@es: Heel veel succes! Spannend hoor.... @alies: Heel veel sterkte met de versie... Hoop voor je dat t lukt!
Ik heb net een afspraak gemaakt voor 23 juli bij de gynaecoloog.... Zit gewoon te bibberen : . Zo snel al! Ik mocht in augustus terugkomen, maar dan is hij op vakantie. Kreeg een aanbieding voor eind september, maar dat vond ik te ver weg..... Schrik een beetje van mezelf... Misschien dat jullie er geen bal van snappen maar ik moest het ff kwijt...... !JIPPIE!(sorry, ik spoor niet hahaha)
hihi, ja hyper zo kun je het wel noemen! Ja ik had op augustus gerekend, is het opeens juli! Maakt natuurlijk niks uit, Ben d'r helemaal blij mee!
@essie... we hebben elkaar natuurlijk al via de telefoon gesproken... @dieseltje.. spannend joh! Ben benieuwd! @alies... alvast veel succes morgen met de draaipoging. @all.. kom net bij het consternatiebureau vandaan. Wat een rare mensen werken daarzo zeg. Ik moest eerst even wachten, want er was vertraging, komt er een moeder met een kindje 2 ofzo uit dat hok, prikjes gehad, helemaal huilen. Moest Sasha ook meehuilen, eigenlijk best schattig. Ze was wel snel stil hoor. Mocht ik d'r uitkleden, vraagt die assistente (uit het stenen tijdperk) of ik het boekje meehad, dus ik draai me half om en kijk of ik het red om dat boekje aan d'r te geven. Zegt ze meteen: niet weglopen hoor. Dus ik zeg: nee hoor, dat doe ik ook echt niet. Zegt ze: nou leer het jezelf maar meteen aan, want ze zeggen het echt niet eventjes tegen je hoor, wanneer ze beginnen met rollen. Ik: ik was ook echt niet van plan om weg te lopen. Zegt ze: ja het is natuurlijk je eerste dus weinig ervaring. Nou wat is dat nou weer voor opmerking? Ik: ben de oudste uit een gezin van 5 kinderen, heb wel enigszins ervaring hoor. Nou toen wegen 5210 gram! En 57 cm! (ik ga je inhalen Cin ) Moeten we bij die arts komen, vind je het nog steeds leuk om moeder te zijn? Nog wat andere vragen. Ging ze in dat systeem kijken, ow 5210 gram, das een flinke. En 57 cm boven het gemiddelde en dr hoofdomtrek is ook boven het gemiddelde. Ik dacht kom maar op, ik zit scherp. Nou zegt ze, als alles boven het gemiddelde zit is het goed. Nou daar kom ik dan weer goed vanaf Ging ze nog eventjes trekken en sjorren aan m'n kind. Grrr. Ze heeft ook heel erg last van pukkeltjes op dr gezicht/haar en borst. Maar dat schijnt bij de leeftijd te horen? Ik dacht daar gaat ze vast over zeuren. Maar niet dus. 21 juli moeten we terugkomen voor de eerste prikjes. *zucht*
@wendy: Niet echt een leuke ervaring op het CB dus..... Nou ja, je doet het super hoor, hou je daar aan vast. Hier hebben zo ook altijd wel wat..... Ja, waren al een tijdje zo van: ''als het zo is is het super'' maar nu gaan we er weer echt voor. Althans, als ik bij de gyn ben geweest... Nu heeft het niet zoveel zin..... Bij katja was het ronde 4 raak. 1e ronde 50 mg sloeg niet aan, 2e ronde 100 mg sloeg wel aan, 3e ronde 100 mg sloeg ook niet aan. 4e ronde 150 mg was gelijk raak! Dus eigenlijk 2 eisprongen gehad en de 2e was raak. Maar dat zegt natuurlijk allemaal niks over een volgende zwangerschap (lees: ik bescherm me )
lekker even aan het uitrusten op je werk dieseltje? maar 23 juli is mooie datum. 2 dgn naar mijn verjaardag en naar shaar haar verjaardag wendy balen meid, maar niks van aantrekken. achtelijke mensen, maar je moet maar zo denken. er zijn ook mensen tegen wie het wel echt gezegd moet worden. hier zwenmanden voor de meiden gekocht waren bij de etos. van die onde waar met een broekje waar ze midden in zitten en wij hebben een groot bad dus net uitgprobeerd. Emani ging heerlijk relax naar achterleunen en relaxen en akeesh werd helemaal wild. ze viond het super. ze kon met haar voetjes bij de grond van het bad dit ze liep echt gewoon door het bad. erg lief om te zien. en het belangrijkst voor het laatst. Esther heeeeeeeeel veel succes en geluk. geniet van de eertse momenten met henkie. zal wel erg mooi zijn. ik denk woensdag aan je. 25 juni. word een kreeft net als mij oeps.
@ es Sterkte! En genietse! @ dieseltje Fijn dat je zo snel terecht kan. @ wen Maffe mensen ook daar. Ik ben benieuwd wat btje weegt en hoe lang ze is. Moet morgen naar de ka
Dieseltje dat komt al snel dichtbij, en hoop dat het snel aanslaat, spannend. Wen, haha, je gaat me inderdaad inhalen als je zo doorgaat. Es, nogmaals veel succes voor jou en je mannetje, en geniet ze. Hoe zou het met Kreeftje gaan? Heeft zij geen hyves? Wie van jullie maakt het fruit/groentehapje zelf?
hey meiden, hier weer een berichtje van mij, afgelopen vrijdag ben ik geopereerd, en het gaat best goed. ik heb natuurlijk wel wat last van mn wondjes, maar dat is niet echt noemens waardig. met het eten (drinken) gaat het ook goed, moet goed kijken wat wel en wat niet. ook is er al wat af, 2 kilo om precies te zijn. dus als ik zo door ga dan heb ik er 10 af in 2 weken. wel veel maar het begin is er. wat betreft het zwanger worden, daar zijn we nu uiteraard niet mee bezig, en denk dat ik nog voor 3 maanden de pil bij haal. wil mijn lichaam de tijd geven om te genezen en weer in balans te brengen. @es, spannend woensdag heb je henkie al in je armen. ik zal aan je denken.
@patje.. ik kan me voorstellen.. .Even je lichaam de tijd gunnen. Zo 2 kg is best veel. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat! @cin.. hoeveel woog Jenna de vorige keer en hoe lang was ze? Ik weet wel hoe ze heet, maar niet waar ze woont. Ja friesland... Misschien kunnen we dr zo opzoeken. (weet alleen dr voornaam) Kreeeeftje waar ben je? Jody hebben we ook al lang niets meer van gehoord!
Jenna woog vorige week 5920 gram en was 61 cm. Hoe heet kreeftje met de voornaam? Inderdaad van Jody ook niks meer gehoord.
kreeftje is erg druk. spreek haar soms op msn, maar ook al tijdje niet. ga kijken of ze er morgen is. cindy, ik maak ze zelfs. heb alleen potjes als ik niet thuis ben patje, ik hoop ook dat het gaat lukken