Hello meiden, Hier een drukke mama..alles is weer een beetje ''normaal'' deze week gelukkig! Met kyara gaat alles goed (heeft in zhuis gelegen), ze is nog niet op haar gewicht maar met de nieuwe voeidng gaat het super! Ze blijkt ene ontwikkelings achterstand te hebben van haar maagje waardoor haar maagklepje te slap is om alle voeidng aan te kunnen daarom dat ze heeeel veel overgaf. De meiden zitten nu op 3 flessen per dag 1 fles is al helemaal vervamgen door groente en danoontje Meiden ik lees even alles door en dan probeer ik weer meer te gaan posten... Oja ik heb een nieuwe avatar Een trotse mama met haar 2 kanjertjes...... @smurfin en alies GEFELICITEERD! Who's next? Meiden ik reageer later even op jullie allemaal hoor....
ow wat erg.. Vergeet Riemke helemaal te feliciteren met dr meisje. Gefeliciteerd met jullie dochter Emma! Ik hoop dat je zelf ook nog even hier komt (op het forum) @kreeftje.. lekker rustig aan hoor! Ik had natuurlijk al gereageerd op hyves. Maar met andere voeding en tijd gaat het wel goedkomen met d'r maagje? Of gaan ze er nog iets aan doen? @shaaahhaartje... waar ben je? Gaat alles goed? Druk aan de klus? @denise... leuk man! Nog een echo. Doen ze dat standaard? Of doen ze het voor een reden? @sam.. hoe is het met je brandend maagzuur? Hoe is het eigenlijk met John? Alles inmiddels al goed met zn schouder? @cindy... 31 augustus... spannend! Wat gaan ze doen dan? Wij dopen niet, wij geloven ook niet of niemand in onze familie. @all... sasha is een beetje huilerig vandaag.. Vind niets leuk, wilt alleen maar rechtop zitten, aan de borst moet ze ook steeds huilen. (drinkt wel ok) Ik moet wel zeggen dat de meiden hier het voortouw nemen zeg.. Zijn echt in de meerderheid. Morgen kijken voor een nieuwe auto, een seat leon. 3 deurs is toch niets.
Even snel reactie terug... Ze hopen dat Kyara het door middel van deze voeidng kan ''overgroeien'' zodat ze langzamerhand weer andre voeding kan ze willen haar namelijk niet op deze voeding houden ivm het wennen van het maagje. Mocht het zo zijn dat het maagje toch problemen blijft geven dan moet de kleine eraan geholpen worden Dus we gaan voor het beste!
alies gefeliciteerd met jullie dochter! geloof dat ze die liggingsecho standaard doen bij ons! Maar niet op het "mooie" scherm hoor, ze hebben 2 kamertjes, 1 met een nieuw hightech echo-apparaat en een kamer voor de gewone controles daar staat een, ik vermoed verouderd, ding het is echt puur alleen kijken waar ligt het hoofdje en waar de kont zal maar zeggen... maar goed toch weer een blik op ons kleintje! who's next? ik geloof Sam... dan ik... ff gillen... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nou manlief en ik hebben vorige week een weekendje weg geboekt gewoon in eigen land maar lekker naar een hotelletje aan zee maar we treffen het dus totaal helemaal niet met het weer ZO JAMMER! maar jullie gaan me dus niet horen dit weekend. truste
ben te druk! Loop serieus over, heb ook niet echt terug kunnen lezen. Alies en Smurfin gefeliciteerd! Es, Ruben gaf/geeft ook zo over, kan ook aan de voeding liggen. Misschien hypoallergeen proberen. toen Ruben uiteindelijk soya melk kreeg werd het veel minder. en heel vaak stoppen tussendoor. Doordat hij zo gulzig is spuugt hij meer en jongetjes hebben ook meer last. Na 8 maanden tot een jaar moet het minder worden omdat de "bocht" naar de darmen toe, vanaf de maag, dan op de goede plek zit. Is niet heel veel aan te doen zegt zijn arts. Meiden heb foto's laten maken van Rubenski www.photoyou.nl/gallery/ruben Is ie niet fantastisch!
wauw shaar mooie foto's. leuk. en wat is hij al groot en die blauwe ogen. en wat kan hij goed zitten'
Alies en Smurfin gefeliciteerd met jullie dochter. Ben benieuwd naar de foto's. En Shaar, wat een leuk kereltje, zo wijs al. Hele mooie foto's hoor.
@alies en smurfin: Van harte! @shaar: Wat een prachtige foto's! Hij lijkt veel ouder! Gaat het met jezelf wel goed?
Hello.... Pff wat een dag. M'n Oma (83 jr) is vanmorgen nogal plotseling overleden. Werden om half 7 gebeld dat we moesten komen als we afscheid wilde nemen. Mijn ooms en tantes en m'n ouders ( tis de moeder van mijn moeder) waren er al. Ze lag sinds gisteren in het ziekenhuis. Had al een tijdje hartfalen. Maar ze zou vandaag juist naar een gewone afdeling mogen. Maarja... we moeten uit beverwijk komen, en Oma was in Utrecht.... Was ik *&^*&^*^ 2 minuten te laat. Echt vreselijk gewoon. Heb haar gelukkig nog wel een kus kunnen geven dat ze nog niet koud was. Heel bizar, ik zei altijd, Oma u mag nog niet dood gaan hoor, ik wil u eerst nog een achterkleinkind geven. Nou... daar heeft ze dus precies 2.5 week van kunnen genieten. Ze heeft hem nog niet eens vast kunnen houden, toen ze op visite kwam in het ziekenhuis lag ie in het bedje op de couveuseafdeling. Ze zou volgend weekend komen, en verheugde zich daar zo op. Dus ik heb Tijn vanmorgen bij haar gelegd op bed. Heeft ze hem toch even bij haar gehad. Wat ook wel bijzonder was, dat zij altijd een armband om had die ik zo mooi vond, en toen hoorde ik al van mijn moeder, dat mijn oma op had geschreven dat ik die zou krijgen als ze dood zou zijn. Maar, nu kreeg ik hem van haarzelf toen Tijn geboren werd. Ben zo ontzettend blij dat ik hem nog uit een warme hand heb gehad. Zoo... het is een heel verhaal geworden, moest het even kwijt hoor!
Gecondoleerd esje! Wel bijzonder dat Tijn toch nog even bij haar heeft gelegen. Heb je nog wel een foto gemaakt? Sterkte nog vandaag! Dikke KuSs
Nee geen foto.... we zaten al 9 maanden te roepen dat we een 4 generatiefoto wilde maken... Zo erg dat dat niet meer gelukt is. Maar als het goed is heeft mijn moeder op haar toestel een foto dat ze bij Tijn kijkt in het ziekenhuis....
Wat vreselijk esther... Gecondoleerd. Heel fijn dat je nog een foto van haar hebt toen ze bij tijn keek.... Meid, heel veel sterkte, ik denk aan je en voel met je mee. En voor de komende weken, denk ook aan jezelf! (iets wat ik niet deed, toen mijn moeder kort na de geboorte van katja overleed, en daar later heeeeeel veel last van heb gehad en nog heb.....) xxx