen je hulp nodig? ik ben ook stuk voorzichter nu hoor. heel normaal, je weet het nooit.

succes Simba, hoe is het verder met je. voel jij je goed?

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja hij had dus alleen m'n hulp nodig.
    Maar waarschijnlijk had ie zelf al wel de ziekenwagen gebeld want die was er 5min later toen ik weer terug was.
    Nu voel ik me wel beetje schuldig maar ja de kleine vond ik belangrijk.. want wat als ie wel dronken geweest was.

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    weet je wat je doet. ga bij hem lanngs met een bleometje en bied je excuses aan en leg je reden uit. is idd naar als op zo'n moment iemand gewoon door rijd

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    weet je wat je doet. ga bij hem lanngs met een bleometje en bied je excuses aan en leg je reden uit. is idd naar als op zo'n moment iemand gewoon door rijd

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden even domme vraag wortels mag je die eten, ook rauw? vanwege vitamine A erin?

8. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Waren jullie in het begin niet bang dat er niks zou zitten bij de 1ste echo?

Geloof dat ik weer onzeker wordt, wordt gek van mezelf!

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    is iedereen cindy, is normaal. ik was dood nerveus

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Nou mijn gyn maakte de verwachting eind augustus begin spetember....

@moon

Dat zei mijn gyn idd ook..zou ongeveer de 25 weken redden en dan houdt het wel op.
    Wat een nare situtaie zeg ik snap je reactie wel ik had het ook gedaan jeebnt toch bang dat hij iest anders van je wil Tsja jij kon ook niet weten dat deze man je hulp nodig had, misschien alsd je het hem een suitlegt dat hij dan alle begrip ervoor heeft.

@cindy

Ik was dood nerveus voor de 1ste echo zo in spanning gezeten of alles wel oke was....is heel normaal hoor meid.
    En vraag gerust hoor ;)

@simba

succes bij de gyn!

@french

Ga nu zeker meer aan mezelf en de beebs denken...
    Hoe is het met jou?

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @mj: Ja hoor je mag gewoon wortels eten. Er zit maar heel weinig vit A in.... Trouwens in HEEEEEEL veel producten zit een beetje vit A. In lever bv zit heel veel vit A, vandaar dat je met dat soort producten op moet passen.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja zat ik ook al aan te denken.

Net even naar de gardo geweest... alvast verjaardags kadoos gekocht voor mezelf ;) :)
    Niemand had tijd om het voor me te kopen dus ben ik zelf maar met me ma gegaan.. heeeel niet erg 8)
    Badje met schaapjes er op zo lief, luier emmer, borsteltje en voor de nagels ook van schaapje... en wipstoeltje.. ben helemaal happy

13. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

Lekker he jezelf verwennen?
    Wij hebben onze babykamer ook van de gardo een erg leuke zaak vindt ik het....daar slaag je altijd wel ;)

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Zkrs :)
    Ja is zkrs een leuke zaak.
    Veel keuze ook :D

15. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Alles was goed bij de verloskundige! We hebben naar het hartje geluisterd, en dat klonk perfect. Toch weer een geruststelling. En nu maar genieten...

De verloskundige zei overigens dat ik niet te vaak met de angelsound mocht luisteren, omdat de stralingen niet goed zouden zijn. Hebben jullie vk's dat ook gezegd?

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat is niet vaak Simba? er zijn toch ech veel verschillende meningen over.. raar eigenlijk.

wanneer krijg je weer een echo?

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb zaterdag een pretecho!
    ik kan niet wachten tot mijn 20weken echo (10 aug)
    ze doen daar al geslachtsbepaling vanaf 16 weken...ik ben benieuwd!

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    leuk French ik ga zaterdag ook.. ben wel een week korter ruim dan jou. ben benieuwd of we iets zien

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mj24: 2 weken ;)
    het is echt super spannend!

20. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Om de paar dagen was te veel. Maar ze zei dat de meningen er idd over verschillen, en dat ik het zelf moest weten.

Heb op 20 augustus een echo (17 weken), vanwege een speciaal onderzoek. Daarna ongeveer 3 weken later de 20 weken echo. We willen dan ongeveer met 30 weken nog een pretecho laten doen.

Deel Deze Pagina