Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    En hoe maak je dat zelf?

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gewoon even koken en de blender erdoorheen. wat wil je graag maken?
    misschien kan je het opperdepop kookboek van ah kopen.

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen

Alies...veel succes vandaag.....

Pff werd vanmorgen wakker om half 7 en dacht.... morgen is het zover, ja... zie dan maar weer in slaap te vallen ;)

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hihi es, jaja morgen. gek idee dat je dat gewoon weet

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja echt gek.....

Zit nu de kraamafdeling te kijken op sbs6, toevallig gaat het vandaag over een kz, brrrr die ruggenprik!

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Es, die ruggeprik heb ik van horen zeggen zou meevallen.
    Spannend zeg.

Mj, ik wil nu eerst met fruit beginnen, ze krijgt nog geen groente.
    En dat boek van AH wil ik ook gaan halen, maar is pas vanaf 6 maanden hé.

Groetjes Cindy

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja dat zeggen ze, maar zijn gewoon ook de eerste fruit hapjes en groentehapjes.
    peer en appel kook ik even en minuutje en dan pureer ik ze. banaantje vinden ze lekker. mango is ook lekker. een tip heb ik gekregen over aarbeien even onder het hete water houden, die kleine haartjes geven de pukkeltjes en die gaan zo weg.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj en cin... kan helaas nog niet meepraten over de fruithapjes. Mijn tijd komt nog wel hihi.

Vandaag het heft in eigen handen genomen, ben langs mn werk gegaan. Eerst over koetjes en kalfjes gepraat met mn collega's en toen kwam mn baas binnen. Hij deed echt vet relaxed, 'pakte' meteen Sasha van mn af, hihi. Heeft ie de hele tijd met dr op zn arm gezeten. Gewoon over koetjes en kalfjes gepraat. Toen vroeg hij, wat ik wilde straks. Ik zei: nou niet meer werken, met behoud van salaris. Maar daar was hij het geloof ik niet mee eens. (flauw he?) Toen zei ik dat ik 2 dagen wilde werken, dat we het daar al eens over gehad hadden. Op maandag en vrijdag enz. Toen zei hij, dat hij voor 2 vaste dagen geen leerlingen waarschijnlijk kon 'regelen'. Dat begrijp ik ergens wel, want als je bv een student hebt, maandag vrij, die is dan misschien volgend semester op dinsdag vrij. Al met al kwam het er op neer dat hij parttimers niet echt kon gebruiken en dat we er nog maar eens over moesten praten.

Voor de rest heeft Sasha me vanochtend de stuipen op het lijf gejaagd. De doos. Er zat een beetje snot, borstvoeding or whatever in d'r neus, toen stopte ze even met ademhalen (doen baby's natuurlijk wel vaker) toen haalde ze diep adem, maar het ging niet zo goed, dus ze raakte helemaal in paniek. Had haar toen rechtop gehouden, ging het al iets beter. Maar ze bedacht zich niet eventjes dat ze ook door dr mond kan ademhalen. Toen bedacht ik me ineens wat onze kraamzorg zei, dat als je dr aanlegd, dat die neusvleugels groter open gingen staan, dat heb ik toen gedaan en toen ging het alweer goed. Schrok wel...

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ cin

Je kan beter met groenten beginnen.
    Anders lusten ze dat misschien straks niet.
    Omdat dat niet zoet is.

Fruit krijgt ze gewoon in stukken.
    En groenten potje en dan ook nog wat wij eten in stukken.

Ik kook geen fruit.. en rood fruit mogen ze pas vanaf 9 maanden geloof ik.

@ all

Kinderarts en fysio waren erg over haar te spreken.
    Ze hoeft pas eind december terug dan zou ze een jaar geweest zijn.
    Verder was ze 70cm en 8200gr

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo Lieve meiden,

Hier ben ik weer eens even..SOrry dat ik niet eerder ben geweest maar momenteel ben ik er even doorheen.
    Het hesrtel van de bevalling en zwangerschap valt me erg zwaar en ik heb 6 weken terug de buikoperatie gehad wat helaas ook niet het gewenste resultaat heeft gegeven :( :(
    Waarschijnlijkzal de volgende stapzijn de baarmeoder te laten verwijderen.
    Tja dat is dan toch wel erg radicaal hoor moet ik zeggen.
    Ik ben echt heel erg moe steeds en het wordt me gewoon soms allemaal te veel.
    Ik geniet echt van de 2 meiden hoor maar ik merk gewoon dat ik bepaalde dingen niet heb kunnen verwerken en dat komt nu allemaal om het hoekje kijken.

Met de meiden gaat echt alles prima!
    WE zijn nu echt aan het puzzelen met het schema wat betreft de groente en de 3e fles....

Wat zijn jullie lief zeg...jullie msiten me al :oops:

Heb even een stukje terug gelezen en ik zag dat er een aantal mijn hyves hadden gevonden GEZELLIE hoor!

En ik las dat het voor Esther ook bijna zover is nog 1 nachtje slapen meid....ZET HEM OP!! morgen een mooi kereltje in jullie armen.

@wen

Jullie hebben ook echt een prinsesje hoor....*ZWijmel*

@mj

Met jullie ook alle goed?

@moon

Met brit gaat het ook maar super he? Leuk hoor wordt ook al een hele dame zeg :D :D

@Cindy

Leuk met groente beginnen!
    Hier ook al aan de groente, we zijn eerst met potjes begonnen.
    Binenkort wil ik ook zelf gaan maken.
    Lief hoor dat je aan me dacht :oops: :oops:

@dieseltje

Das snel zeg...Fijn voor jullie.
    Hopelijk zal het allemaal goed verlopen.

@all

Met de rest van de meiden ook alles goed?
    Wat ik net al zei ik ben momenteel niet helemaal happy dus heb niet alles goed terug gelezen.

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Esther: succes morgen! Niet bang zijn voor een ruggenprik. Heb er een gehad (niet bij de bevalling), en ik vond het geweldig! T'is dat mijn bevalling supersnel ging, anders had ik er toen ook wel één gewild.

@ Kreeftje: jeetje, klinkt heftig zeg! Je baarmoeder laten verwijderen... Hoop dat het snel weer beter met je gaat.

Thijmen krijgt groente- en fruithapjes ('s ochtends fruit en 's avonds groente).

12. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @kreeftje: Jeetje inderdaad radicaal.... Wilden jullie evt nog meer kids? Sterkte....

Fruit gaat hier nog gepureerd. Katja heeft nog geen tandjes dus uit de hand word wat moeilijk denk ik.

@moon: Fijn dat alles bij de kinderarts goed was. Ik ben vorige week ook geweest en ik hoef niet meer terug te komen. Katja was 68,5 cm en 8540 gram.

@wendy: das dan nog ff spannend of je terug kan komen..... Wist je dat vantevoren?

@es: niet bang zijn voor de ruggeprik. Probeer te relaxen (weet het, dat is lastig...). Denk aan het moment dat je wakker word!

@patje: Fijn dat de operatie goed is gegaan. 2 kg al! Dat er nog maar vele mogen volgen ;) Succes!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

@kreeftje... zoo das inderdaad heftig meis! Is er geen andere optie dan je baarmoeder weg laten halen? Ik neem aan, dat je nog wel onderzoeken krijgt? Je meiden ook alweer 6 maanden!

@dieseltje.. nou hij moet wel. Heb een vast contract ;) En anders had ik het ook niet erg gevonden, lekker nog wat langer bij mn meisje zijn. Ow en die reactie van een paar pagina's terug, dat je echt erg bent. Ik weet niet of je die snapt ;) Met Wendy-Esther verwarring (op es dr hyves, hihi)

14. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    hihi, ja ik snapte hem hoor...... erg he ;) Ik snap echt niet hoe dat komt!

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Waaaaaaaaaaaaaaah

En toen ineens was het 25 juni... en heb ik over een paar uur mijn zoon in mijn armen....

Dit is echt zo gek!

Ik wilde het nog even met jullie delen.... ben op van de zenuwen, en tegelijkertijd kan ik niet wachten tot het zover is....

Liefs, Esther

16. bengel

bengel Niet meer actief

toi toi toi essie
    komt goed ,zijn je miljoenen voor gegaan...

ben zooo benieuwd naar zijn naam

(wij zijn al uit de namen! YES heel veel ge-emmer en strijd maar nu hebben we namen die we allebei helemaal geweldig vinden)

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Pffff, vind het ook superspannend! Lijk wel alsof ik opnieuw moet bevallen hihi. Ik ging er gister mee naar bed en stond er vanochtend mee op. Zei nog tegen Kris vannacht, toen hij moest werken, vandaag word Henkie geboren.

Veel succes essie, ook van Krissie! En dikke kus aan Edje....

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

WIIIIIIIIIIEEEEEEEHHHHHHHHHOOOOOOOOEE

Krijg net een sms van Esther.

Om 8.50 is hun zoontje TIJN geboren!

Hij weegt 4730 gram en is 50 cm groot! En hij is prachtig! (heb nog geen foto's gezien)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Essie, ik zit hier gewoon met kippenvel! Mijn borsten beginnen spontaan melk te produceren haha. Echt jij en Edwin onwijs gefeliciteerd! Ik hoop dat alles is meegevallen en dat ik je nieuwste aanwinst snel mag komen bewonderen! (dit lees je denk ik pas, als je uit het ziekenhuis terug bent, dan heb ik vast al even gekeken hihi)

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    * Esther gefeliciteerd met jullie zoon en mooie naam. Hoop dat alles goed is gegaan.....*

Deel Deze Pagina