@ simba Ze zeggen dat het het kindje stoort... anders even zoeken op google. @ french & mj Leuk hoor! Ben benieuwd!
ik mag ook terug komen maar het is een beetje ver rijden en ik heb net mijn man over kunnen hallen om met mij mee te rijden 8) ik ben extra lief voor 'm geweest als ik iets in mn kop heb zitten zit het niet in mn kont en dan moet het NU gebeuren ik heb dan nog de 20 weken echo en ik laat nog 2 pretecho's maken...1 met 22 weken en 1 met 32 weken.
helemaal gelijk French. Ik ga met mijn ouders.. vind het wel leuk voor ze. Ik wil ook nog een 4-d met 25 weken ofzo.. heb er echt zin in
hee maar jij bent zwanger van een 2-ling! ik lees er veels te vlug over heen wat zegt jou gevoel over het geslacht? mijn gevoel zegt...een meisje en mijn man zegt...een jongen misschien ben jij in 1x klaar jongen-meisje
ik neig voor 80% meisje/ meisje en en 20% meisje/jongen, mijn vriend denkt het net anders om. mijn moeder heeft in november gedroomd dat ik 2 meisjes zou krijgen. daar hou ik mij aanvast, ben verder niet bijgelovig ofzo hoor
@Shaar, lekker een weekend weg! Waar ga je heen? @Sam, bedankt voor de tip! @Cindy, had ik ook snel last van! Nog eerder dan de broeken. Ik heb ze bij de hema gekocht, maar ben niet echt heel tevreden. Moet zo wennen zonder beugel en vulling. @Moon, heb ook de bon van etos gehad. Jammer dat het een beetje tegenviel. Ik moet de doos nog ophalen. ik ga zo ff je kamertje bekijken! Wat een verhaal zeg! Kon je ook niet weten hoor! Goed idee van MJ, even wat van je laten horen. @MJ, heb ook zin in het kamertje! Bij mij wordt het ook augustus/september denk ik. @Kreeftje, wat heb je al snel last van vocht dan joh! Ik dacht dat dat pas later in de zwangerschap was. Doe rustig aan he?! @Simba, je de kamertje zijn wel belachelijk duur he?! Ik houd marktplaats ook al een tijdje in de gaten, maar vind het moeilijk. Zou je mdf ook kunnen verfen? @Jody, knap hoor zo'n ventje die alles zelf maakt Echt handig! Ook jij rustig aan dus! @Simba, heb ik vaker gehoord dat te veel luisteren niet goed is. Stond ook in Ouders van Nu pas. @French, hij komt eraan... nog even geduld! Spannend voor je de pret echo. Wat heb je die al snel dan. Bewust gekozen voor de 20w? French, MJ, jullie willen dus weten of het een jongen of meisje wordt? Wie nog meer en wie niet?
@ marit Ja ben er nog onderste boven van.. moet steeds aan die man denken... al paar x aan me oma gevraagd of die al iets gehoord had. mdf kan je gewoon schilderen volgens mij. Wij willen het wel weten maar als het weer niet bekend word tijdens de 20weken echo dan houden we het maar als verrassing.
wij wilden eerst niet weten wat het word.... Nu we 2 namen in ons hoofd hebben worden we toch steeds nieuwsgieriger en hebben besloten aan de verloskundige te vragen of ze het op een papiertje wil schrijven en in een envelop wil stoppen..... Waarschijnlijk scheuren we die envelop in de auto al open We vinden het leuker om aan de hand van de echo zelf te kunnen zien wat het is (lees: denken te zien).... en daarna samen te kijken wat het is. Met de verloskundige erbij vonden we niet zo leuk... 7 augustus zullen we het weten!
Hallo allemaal, vandaag lekker in de tuin gezeten,was echt super weer. heb nu alweer bijna 4 weken verlof en ik moet zeggen,ik vind het heerlijk.. heb er zo naar uitgekeken,vooral de laatste paar weken voor mn verlof. en ik moet zeggen ik heb mn werk nog geen seconde gemist.. verder gaat alles goed.heb vaker last van harde buik maar dat hoort erbij.en er zijn dagen dat ik echt last heb van mn rug..maar ik klaag niet hoor heb het er allemaal voor over,vind het super!
@angela: Fijn dat je lekker kunt genieten hoor! Vind het allemaal wel erg spannend voor je..... 8) @Moon: Met die man komt het wel goed. Het is maar goed dat hij of iemand anders nog een ambulance heeft kunnen bellen. Zodra hij weer thuis is ga je 'lekker' op ziekenbezoek om alles uit te leggen. En als je wilt weten hoe het gaat kun je toch info opvragen bij het ziekenhuis? Dat stelt je dan misschien wat geruster? @Cindy: Heel logisch dat je onzeker bent hoor. En neem van mij aan, dat blijft! Je leeft toch iedere keer om een andere reden naar de controles toe. Zolang je niets voelt leven in je blijf je daar onzeker over. Als je dan leven voelt, en daarna ligt ie bijv. te slapen dus voel je niets, maak je je daar onzeker over. Alle kwaaltjes die komen en gaan....Horen die er bij of is het een slecht teken? Tegen mij zeiden ze: Welkom in de wereld die moeder heet... hahaha Gewoon lekker veel vragen hier, kan al veel gerust stellen. En bij nog meer onzekerheid gewoon gyn of vk bellen! Die kunnen je vaak ook goed gerust stellen. @Maritt: Ja leuk zo'n vent die alles zelf wil maken Hij doet het alleen niet als ik het wil! Ik zou alles al willen hebben en weten dat het goed komt, en nu moet hij nog gaan beginnen. Ik word daar erg nerveus van.... Maar idd een beetje vertrouwen en dan komt het wel goed (hoop ik ) En idd rustig aan doen. Beeb geeft aan dat ze het niet prettig vind al dat drukke gedoe... hahaha @French: Wat jammer! Wij kunnen ook al niet.... chips Mannetje heeft geen vakantie, en spaart alle dagen voor december op, als de kleine er is. @mj: Hebben ze bij jou al een schatting gemaakt tot wanneer je kunt werken? Ben erg benieuwd naar je buik hoor! @Simba: Heb idd ook gelezen dat regelmatig luisteren het kindje erg stoort en onrustig maakt. Maar of het schade toericht aan het kindje is volgens mij niet duidelijk. Overal waar TE voor staat is niet goed toch? 8) Vandaag een matrasje en bijbehoren gekocht. Ook een heel lief jasje (zo lekker zacht) en alvast hydrofiele luiers, washandjes en spuugdoekjes... Ben weer helemaal gelukkig voor vandaag. Kan ik vanacht weer goed slapen!
jody, de gyn zei gelijk dat ik tussen de 28 en max 30 weken moet stoppen. dat is eind oktober al. french, sorry meis heb geen vrij.. balen voor je vriendin zeg. gadver
ja het is echt zielig voor mn vriendin...ik hoop ze nog iemand kan regelen. @marit: ik heb het vandaag besloten om nog ff vlug een pretecho te maken! ik zag op de site van de pretecho's dat ze geslachtsbepaling doen vanaf 16 weken en aangezien ik een heel erg ongeduldig tiep ben wil ik het weten ook
hai, Kom effe gedag zeggen, morgen voor lang weekend naar Wales MJ, fijne verjaardag zaterdag, ik vier het in Wales! Voor de rest alles goed hier, ben met vlagen misselijk, maar klaag niet, want tot nu toe gaat het prima! Net mijn koffer gepakt en sta op het punt om te gaan slapen, net lekker nog naar de kapper geweest! Ben er helemaal klaar voor. Fijn weekend iedereen en tot maandag. dikke kus Shaartje
Veel plezier Shaar! @MJ, waarom heeft de vk gezegd dat je met 28 - 30 weken moet stoppen? Omdat je nu klachten hebt? Of omdat het een tweeling is? Net zoals Kreeftje?
ja omdat het een tweeling is. ik heb helemaal geen klachten en ben verder ook gezond.. hij heeft gezegd dat ik met 30 weken een buik heb als iemand met 36 weken en daarbij moet je rust houden om de groei van je kids te bevorderen en de kans op vroeggeboorte te verkleinen.. was een gyn, geen vk dus hij weet denk ik wel wat die zegt. schok er ook wel even van hoor, maar eigenlijk vind ik het nu wel lekker. Shaar fijne verjaardag en heerlijk weekend..
@ Shaar: Veel plezier dit weekend, Shaar. Geniet ervan! @ French: wat erg voor je vriendin, hoop echt dat er iemand reageert. Helaas kan ik zelf niet... @ Marit: wij willen niet weten wat het wordt. Voor ons zal het een verrassing blijven. @ Angela: fijn dat je zulk mooi weer hebt tijdens je verlof. Hopelijk blijft dit weer nog even zo. @ Jody: leuk he...spulletjes kopen! Kan je hele dag weer goed maken... @ MJ: eind oktober stoppen... dat voelt al zo snel! @ Moon: ik was ook weggereden voor die man, hoor. Maar ik zou me er achteraf ook wel lullig over voelen. Ga je nog bij hem langs? @ Cindy: hoe is het met jou vandaag? Voel je je al wat zekerder? Gisteren hebben wij een nieuw huis gekocht! Binnenkort moet er dus ook flink geklust (maar dan op een andere manier ) worden. Het heeft een grote hal (handig voor de kinderwagen), een geweldige babykamer, grote tuin, en een hele leuke speelzolder. Bovendien is het in een dorp, en dat vind ik voor opgroeiende kinderen erg fijn. De basisschool is maar een paar straten verderop (het is de eerste keer dat we daarop zijn gaan letten, hihi). Kortom, ik zie het helemaal zitten en heb het idee dat de zon weer een beetje begint te schijnen in mijn leven (had een beetje last van een prenatale depressie c.q. ontoerekeningsvatbaarheid ten gevolge van gierende hormonen door mijn lichaam )! Hopelijk kan ik nu echt gaan genieten én trots zijn op mijn zwangerschap. Nu mijn oude huisje nog verkopen... (iemand interesse? )