Esther en man gefeliciteerd met jullie zoon Tijn. Wat een leuke naam ook. Hopelijk mag Tijn snel van de kinderafdeling af en kunnen jullie lekker naar huis met zijn drietjes. Hoop snel op een foto ben nieuwsgierig. liefs vruchtje
Tijn is vanochtend/begin middag weer door Edje opgehaald en ligt weer lekker bij mama! @sam... bij mij hielp liters melk drinken en als ik weer zo'n aanval kreeg, heel diep inhalen door mn mond, dat hielp eventjes. Ik heb ook rennies gegeten als snoepjes. Ben blij dat ik er vanaf ben, getver wat ranzig. En dat het slecht is voor de baby is geloof ik wel achterhaald. Ze heben de samenstelling ook veranderd. En anta-gel is echt ranzig! Heb het nu, want ik heb last van maagpijn aanvallen, moet volgende week bellen voor bloedonderzoek, ze hebben getest op een maagbacterie. @shaar... zegguh... doe jij ook een beetje rustig aan. En een dagje minder werken zit er niet in? Zorg je er wel voor dat je straks niet overspannen raakt? Wel lekker dat je ongesteld bent geworden, hopen dat je cyclus weer een beetje op rails komt. Wat voor anti conceptie gebruiken jullie dan? Leuk! Volgend jaar weer voor een beeb. Ik zou toch misschien in de toekomst ook wel een broertje of zusje voor Sasha willen. Ik weet niet wat er met Sasha is, ze zit al een week of wat helemaal onder de pukkels! Cb-arts zei baby-acné. En ze is wat sneller driftiger en huilerig als normaal (voor zover je normaal kan noemen, in de nog geen 6 weken dat ze op aarde is hihi) Heel stom, zijn nu dingen aan het proberen waar het aan kan liggen. En ik weet dat het dat niet kan zijn, maar had een tijdje geen melk gedronken en gister waren ze bijna verdwenen, vannacht melk gedronken en ze zit weer helemaal onder.
Voor de rest word ik helemaal gek van mezelf! Ben zooooo onwijs onzeker. Ik lig snachts weer te knarsen met mn tanden, zelfs als ik overdag even niet oplet, ben ik aan het knarsen! Ook heb ik pijn aanvallen in mn maag, er is nu ook bloed geprikt (zoals ik net vertelde) op een maagbacterie. Kan volgende week bellen voor de uitslag. Heb echt een waslijst met vragen over borstvoeding en voel me gewoon wat betreft Sasha overal onzeker over. Ik weet wel dat ze onwijs van me houdt! Ze is zo op haar gemak bij mij, als ik in de buurt ben, dan is alles goed. Kijkt telkens naar mij, als ze bij iemand anders op schoot zit en als ze huilt en ik pak haar op, is ze meteen stil. Toch heb ik het gevoel dat ik alles fout doe. Ook mn werk, pfff. Ik begin er maar niet eens over. Vraagje, als je een vast contract hebt, staat dat dan geregistreerd bij het uwv?
ja denk dat het geregistreerd staat wendy. ik zou voor de ziektewet gaan. en die onzekerheid hoort er bij hoor meid. komt goed. je hoeft niet perfect te zijn, dat ben jij al.
Thnx (denk ik, hihi) De ziektewet zou niet eens zo slecht zijn, denk dat ik daar dan ook niet echt ten onrechte in ga. Denk zelfs dat mijn baas dat een nog beter plan vindt. Alleen voel ik me dan zo schuldig, ben al zo lang 'ziek' thuis. En ik voel me dan misschien ook een beetje een 'oplichter'.
@ wen Kop op meissie.. je kan moeilijk iets fout doen. En doet je dat wel dan leer je er van Wat betreft huilen bij andere... maak je borst maar nat want dat gaat nog erger worden op een gegeven moment zit er nl midden in
Huh? Huilen bij andere? Nee, als ze op schoot zit bij iemand anders én als ze huilt schreef ik... Maar hoorde inderdaad dat ze een periode eenkennig kunnen zijn... Arme jij
Wij gebruiken condooms. Wil noooooit meer aan de pil! Nou ja, als ik zeker weet dat we geen kinderen meer willen dan misschien wel. Gaat alweer wat beter vandaag. Ik ben thuis aan het omruimen ipv van schilderen Er zijn nu zo veel mensen bezig in het huis dat ik alleen maar in de weg zou lopen. Ben lekker met Ruben en hij slaapt lekker dus ik kan even heel hard door het huis rennen. Muziekie aan en dan ga ik als een jacko! Fijn weekend iedereen. Vanavond BBQ...zucht. Hopen dat het stopt met regenen. Oh en ik ben nu 68 kilo! schoon de haak, met uitgerekt vel...hahahaha x
@shaar.. ik hoop ook voor je dat het stopt, anders moet je even naar haarlem komen, hier regent het (nog) niet. Condooms gebruiken wij nu ook. Wil over een paar weken een spiraal laten plaatsen. Goed van je, dat je je rust een beetje neemt. Anders heb je straks een nerves-breakdown. Hoeveel woog je eerst? 68 kg is wel lekker, maar voor mij een droom haha. @all.. Kreeg een sms van esther, ze mag vandaag SAMEN met tijn naar huis! Echt heerlijk...
bah condooms, ik ben maar weer aan de pil gegaan. beetje gemakzucht. ben wel wat makkelijker met slikken stom he esther, je bent nu lekker thuis. hoop dat je een goede eerste nacht hebt gehad. geniet van je kleine man en ben benieuwd naar de foto's
hoi meiden, ik moet weer een flink aantal pagina's doorlezen dus dat ga ik nog wel een keer op mn gemak doen (heb nu geen internet dus ik zit bij iemand anders) maar wilde esther even feliciteren met haar zoon! en las heel gauw dat hij met een keizersnede is geboren maar de rest moet ik dus nog lezen! hier gaat het verder goed op wat zeurende galpijn na (zal er dus echt aan moeten geloven na de bevalling) nou groetjes!
Hallo Allemaal Hier een kort berichtje van mij... Wendy en Shaar bedankt voor de updates. Ben sinds gisteren lekker thuis, en zijn we lekker met z'n drietjes. Wat is het toch heerlijk allemaal. De keizersnede is me echt meegevallen, ruggenprik stelt niet veel voor. De dag erna is het ergste, je kan gewoon niets. Tijn was op de dag zelf al bij me weggehaald, dit is het geen waar ik het meeste last van had, en heb nog steeds. Moet bijna elke keer als ie bij me ligt huilen, al vanaf dat ie weg gehaald was. Gelukkig is alles nu goed! Als jullie op mijn banner klikken, komen jullie op de babysite, daar staan inmiddels 10 foto's in z'n album, ik vul het album hier even met 1 fotootje, en dan volgen de rest snel! Liefs, Esther
Wat een prachtige zoon, echt een poepie, hebben jullie op de wereld gezet . Geniet er lekker van met zijn drietjes. liefs vruchtje
es en man, van harte met de geboorte van jullie zoon tijn. wat een prachtig knulletje! geniet er maar lekker van.