Esther: Gefeliciteerd met jullie zoon TIJN. Wat heerlijk dat hij nu op de wereld is!!!!!!!! diesel: al op weg naar de 2e! Succes... Kreeftje: wat jammer dat het niet helemaal loopt zoals je wellicht gehoopt had. Wat vervelend dat je af en toe zo naar voelt. Wendy: Heerlijk dat je kleine meisje het goed doet. Op het cb neem je gewoon het advies dat je nodig hebt mee naar huis. De rest pfffffffffff zo weer uit je hoofd. Het is tenslotte jouw kind. Kan me voorstellen dat je schrok dat ze ff niet meer zo goed ademde. poeh. De versie gisteren ging ip goed. Kon me heel goed ontspannen (verbaasde me zelf erover; ben soms zo'n stresskip), dus ze konden flink draaien. Ze hadden die kleine al een paar keer dwars en ze moest het toen zelf doen. Maar nee hoor madame floepte steeds terug. Op een gegeven moment ging het pijn doen en toen zijn ze gestopt. Op dat bed voelde ik me al snel weer prima, maar ben toch de hele dag wat wiebelig geweest. Vriendje zat gelukkig op een stoel, want die vond het helemaal erg heftig. Hij kon alles zien en was als de dood dat het fout zou gaan. Ben nu helemaal beurs en heb overal spierpijn. Maar ff een rustig dagje en dan gaat het wel weer. Keizersnee is nu gepland. Op 9(!) juli. Dus over 2 weken word ik moeder. Spannend. Alles komt zo dichtbij nu. doei doei Alies
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOEEEEEEEE! Esther en Edje, eindelijk is hij er jullie zoon Tijn. Wens jullie heel veel geluk saampjes, en geniet er lekker van. En een flinke jongen zeg! Wen, je zult zeker geschrokken zijn jeetje! Alies jij over 2 weekjes ook al mama, apart gevoel of niet? Groetjes Cindy
Yes! Esther van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam! @alies: Jammer dat de versie niet is gelukt...... Op naar 9 julie! Spannend hoor.....
ES GEFELICITEERD. foto'ssssssssssssssssss Hoop dat jullie snel naar huis mogen. lekkere stevige knul heb je. goed gedaan. alies, spannend zeg. 9 juli wat gaat het snel oja was jullie trouwens vergeten te vertellen. vorige week hebben ze toch oorbellen gekregen. was even huilen, maar een prik bij cb is pijnlijker en nu is het al vergeten. en ik vind het zooooo schattig al zeg ik het zelf. de oogjes stralen nog meer. zijn echt van die meisjes nu.
@mj... nu willen we uiteraard wel op een foto worden getrakteerd @all.. heb een foto gehad van tijn en een van tijn en esther samen. Wat een moppie zeg! Ze hebben bij Tijn ook 2 keer bloed geprikt, omdat zn bloedsuikerspiegel te laag was en dat hij misschien daarom de couveuse nog even inmoest. Maar heb haar niet meer gehoord erover. (wil ook niet blijven smsen) Ik had haar daarvoor ook nog eventjes snel gesproken, maar de ruggenprik begon uit te werken. Morgen heb ik contact met Edje sowieso en dan ga ik een afspraak maken om te komen bewonderen. Heb een mooie kraammand voor d'r gemaakt
Heb net een sms gehad van es. Tijn is naar de kinderafdeling, Bloedsuikerspiegel was weer te laat. Echt niet leuk. Maar wel beter voor hem, hoop dat ik hem snel weer gezond bij me heb.
@ es Gefeliciteerd! Leuke naam! He bah wat vervelend van z'n suikertjes.. maar ja paar daagjes en dan is dat ook opgelost tis alleen sneu want ze voelen zich er niet zo lekker van. @ mj Foto!
Hoi Meiden, Ik heb af en toe contact met Annika. Ze heeft helaas niet zo'n heel goed bericht gehad.... Laten we hopen dat het allemaal loos alarm is en dat het goed komt. Met de 20weken werd er een zogenoemde White Spot gevonden in het rechter kamertje. Dit is een verdikt hartspiertje gelukkig geen afwijking of iets maar wel een bijzonderheid. Kindjes met Syndroom van Down hebben dit ook. Maar 4 op de 100 kinderen die geboren worden hebben hetook en is erniks aan de hand. Die echoscopiste verleden ons dat we met 24 weken nog ff keertje moest laten nakijken want het kon ook nog verdwijnen. Vandaag ben ik 24 weken dus echo tijd. Om een lang verhaal kort te maken. Het witte plekje zit er nogsteeds en zal ook niet meer verdwijnen. Verder hebben ze alles nog een keertje na gekeken met de kleine Spruit. BIj het hoofdje zijn ze erachter gekomen dat de omvang van het schedeltje onder de onderste lijn in de groei curve zit. Dit kon ook wederom te maken hebben dat ns kleintje mischien Down heeft maar kon ook dat er een infectie in het spel is maar kan ook gewoon ee kleiner kindje zijn. Dus kreeg wederom weerde vraag of ik een vruchtwatrpunctie wilde. Maar het risico dat het weer mis gaat en we weer een moi engeltje mogen krijgen is gewoon te groot. Dus w hebben dat geweigerd want een kindje met Down is net zo welkom. Dus hebben ze vandaag alleen bloed geprikt om te kijken voor infecties. Al met al stonden we pas om half 1 buiten. Heb bijna anderhalf uur op di echo tafel gelegen. 4 juli krijgen we de bloed uitslagen 7 juli weer een echo voor de groei. 10 juli gewoon controle voor zover mogenlijk nog We hopen jullie voldoene info gegeven te hebben wil je toch iets vragen doe het gerust. Veel liefs Annika
Ow wist niet eens dat ze weer zwanger was. Ik hoop dat alles toch nog goed is met de kleine en ik duim 4 juli! @all.. heb vandaag nog met esther gesmst. Tijn ligt nog steeds op de kinderafdeling, waarschijnlijk mag hij morgen terug.
Hoi Meiden, Lang niet geweest, zit er een beetje doorheen. Werken is veel 4 dagen in combinatie met een verbouwing en geen vaste kinderopvang. Ik moet even doorzetten maar ik mis Ruben heel erg en dat valt me behoorlijk zwaar allemaal. Hij slaapt veel bij mijn ouders, voor een ieders rust, want anders blijf ik heen en weer rijden en ook op moeilijke tijden dus op deze manier is het veel handiger. Maar dat betekent dat ik hem natuurlijk minder zie. We zijn deze week elke avond aan het verven en ik werk 4 dagen waarvan 1 in Antwerpen tot en met juli.....zucht. Heb dus ook al die bruiloften en voor die van mijn zus, as donderdag en zaterdag moet ik veel regelen. Dan zijn Roger en ik ceremoniemeesters bij die van zijn zus 5 september. Sorry hoor moet even klagen. Zal er nu mee stoppen. Ik wist ook niet dan Annika weer zwanger is. Die krijgt het ook wel voor haar kiezen zeg! Ik duim ook voor haar en haar gezinnetje. Succes! Heb ook contact met Es gehad vandaag en een weer een leuke foto gehad. Het is echt een knappe man, met ook leuk haar! Es heeft het zwaar geloof ik "de pijn is de hel" schrijft ze in haar sms. Ze kan nog niet staan, laat staan lopen. Maar ze lag er wel best, als je toch niets kan...ze rijden haar gelukkig met bed en al naar Tijn af en toe. Ze kolft ook en hij drinkt het op, dus dat is ook goed nieuws. Ik heb ook goed nieuws...ben weer...ongesteld! na 34 dagen...vind het erg spannend, hoop toch echt dat dit een beetje doorzet. Roger en ik hebben besloten om volgende zomer weer te gaan proberen. Zo dat Ruben hopelijk rond zijn 2,5 jaar een zusje krijgt...of broertje natuurlijk. Zou toch leuk zijn. Meiden, ik hoop met jullie alles goed verder, gelukkig weer bijnan nieuwe baby's, Alies! Wen, wat groeit Sasha goed! geniet er echt van en gooi je maar lekker ziek! Werken kan je nog je hele leven en bij je kind zijn is toch ook heel lekker. Mj, foto! Ik ben met Ruben gister ook naar het CB geweest. Ze zijn hier heel relaxed. Alleen maar lof over hem. Hij krijgt nu ook fruit 's morgens en groente 's avonds, alles vers natuurlijk, heb toch tijd genoeg...ahahahah. Hij vindt het allemaal heerlijk. Hij weegt 7,3 kilo en is 64.5 cm. Hij is erg sterk in zijn benen, rug en nek zeiden ze. Dat klopt ook wel, want hij wil de hele tijd staan! Met grote smile! Hij kletst de hele dag en is nu ook steeds aan het schaterlachen. Nou ladies, tot de volgende x, ga even douchen en dan heerlijk slapen. x Shaartje
ach wat zielig voor annika, waarom moet zij nou nog een keer iets naars meemaken. hopelijk is hun kleintje gezond en komt alles goed. es, sterkte meid. hopelijk is tijn alweer bij je terug en meiden foto's komen
esssss........gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alies, spannend, over 2 weekjes mama! ook ik wist niet adt annika weer zwanger was, sterkte voor haar! owww meiden, hebben jullie tips tegen het zuur, ik word echt gek hiero. dagen en nachten het maakt niks uit. wat ik ook eet of juist niet eet, van een glas water krijg ik het al zuur. doe snachts geen oog dsicht en niks lijkt te helpen. rennies helpen niet, antagel ook niet. heb ene lijstje gehad van de vk, maar de antagel was ook al 7 euro, word een dure hobby zo als het niet helpt en ik het zo weg kan gooien. vanille vla helpt ook niks, cola ook niet, hoog slapen ook niet. met andere woorden...............HELLUP
Ik wist wel dat Annika zwanger was. @ sam Haha wilde net antagel zeggen Sja melk en vla moeten ook helpen maar deed bij mij niks. In het ziekenhuis kreeg ik ook zoiets als antagel. Denk toch echt dat dat het is. Rennie is trouwens slecht voor de kleine.. Hmz ik ga er vandoor... hoopte dat britt ging slapen maar die ligt al weer te schreeuwen...
rennies zijn door de vk aangeraden, en slikte ze bij kylian ook als snoepjes, antagel helpt niks en vla en melk ook niet. afschuwelijk he dat zuur hebben pff