Zwanger na 'eerste' ronde clomid

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marittt, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Alies, heel veel sterkte morgen.... ik hoop dat je lekker slaapt vannacht, de ruggenprik valt echt mee! ( weet niet of je je er druk om maakt, maar ik denk ik zeg het nog even)

@ All
    Ben vandaag tante geworden van Fenne, een heel klein poppetje
    Jeetje wat is Tijn dan een beer zeg!
    Tijn was vandaag 4440 gram, en Fenne 3290, wat een verschil.

Ben gestopt met borstvoeding :(
    Ik had een soort van Sonja Bakker Borstvoeding, hij viel alleen maar af. Dus ben nu gestopt en geef volledige flesvoeding, want eigenlijk hoort hij morgen al zo'n beetje op zijn geboortegewicht te zijn, maargoed, nu was ie in 1 dag al 65 gram aangekomen, dus dat gaat goed!

Denise, spannend morgen.... hoop dat die kleine lekker ligt zoals het hoort! En leuk he als dat kamertje steeds meer een kamertje word.

Liefs, Esther

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mj... zo ze zijn echt al flink gegroeid! Zielig lijkt me dat, die prikjes. Ik moet de 21e voor de eerste. Ik wil écht niet!

@esther.. had je natuurlijk al een beetje op de sms gesproken en via msn. Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje Fenne. Het was natuurlijk de eerste grote rit voor tijn (toch?) Hoe was dat gegaan?

@alies... ik denk aan je.. ben benieuwd hoe je kleine meisje gaat heten!

3. bengel

bengel Niet meer actief

succes alies zet hem op he...

essie ; wat leuk he allemaal kleine babytjes...

mooie foto's van sasha zeg

ik zal van de week weer eens een buikfoto plaatsen...er is iets verschil met huidige foto...vooral 's avonds ...
    tim moet dan lachen, omdat me navel naar buiten komt, en gisteren heeft hij het ook voor het eerst kunnen voelen!
    nog 12 dagen en dan 20 w. echo...ohopen dat alles goed is..
    ik voel me goed, heb nu alleen wat brandend maagzuur. bleh...

groetjes!

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Thnx!

Speciaal he? Als ook Tim het kan voelen? Vond dat met Kris geweldig. Hij ook!

Brandend maagzuur, pffiieeuww, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg! (heej es, heb jij dr nog last van?) Bij mij hielp melk drinken op zich wel redelijk.

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Brandend maagzuur? Wat is dat?

O ja dat had ik vroeger.... toen ik zwanger was!

Neeeeeeee lekker geen last meer van! Heerlijk.
    Op het laatst hielp echt niets meer, en ging ik er maar mee leven.

Eerste grote rit van Tijn inderdaad, hij heeft heeeeeerlijk geslapen.
    Heb wel ff achterin gezeten, omdat ie nogal raar kan spugen na een fles, en hij had net gegeten, dus vond het eng om hem niet te kunnen zien. Maar alles goed gegaan hoor. Superkanjer!

Hij ligt nu voor het eerst op zijn eigen kamer te slapen ( in de kinderwagen bak in zijn bed) echt een grote stap voor mij... maar het gaat goed.
    We beginnen langzaam aan met 1 slaapje per dag op die kamer ;)

Alies... ook ik denk aan je.... je hebt zo'n mooie dag vandaag!

Liefs, Esther

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    es, waarom in de kinderwagenbak? mijn meiden sliepen gelijk in hun ledikant gewoon kort opgemaakt en akeesh was toen de helft lichter dan Tijn, 2190 gram

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja waarom eigenlijk....

Ik laat hem eerst maar even wennen aan de omgeving. Volgende stap is dan z'n bed hihi!

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hahahha ja psychologie voor baby's is een vak opzich ;). maar maakt ook niks uit, als jij er beter bij voelt. lekker stapje voor stapje. verder wel alles goed met je es? hoe gaan de nachten?

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Het gaat goed met mij hoor... wond trekt af en toe nog! Moet soms echt even nadenken hoe ik nou op een minst pijnlijke manier kan opstaan hihi

Nachten gaan wel, hij is meestal na de laatste voeding ( rond 0.00 uur) gewoon wakker tot de volgende, en dat is nu niet zo erg, maar Ed gaat volgende week weer werken, en dan is dat toch iets minder.
    Dus moeten we even kijken of we hem wat wakkerder kunnen houden voor de laatste voeding.

HIj slaapt lekker bij ons op de kamer in de kinderwagen, dat bevalt ons allemaal nog.
    Hij barst van de lachstuipjes, en kan zich heeeeeeeeerlijk uitrekken, daar kan ik zo van genieten!

Vind het erg jammer dat ik moest stoppen met de borstvoeding, maar 65 gram aankomen in een dag is wel super!

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja meid, snap dat je ervan baalt, maar goed hij groeid goed. welk merk kv gebruik je?
    blijft bijzonder he dat je de simpelste dingen van die kleintjes geweldig vind

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    ja hahaa zit helemaal te stralen als ie zich alleen maar uitrekt..... hij maakt dan ook zulke lekkere geluidjes, het lijkt wel een ouwe schuurdeur hihi.

Ik heb gewoon Nutrilon 1, daarmee werd ie ook bijgevoed in het ziekenhuis.

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ok, ik gebruikte het eerst ook, maar vond het best wel duur, dus ben overgestapt op friso, dat vonden ze niet lekker, en gebruik nu al maanden kruidvat en dat is prima, ruikt ook hetzelfde als nutrilon en scheelt de helft in je portomonee

13. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

kruidvat voeding en nutrilon is ook precies hetzelfde. alleen de prijs niet, en dat scheelt echt heeeeeeel veellllll.
    kruidvat heeft pasgeleden een rechtszaak van nutrilon gewonnen omdat nutrilon het er niet mee eens was dat kruidvat hetzelfde is ;)

es, super dat je mannetje het nu zo goed doet.

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik kijk dit nog even aan... hij spuugt soms wat, dus weet ook niet of we hierbij blijven. Voorlopig gaat dit goed, krampjes lijken mee te vallen ( leve de cinababy)

Ging net even kijken boven...pff schrik me elke keer rot.
    Als hij wakker is, dan heeft ie een gezond tintje.. beetje rood soms zelf.
    En als ie dan slaapt.. krijgt ie zo'n witte grauwe kleur... dan ben ik altijd bang dat ie het niet meer doet zeg maar.... brr! Uiteraard is dit wel zo, maar het is gewoon een eng kleurtje!

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@es... wanneer doen jullie tijn in bad? sochtends of savonds? Ik snap wat je bedoeld. Sashe krijgt als ze slaapt een beetje een gelige gloed over dr heen, dan ga ik kijken en ademt ze ook nog eens vet langzaam. Ga dr dan altijd een beetje porren :oops:

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Had trouwens mn foto tijdje terug naar www.borstvoeding.com voor foto vd week en ik sta ertussen :D

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Wat een mooie foto wendy!

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wen

Gave foto!
    We badderen Tijn niet echt op een vast tijdstip, beetje wanneer het uitkomt.
    Vandaag 2 keer gedaan want hij had echt een ENORME poepluier, echt te erg... heeeeele romper onder die hebben we maar doorgeknipt zodat we niet met poep over zijn hoofd hoefte... ik kwam niet meer bij, ging tot overmaat van ramp ook nog even in het wilde westen plassen haha!
    Maar als Ed straks weer werkt gaan we het in de avond doen. Het is met z'n tweetjes een stuk makkelijker als alleen.

Pfff wat is moeder zijn toch een zorgelijk beroep he hihi. Tijn spuugt en kokhalst zo erg na zijn fles.
    Ed is nu Nutriton aan het halen voor door zijn voeding. Hoop dat het helpt, het is gewoon eng. Ik denk steeds dat ie erin blijft joh!

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    misschien andere speen es die wat langzamer gaat, vaker even pauzeren. nutriton is johannesbroodpitmeel toch?

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    MJ we hebben de dr. Brown fles, daar gaat ie al het meest langzaam mee.
    Met de Avent heeft ie het binnen 5 minuten op, en met deze fles duurt het veel langer.
    Ed heeft net de fles gegeven, met 3 pauzes ( voor 100 cc) het zit er nog in.
    Maar hij begon weer te kokhalzen, en liet een heeeeele harde boer, ik schrok me kapot. Ik was gelijk over m'n toeren. Dacht echt dat ie er in bleef.

Nutriton is idd Johannesbroodpitmeel, maar het was nergens te krijgen, en de AH was al dicht. Morgen maar doen dus.

Deel Deze Pagina